Obavijesti

Promo sadržaj

Postoji li u Hrvatskoj bankarska tajna ili ne?

Postoji li u Hrvatskoj bankarska tajna ili ne?
2

Kupnja investicijskog zlata postaje sve popularniji oblik zaštite likvidnih novčanih sredstava

Od 1. siječnja ove godine, sve hrvatske banke dužne u obavještavati državne organe o svim bankarskim transakcijama građana.

Informacija o svakom prometu na žiro-računu, tekućem računu ili štednom računu završava u računalnoj bazi podataka ministarstava i državnih tijela zaduženih za prikupljanje poreza. To efektivno znači da bankarska tajna u Hrvatskoj više zapravo i ne postoji.

Spora pravda

Političari tvrde kako će ta mjera utjecati samo na one koji pokušavaju utajiti porez. No, je li to doista tako? Državna birokracija ponekad zna biti vrlo nekompetentna, a to može prouzročiti prilične neugodnosti i onim građanima koji porez redovito plaćaju i nikada nisu imali namjeru prevariti državu. Pravda možda na kraju pobjeđuje, no sporo i neučinkovito pravosuđe može učiniti da neopravdani proces protiv poštenog vlasnika novca traje dovoljno dugo da vlasnik završi na prosjačkom štapu.

Može li se pošteni građanin na legalan način zaštititi od takvog scenarija?

Kupnja investicijskog zlata postaje sve popularniji oblik zaštite likvidnih sredstava od obezvrjeđenja. Zlatne poluge i zlatne kovanice uglednih europskih i svjetskih proizvođača mogu se zamijeniti za papirnatu valutu u svakom trenutku prema javno objavljenom tečaju. Zlato funkcionira kao i svaki drugi novac. Kupuje se bez poreza dodanu vrijednost i u Hrvatskoj se na zlato ne plaća porez na kapitalnu dobit.

Ako ste zaintereisirani za kupnju investicijskog zlata, kliknite ovdje.

Zlatne poluge mogu se kupiti u apoenima od 1 grama, 2 grama, 5 grama, 10 grama, 20 grama, 31 gram (1 unca), 50 grama, 100 grama, 250 grama, 500 grama i 1000 grama. Uza svaki apoen kupac dobiva čak dva certifikata: kovnički certifikat i certifikat uglednog prodavatelja, kojim se jamči integritet i masa čistog zlata u kupljenom proizvodu.

Povlaštena cijena za klijente

Vodeći hrvatski broker investicijskim zlatom, tvrtka Tetragram projekt iz Zagreba, svojim klijentima nudi pouzdanu i diskretnu kupnju investicijskih zlatnih poluga i zlatnih kovanica. Kupnja zlata u vrijednosti od 105 tisuća kuna može se obaviti anonimno, u skladu sa zakonskim propisima.

Zlatne poluge u ponudi tvrtke Tetragram projekt dolaze izravno iz njemačke kovnice Heraeus, vodećeg i najuglednijeg proizvođača zlatnih poluga u Europi. Riječ je o kompaniji koja svoje kovnice ima u Njemačkoj, Švicarskoj i Austriji, te koja posjeduje ugledni certifikat "Good Delivery" Londonskog udruženja brokera plemenitim kovinama (LBMA).

Kontaktirajte tvrtku Tetragram projekt još danas, i doznajte više o vrhunskoj ponudi zlatnih poluga i zlatnika. Broj telefona je 01/236-5857, a informacije o kupnji zlata potražite na www.tetragram.hr i www.plemenit.hr.

Tvrtka Tetragram projekt na svojim internetskim stranicama objavljuje prodajni i otkupni tečaj zlata, po kojem se svaki pojedini proizvod prodaje ili otkupljuje. Klijenti tvrtke dobivaju povlaštenu cijenu prilikom otkupa.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve