Obavijesti

Promo sadržaj

Playstation i A1 pozivaju na FIFA 20 natjecanje s poznatima

Playstation i A1 pozivaju na FIFA 20 natjecanje s poznatima
1

U četvrtak, 14. studenog, A1 i PlayStation čitav jedan dan će posvetiti su najpopularnijoj igri u stvarnom i virtualnom svijetu – nogometu. Posjetitelji će u paviljonu 11D od 14 sati, osim osvajanja giveaway poklona, u Paviljonu 11D moći zaigrati FIFU 20 protiv Tarika Filipovića, Luke Bulića, ali i YouTube i gaming sceni poznatijih PvT Mole-a i Malajskog tapira. Posjetiteljima će se pridužiti i Joško Jeličić, komentator i voditelj na Planet Sport kanalima, a javnosti poznat i kao bivši hrvatski nogometaš i reprezentativac.

Osim druženja s poznatim licima, očekuje se i dolazak pobjednika natjecanja ESL FIFA 20 Challenge powered by A1 & PlayStation kojem će organizatori uručiti pobjednički pehar i čestitati na izvanrednom uspjehu. U sklopu ESL FIFA 20 Challenge turnira ukupno je odigrano preko rekordnih 400 kvalifikacijskih utakmica. 

Kroz svih šest dana trajanja Infogamera posjetitelje očekuje najveće izdanje sajma do sada, a i ove godine PlayStation i A1 nezaobilazne su destinacije za sve igrače.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve