Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

„Pošta – to smo mi, budi i ti“

Kako privući i zadržati kvalitetne radnike

Foto: Hrvatska pošta

Hrvatska pošta kao jedan od najvećih poslodavaca oduvijek stavlja naglasak na brigu o svojim radnicima. Ovo potvrđuju i brojne nagrade dodijeljene za izvrsne rezultate postignute na ovom polju. Primjerice, Hrvatska pošta treću godinu za redom dobiva Certifikat poslodavac partner, a ove godine dodijeljena je i Business Leader nagrada za doprinos razvoju zaposlenika. 

Budući da je Pošta veliki sustav rasprostranjen u cijeloj zemlji važno je dobro upravljati regrutacijom novih radnika, ali i smanjenjem njihove fluktuacije. Upravo iz ovog razloga Ured za upravljanje ljudskim resursima osmislio je inovativnu strategiju privlačenja i zadržavanja kvalitetnih radnika te je pokrenut projekt Pošta – to smo mi, budi i ti.

Dvanaest radnika educirano je i organizirano po županijama da budu agenti za planiranje postupka privlačenja kandidata te da vode dodatnu brigu o novozaposlenim radnicima na operativnim radnim mjestima u prva tri mjeseca nakon zapošljavanja. Rezultati rada svakog agenta prate se tjedno kroz ključne pokazatelje uspješnosti. Uz pomoć svih dostupnih regrutacijskih kanala šira javnost informira se o mogućnostima zapošljavanja i koristima za radnike. Osim oglašavanjima u lokalnim medijima, letaka, područnih ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kontaktiranja s lokalnim zajednicama radi eventualnih informacija i pomoći u nalaženju kandidata, organiziraju se i posjete završnim razredima srednjih škola u suradnji s ravnateljima. Prilikom ovih posjeta zainteresiranim učenicima predstavlja se tvrtka kako bi učenici prepoznali Hrvatsku poštu kao potencijalnog poslodavca prilikom izlaska na tržište rada.

Korištenjem dodatnih regrutacijskih kanala postiže se bolja informiranost šire javnosti o otvorenim radnim mjestima te se broj zaprimljenih molbi kandidata od početka projekta povećao za 30 posto. Osim toga, ostvarena je i efikasnija, ali i učestalija komunikacija s rukovoditeljima, kandidatima i novozaposlenim radnicima.


 

Tema: Promo sadržaj

Message