Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, Institutom za financijsko obrazovanje, pokrenula projekt cjeloživotne financijske pismenosti pod nazivom 'Zašto ovo nismo učili u školi?'
PROMO
Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana
Cilj projekta je pomoći građanima brže i lakše savladati upravljanje osobnim financijama. Vodeći se idejom kako su informirani i odgovorni korisnici financijskih usluga i proizvoda važni za dobrobit pojedinca, obitelji i društva, Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, koji je poznat po svojim programima financijske pismenosti za mlade, kreirala edukativni sadržaj i za odrasle građane kako bi uspješnije rješavali svakodnevne financijske izazove – od dobivanja prvoga posla do odlaska u mirovinu.
Jednostavna i razumljiva objašnjenja o tome kako upravljati novcem od danas su dostupna na posebno kreiranoj internetskoj stranici Addiko banke o financijskoj pismenosti. Edukativni sadržaj projekta 'Zašto ovo nismo učili u školi?' kroz pet cjelina obrađuje teme upravljanja novcem tipične za određena životna razdoblja i uz njih vezane događaje: Prvi posao, Kupovina stana/automobila, Vjenčanje, Djeca i Obiteljske financije. Na kraju svake cjeline je i e-kviz s 10 pitanja za provjeru znanja.
Svaki događaj u životu je jedinstven, ali su izravno ili neizravno povezani s osobnim financijama. Bez obzira odlučuje li se o kupovini stana, štednji, školovanju djece ili o tome kako se brinuti za roditelje kada ostare, odluku je lakše donijeti kada osoba raspolaže s temeljnim financijskim znanjima i svim bitnim informacijama.
Nedavno istraživanje Standard & Poor′s pokazuje da je samo 44 posto hrvatskih građana financijski pismeno, a zabrinjava i podatak iz istraživanja HNB-a i HANFA-e da samo 45 posto građana planira svoje dugoročne financijske ciljeve, kao i to da 50 posto njih ne može pokriti iznenadni trošak u visini mjesečnih primanja.
Štedopis, Institut za financijsko obrazovanje, do sada je educirao više od 10.000 tinejdžera i studenata, a izdali su i prvi besplatni udžbenik o osobnim financijama za srednje škole te donirali 5.000 primjeraka školama diljem Hrvatske.
S ciljem promocije projekta financijske pismenosti, Addiko banka je organizirala i edukativni nagradni natječaj koji počinje danas, 11. listopada, a moguće mu je pristupiti na linku.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranKing Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.