Obavijesti

Promo sadržaj

Poboljšanjem motivacije do bržeg pronalaska posla

Poboljšanjem motivacije do bržeg pronalaska posla
1

Uključite se u RADO: Motivirajte se za uspjeh i brže pronađite posao

U društvu gdje poslodavci sve teže pronalaze educirane radnike, a nezaposlenih je sve više, Klub za zapošljavanje Zagrebačke županije i Obrtničke komore Zagreb, RADO, pokreće radionice za nezaposlene do 29 godina i one preko 50 godina. Prijavljeni kandidati proći će nekoliko etapa radionica s ciljem pomaganja pri zapošljavanju te nam je voditeljica motivacijskih radionica Ljiljana Buhač pojasnila što znači uspješno poslovno predstavljanje i komuniciranje te kako utjecati na prezentacijske vještine i često prisutnu nesigurnost kandidata.

Ljiljana Buhač doktorica je znanosti, certificirani Poslovni savjetnik za osobni razvoj - business coach, Certificirani poslovni savjetnik za osobni razvoj  - executive coach, Master trainers. S 40 godina profesionalnog radnog iskustva u neposrednom stručno pedagoškom radu u ustanovama za  obrazovanje odraslih - usavršavanje i osposobljavanje, u radu s mladima i odraslima, a vezano za pripremu uključivanja na otvoreno tržište rada i konkurentnost na tržištu rada, usavršila je rad s ranjivim društvenim skupinama koje cilja projekt Kluba RADO. 

Kao profesionalna edukacijska trenerica iz područja komunikacijskih vještina, Ljiljana Buhač održat će edukativne radionice za nezaposlene fokusirane na motivaciju. „Radionicama želimo postići da osnaživanjem i podizanjem samopouzdanja osobe imaju pozitivnu sliku o sebi, da su potrebni društvu, da donošenje odluka ovisi  o njihovom mišljenju o sebi i da su motivirani za uspjeh“, pojašnjava Ljiljana Buhač te dodaje „poslovni, društveni i osobni uspjeh ovisi o našoj sposobnosti da ljudima u svojoj okolini jasno priopćimo tko smo, što želimo i u što vjerujemo. Za uspjeh je potrebno izgrađivanje i usavršavanje samopouzdanja koje će osobito pomoći najranjivijoj skupini i otisnuti ih iz neaktivnosti i isključenosti. Osoba može imati velike potencijale, no ako nema dovoljno samopouzdanja da  ih izrazi, može se dogoditi da propusti brojne prilike“. 

Kroz edukativnu radionicu Ljiljane Buhač, korisnici će savladati tehnike i vještine kako da se suoče s poteškoćama i situacijama u kojima se do sada nisu našli. Osnaživanjem i podizanjem samopouzdanja želim postići da osobe imaju pozitivnu sliku o sebi, da su potrebni društvu, da donošenje odluka  ovisi  o njihovom mišljenju o sebi i da su motivirani za uspjeh. 

Kao glavnu prepreku pri zapošljavanju kandidata vidi njihovu nepripremljenost, nejasno predstavljanje, nedostatak komunikacijskih i prezentacijskih vještina. „Da bi bili uspješni potrebno je da znaju istaknuti svoje kvalitete i svoj potencijal i jasno naglasiti zašto su baš oni najbolji odabir. Ništa ne može povećati osobnu vrijednost kao znanje. Najvažnije je da vjeruju u sebe. Nikoga se ne može motivirati ali se sve može poduzeti da ne budu demotivirani. Usvajanjem novih znanja, vještina i tehnika postaju konkurentniji na tržištu rada i to je glavni motivacijski zamašnjak prema uspjehu. Jednostavno trebaju vjerovati u sebe. Cilj radionice  je da se osvijesti da je samopredstavljanje jedan od bitnih faktora za zaposlenje“, pojašnjava Ljiljana Buhač.

Prema njezinom iskustvu, vjeruje da mladi do 29 i stariji, iznad 50, obeshrabreni neuspjehom u zapošljavanju, mogu poboljšati potragu i vlastitu motivaciju razvijanjem uspješnog razmišljanja. Riječ je o metodi planiranja, programiranja i promicanja samoga sebe putem pozitivnog misaonog sklopa. Motivacija treba biti u donošenju odluke – odlučiti ispuniti ciljeve koji si postave.

Nezaposlenima bi savjetovala da se uključe u projekt RADO jer će kroz projekt doći u vlasništvo novih znanja i vještina. Sudionici će kroz edukacijsku radionicu steći znanja i vještine iz prezentacijskih vještina kako se najbolje predstaviti potencijalnom poslodavcu i kako prevladati strah od predstavljanja na razgovoru za posao. Selekcijski intervju je ključni dio selekcijskog procesa pri apliciranju za posao i  stvara stres. Sudionici će proći kako se ponašati na selekcijskom intervju, savladat će tehnike prezentiranja svojeg znanja kako se pripremiti i zasjati na intervju za posao; upoznati će i usvojiti tehnike te kako primijeniti tehniku za uspješno predstavljanje na intervju za posao; usvojit će poslovni bonton te kako izbjeći igrice poslodavaca; Što ne uraditi na intervju za posao. Naučit će napisati kvalitetan životopis jer je životopis propusnica za intervju, pa o njemu ovisi hoće li osoba s budućim potencijalnim poslodavcem uspjeti stupiti u kontakt. 

Kandidatima bi preporučila da uhvate priliku koja im se pruža jer će profitirati jer sami upravljaju svojim uspjehom ili neuspjehom. „Nikada neće uspjeti u poslovnom svijetu ako nadzor nad samim sobom nije sastavni dio njihove torbe s alatom“, mišljenja je Ljiljana Buhač. 

Za uspješnu komunikaciju kandidata i poslodavca bitna je dobra priprema. „Na razgovoru za posao važan je dojam koji se ostavlja na ispitivača a za to su nam potrebne dobre prezentacijske i komunikacijske vještine. Kandidati najčešće griješe na osobnom predstavljanju, na odgovaranju na pitanja – ne daju direktan odgovor na postavljeno pitanje, ne isticanje svojih dodanih vrijednosti. Pojedini poslodavci se znaju postaviti kao inspektori pa postavljaju pitanja i vode intervju kao ispitivanje, ne dozvole kandidati da dovrši svoju misao, nisu dobri slušači. Sve to dodatno povećava i onako prisutan stres. Komunikacija kandidata i poslodavca bi trebala biti konstruktivna, otvorena i poticajna jer kandidat posjeduje ono što poslodavac ne posjeduje, zato je i raspisao natječaj. Svaki intervju ovisi o stavu kandidata“, zaključuje Ljiljana Buhač ključne faktore upješne komunikacije između poslodavca i kandidata.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.