Obavijesti

Promo sadržaj

Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana

Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana

Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, Institutom za financijsko obrazovanje, pokrenula projekt cjeloživotne financijske pismenosti pod nazivom 'Zašto ovo nismo učili u školi?'

Cilj projekta je pomoći građanima brže i lakše savladati upravljanje osobnim financijama. Vodeći se idejom kako su informirani i odgovorni korisnici financijskih usluga i proizvoda važni za dobrobit pojedinca, obitelji i društva, Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, koji je poznat po svojim programima financijske pismenosti za mlade, kreirala edukativni sadržaj i za odrasle građane kako bi uspješnije rješavali svakodnevne financijske izazove – od dobivanja prvoga posla do odlaska u mirovinu.
 
Jednostavna i razumljiva objašnjenja o tome kako upravljati novcem od danas su dostupna na posebno kreiranoj internetskoj stranici Addiko banke o financijskoj pismenosti. Edukativni sadržaj projekta 'Zašto ovo nismo učili u školi?' kroz pet cjelina obrađuje teme upravljanja novcem tipične za određena životna razdoblja i uz njih vezane događaje: Prvi posao, Kupovina stana/automobila, Vjenčanje, Djeca i Obiteljske financije. Na kraju svake cjeline je i e-kviz s 10 pitanja za provjeru znanja.
 
Svaki događaj u životu je jedinstven, ali su izravno ili neizravno povezani s osobnim financijama. Bez obzira odlučuje li se o kupovini stana, štednji, školovanju djece ili o tome kako se brinuti za roditelje kada ostare, odluku je lakše donijeti kada osoba raspolaže s temeljnim financijskim znanjima i svim bitnim informacijama.
 
Nedavno istraživanje Standard & Poor′s pokazuje da je samo 44 posto hrvatskih građana financijski pismeno, a zabrinjava i podatak iz istraživanja HNB-a i HANFA-e da samo 45 posto građana planira svoje dugoročne financijske ciljeve, kao i to da 50 posto njih ne može pokriti iznenadni trošak u visini mjesečnih primanja.
 
Štedopis, Institut za financijsko obrazovanje, do sada je educirao više od 10.000 tinejdžera i studenata, a izdali su i prvi besplatni udžbenik o osobnim financijama za srednje škole te donirali 5.000 primjeraka školama diljem Hrvatske.
 
S ciljem promocije projekta financijske pismenosti, Addiko banka je organizirala i edukativni nagradni natječaj koji počinje danas, 11. listopada, a moguće mu je pristupiti na linku.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.