Obavijesti

Promo sadržaj

Predstavljena kampanja za Karlovačko pivo digla prašinu

Predstavljena kampanja za Karlovačko pivo digla prašinu
1

Dečki koji su prije utakmice navratili u galeriju isprovocirali su gomilu reakcija na društvenim mrežama, ali i na samim tribinama

Posljednju reakciju, koju nam je e-poštom poslao R. F. (podaci poznati redakciji), poznati splitski navijač, prenosimo vam u cijelosti:

"Ovim putem želim pokazati svoje gnušanje onim što su ona dvojica izrekla i čime su osramotili ne samo sebe nego i čitavu navijačku zajednicu. I onda javnost kaže: oni su svi isti. Ne, nismo svi isti! Pred čitavom ih hrvatskom javnosti pozivam da dođu u Split i u facu mi kažu da je ono flamanski barok! Pa i najveća budala zna da Jacob Cuyp ima više veze s talijanskim manirizmom nego flamanskim barokom! To je već debelo kraj „vangojenske faze”, zlatno doba nizozemskog slikarstva! Bilo bi bolje da je rekao da je slika krivo atribuirana Cuypu, nego da je flamanski barok.

Advertisement

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve