Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 0

Predstavljen bogati program međunarodnog festivala suvremene glazbe

Predstavljen bogati program međunarodnog festivala suvremene glazbe
2

Konferencijom za medije i druženjem u zagrebačkom Kulturno informativnom centru u utorak, 2. travnja, službeno je predstavljen bogati program 30. muzičkog biennala Zagreb koji se na nekoliko lokacija održava od 6. do 13. travnja ove godine

VIDEO

Okupljene na konferenciji za medije pozdravili su ravnatelj KIC-a Petar Bujas i glavni tajnik Hrvatskog društva skladatelja, Antun Tomislav Šaban koji su istaknuli veliki značaj MBZ-a za hrvatsku glazbu i svjetsku glazbu, ali i za sam grad Zagreb. 

Članovi programskog odbora 30. MBZ-a objasnili su na konferenciji za medije segmente ovogodišnjeg izdanja festivala. Nina Čalopek naglasila je kako je fokus tema ovogodišnjeg MBZ-a "Glazba, prostor, grad, zvuk" te je objasnila kako su tom temom pokušali samom glazbom dati odgovore, ali i postaviti pitanja na neke važne teme današnjice, od pitanja egzila do problematiziranja suvremena glazbe kao urbanog pitanja. Osim toga istaknula je raznovrsnost programa kojima se pokriva široki spektar glazbenih žanrova, ali i fokusiranost na program za djecu različitih dobnih skupina. Tomislav Oliver predstavio je brojne velike svjetske skladatelje koji dolaze u Zagreb te sudjeluju na 30. MBZ-u, dok je Ivo Josipović skrenuo pažnju na značaj Muzičkog biennala Zagreb u smislu iniciranja brojnih glazbenih djela koja se predstavljaju za trajanja festival, a pogotovo značaj MBZ-a kao producenta upravo velikih glazbeno-scenskih djela poput opera i baleta.

Davor Hrvoj objasnio je više o jazz segmentu festivala, a Damir Martinović Mrle okupljenima je rekao više o programu koji će se tijekom MBZ-a odvijati u zagrebačkoj Laubi te koji je jednim dijelom napravljen u koprodukciji sa Multimedijalnim institutom MAMA. Nakon konferencije za medije i druženja otvorena je instalacija 'Oblik zvuka' I. Lušičića Liika koja je nastala u koprodukciji sa KIC-om.

Među lokacijama na kojima će se 30. MBZ održati su Kino Europa, KNAP, Galerija Greta, Zagrebačko kazalište lutaka, Jazz&cabaret club Kontesa, GDK Gavella, Francuski institut, MSU, Lauba, ZKM, ZPC te KD Vatroslav Lisinski. Detaljan program možete pogledati na službenim stranicama na adresi www.mbz.hr.

Od 1961. godine Muzički biennale Zagreb je najaktivniji i najvažniji festival u Hrvatskoj, u potpunosti posvećen novoj glazbi svih žanrova. U travnju svake neparne godine, Zagreb se na 10 dana transformira u kulturni centar kojem gravitiraju ljubitelji umjetnosti i suvremene glazbe šire regije i Europe. Festivalski program sastoji se od koncerata simfonijskih orkestara i komornih ansambala, projekata eksperimentalnog glazbenog teatra i suvremenog plesa, jazza, elektronske i alternativne glazbe. MBZ generira novo, potencira rizike i eksperimente, iznalazi nove forme prikazivanja kao i nove kanale komunikacije sa sudionicima festivala – kako s publikom tako i sa samim umjetnicima.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve