Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Pogledaj najbolju kampanju na društvenim mrežama

Najslušaniji radio u Hrvatskoj ovaj je put pobijedio u regiji i to izvan svog primarnog terena, onog radijskog. U žestokoj konkurenciji najjačih igrača od Ljubljane, preko Sarajeva, do Beograda prestižnu nagradu SoMo Borac Social osvojio je Narodni za digitalnu kampanju Viber stickeri

Rovinj: 12. Weekend media festival, dodjela nagrada SoMo Borac
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Narodni se prvi put prijavio za prestižnu regionalnu nagradu, onu za najbolju kampanju na društvenim mrežama, i pobijedio, a nagradu je preuzela voditeljica Tatjana Jurić. SoMo Borac je najvažnija digitalna nagrada, a ove godine stručnjaci iz najjačih regionalnih agencija birali su najbolje u 9 kategorija između više od 130 pristiglih prijava. Narodni je osvojio onu za Social, a u finale su još ušle kampanje za Janu i Petrol.

Slavio je zahvaljujući kampanji - Viber stickeri. U suradnji s jednom od vodećih svjetskih messaging platformi, prvi su u Hrvatskoj ponudili stickere koje možemo slušati i gledati. Službeno su postali i prvi radio s vlastitim Communityjem.

U toj kampanji pokazali su svu snagu radija i svih njihovih platformi preko kojih komuniciraju sa svojim slušateljima i gledateljima na Narodni TV-u, njih više od milijun. Brojke su impresivne. U doslovno tri mjeseca okupili su u Viber zajednici više od 150 tisuća ljudi, stickeri Narodnog poslani su 3,5 milijuna puta, a gotovo četvrtina stanovnika Hrvatske ih je vidjela iz prve ruke. Preciznije, oko 800 tisuća građana Hrvatske je primilo ili poslalo barem jedan sticker Narodnog.

Zašto je ovo kampanja koja će se pamtiti zorno je objasnio Hrvoje Kečkeš, jedan od voditeljskih zvijezda Narodnog u pobjedničkom videu.

Direktor s početka Hrvojeve priče je Katijan Knok. Sa svojim timom svakodnevno dokazuje da radio nije ono što je bio.

"Jako sam sretan zbog ove nagrade jer iza nje stoji višegodišnji rad. Misija nam je bila u Hrvatskoj stvoriti radio svjetskog ranga, jer to zaslužuju naši slušatelji i najbolja domaća glazba. To podrazumijeva i stalni kontakt sa slušateljima, od radija i televizije, preko Facebooka, Instagrama, Twittera, YouTubea, sada i Vibera. Izgradili smo multimedijalnu mrežu koja je i ovom nagradom pokazala svoju snagu."

Napune zagrebačku Arenu koncertom u svojoj organizaciji, okupe domaću glazbenu elitu na Danu najbolje domaće glazbe, dovedu najveće pjevačke zvijezde u dnevni boravak svojih slušatelja, ali i osvoje nagradu za najbolju kampanju na društvenim mrežama. Radio je, ako je suditi po Narodnom, snažniji nego ikada.

Tema: Promo sadržaj

Message