Obavijesti

News

Komentari 15

Počeo voziti 'splitski metro': Spojili gradsku luku i Kopilicu

Počeo voziti 'splitski metro': Spojili gradsku luku i Kopilicu
4

Željeznička pruga na toj dionici duga je dva kilometra, a izgrađena je prije više od 35 godina. Cijena karte će iznositi 11 kuna, a vlak će prometovati od 5 do 22 sata.

VIDEO

Predstavnici grada Splita, HŽ Infrastrukture, HŽ Putničkog prijevoza i novinari prvi su se u utorak provozali niskopodnim gradskim vlakom tzv. splitskim metroom, od Kopilice do Trajektne luke.

Metro je tako povezao Kopilicu s gradskom lukom i obrnuto, vožnja u jednom smjeru traje četiri minute, a putnike će prevoziti dva moderna vlaka. Željeznička pruga na toj dionici duga je dva kilometra, a izgrađena je prije više od 35 godina. Cijena karte će iznositi 11 kuna, a vlak će prometovati od 5 do 22 sata.

Član uprave HŽ Infrastrukture Darko Barišić je istaknuo da je projekt splitskog metroa dobar te da je to tek prva faza projekta, a njihov cilj je povezati zračnu luku Split s trajektnom lukom kao i povezati Zagreb sa Splitom. Smatra kako je ovo tek početak ulaganja u Split i prigradsku željeznicu, a do jeseni će to sve još snažnije pokrenuti.

Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive

Na prvoj vožnji je bio splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara sa svojim zamjenicima i suradnicima. Njegov zamjenik Nino Vela je novinarima rekao da je danas povijesni dan jer su u Split donijeli novu uslugu za građane i turiste. Podsjetio je kako je željeznica gotovo zamrla na splitskom području, a sada je oživjela na najbolji mogući način i to tako što se uključila u javni gradski prijevoz.

Glavni koordinator za Gradsko-prigradski prijevoz u regionalnoj jedinici Split Srećko Grujić je objasnio kako je današnjom vožnjom koja je započela u 10.11 sati krenuo splitski metro iz Kopilice put trajektne luke i da će to puno značiti putnicima pogotovo zato što će kartu za vlak u vremenskom periodu od 75 minuta moći koristiti i za prvu zonu gradskog autobusa. Linija metroa će prometovati u prosjeku svake 24 minute, napomenuo je Grujić.

Prva vožnja prigradskog vlaka od Kopilice do Rive

Jučer su stanari Kopilice zbog toga što je, kako su naveli u priopćenju, 400 metara manje ceste rekonstruirano, pisali gradonačelniku prozivajući Grad Split za neodgovornost, nepolaganje računa i razbacivanje gradskim novcem. 

Splitski metro projekt je kojim se žele smanjiti gužve na prometnicama posebice u ljetnim mjesecima, a na ovaj bi se način trebala rasteretiti Trajektna luka. Putnici koji budu u taj grad dolazili vlakom ili autobusom sada će se iskrcavati u Kopilici odakle će ih u gradsku luku prevoziti metro. U budućnosti će se metro proširiti, imat će pet željezničkih stajališta od kojega će jedno biti na Trgu hrvatske bratske zajednice u samom središtu Splita, a sve bi trebalo biti gotovo 2020. godine.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 15
VIDEO

Pljušte reakcije na Ustavni sud. Oglasili se Bartulica, Grbin...
POSTIZBORNI PREGOVORI

Pljušte reakcije na Ustavni sud. Oglasili se Bartulica, Grbin...

Nakon održanih parlamentarnih izbora stanje je ovakvo - HDZ 61 mandat, Rijeke pravde 42, Domovinski pokret 14, Most 11, Možemo 10, NPS 2, IDS 2, Fokus 1

Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'
IZ MINUTE U MINUTU

Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'

Iran je bio u stanju pripravnosti nakon što je Izrael rekao da će odgovoriti na iranski napad na njega u subotu navečer
Milanović gubi šansu sastaviti  Vladu. Je li Mostova odluka i treći puta spasila vlast HDZ-u?
ANALIZA GRMOJINA ISTUPA

Milanović gubi šansu sastaviti Vladu. Je li Mostova odluka i treći puta spasila vlast HDZ-u?

Opcija  s 57 zastupnika u kojoj se "čeka" Most je dakle otpala. Ako bi se svih 13 zastupnika Domovinskog pokreta priključilo toj koaliciji, dolazimo do brojke 70. Ali onda iz nje otpadaju i Možemo i troje zastupnika SDSS-a