Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Pregledavaju se snimke: Tko je bakljom ozlijedio interventnog?

Tijekom kontroliranog ulaska navijača na tribine nogometnog stadiona HNK Cibalia na finale nogometnog kupa policija je postupala prema 36 ljudi. Ukupno su zabilježili 44 prekršaja

Komentari 70 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Sky Fighter
    Sky Fighter

    Zalosno je koliko ljudi je otislo raditi u Policiju u nedostatku posla a situacija u zemlji je sve opasnija ! politicari su Hrvatsku doveli u raspad . Koga ce braniti Policija ..kriminalce i bandite ili ce stati uz narod ?

    5 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:29
    • Avatar boww

      boww: Kao i u svakom sistemu branit ce kriminalce i bandite,ali u ovoj situaciji kriv je taj tkz narod

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:41
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Koji narod? Sa ovakvim narodom političari nemaju frke. Također policajci masovno daju otkaze i bježe van, čak i ovi mladi koji su još pod ugovorom.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:42
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Svima iz 90-tih je poznato kako je na kraju zavrsila ona jugo -milicija koja je morala odlucivat na koju stranu ce prjeci ! Velika napetost vlada i svakodnevno slusam od ljudi kako ne mogu otplacivati dugove , kako im je ...prikaži još! e obitelj u raspadu a djeca otisla u svijet jer tu nema buducnosti. Jucer je covik puka tu ispred kafica i ispalio rafal u zrak u znak ne odobravanja situacije

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:50
    • Avatar Papatest

      Papatest: Lako je puknuti ispred kafića od cuge,što nije puka 91da rat ne traje 5 godina.Policija uvijek stane kao i klerofašisti uz onoga tko ih plaća

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:05
    • Avatar Sky Fighter

      Sky Fighter: Sta sto je puka ispred kafica ?? Nije za nista puka ..najprije je u leru turirao nabrijanog Golfa dvicu a onda je izasa van i poceo pucat u zrak i vikat , bio je bjesan da nema iz cega vracat ...prikaži još! kredit a sjeli mu na racun

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:18
  • Avatar adika
    adika

    zaboli me i neka stvar za taj naš smrdljivi nogomet kojim upravljaju dva čovjeka.Još je sinoć samo falio Željko Širić pa da bude bolji cirkus od bilo kojega cirkusa u svijetu. ...prikaži još! ojega cirkusa u svijetu.

    8 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:41
    • Avatar arwenn

      arwenn: Bas tako !

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa šta ga pratiš onda zaboli i nas za tebe,odjebi od hr nogometa i gledaj englesku ligu

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:43
    • Avatar xnet0822

      xnet0822: @adika, bezobrazan si !

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 12:39
    • Avatar adika

      adika: nipsey-xnet0822--Ne ja nisam bezbrazan i ne pratim taj vaš nazovi interesantni nogomet, ali sve novine na naslovnicama pišu o tome i kada pročitam samo naslov sve mi je jasno .A kome nije neka pročita sve u članku. A da vam ...prikaži još! očita sve u članku. A da vam budem i ta engleska liga kao i ostale mućka roške lige me uopće ne zanimaju.A vama dvojici prporučujem jednu knjigi da pročitate , jako je dobra mžda nešto i naučite , a zove se Bon- ton i lijepo ponašanje .Pročitajte da ne budete na novu navijača Hajduka , ili ste možda njihov navijač.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 14:56
    • Avatar xnet0822

      xnet0822: Meni ne treba bonton, već TEBI !!!!

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 20:11
    • Avatar adika

      adika: Treba treba a da ti toga nisi ni svjestan !

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 20:50
    • Avatar xnet0822

      xnet0822: Admine, molim Ban za @adiku, vrijeđa me !

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 22:43
    • Avatar adika

      adika: Može , to je normalno da istina vrijeđa i boli , ali ti to ne možeš shavtiti.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 22:49
  • Default avatar - franjo65
    franjo65

    Zasto vi vazni uvaženi novinari ne napisete,ciji navijaci,mislim zato sto mrzite dinamo i sve sto je povezano sa dinamom(bbb) zelite da i njih ocrnite.vi ste isti kao i jajducka jad i bijeda.

    Četvrtak, 24.05.2018. u 09:48
  • Default avatar - drogec
    drogec

    A redar koji je dobio stolicu u glavu i nema kacigu to ništa jel

    Četvrtak, 24.05.2018. u 12:16
  • Default avatar - franjo54
    franjo54

    Pored tlikog broja policajaca kojih je bilo vise nego gledatelja unesu se baklje na stadion. Zanima me tko placa policiju hns ili porezni obveznici? Koliko placamo policiju da sprijeci nerede na stadionima po svakom kolu mogli smo izgraditi djecji vrtic ...prikaži još! ili lijecenje teskih bolesnika.

    2 Četvrtak, 24.05.2018. u 10:42
    • Avatar NKNK

      NKNK: Veliki problem unesti baklje na ovakvu tribinu. Prvi uđu čisti, drugi im jednostavno bace na tribinu iz vana i nakon toga također uđu čisti a baklje su na tribini.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 19:32
    • Default avatar - Big_1

      Big_1: Ili im redari donesu

      Odgovori Subota, 26.05.2018. u 08:18
  • Avatar arwenn
    arwenn

    Hvala Bogu da je zavrsila i Liga i Kup ! Do 9 mjeseca napokon je mir od debilnih nastupa i nogometa !

    5 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:54
    • Avatar saboami

      saboami: Do 9 mjeseca ???????? Vidi se koliko poznaješ nogomet. Liga počinje krajem 7 mjeseca, a euro nastupi već krajem šestog sa prvim pretkolima.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:19
    • Avatar maestro2

      maestro2: A evo slucajno pocinje svjetsko baletno prvenstvo Rusiji 😂😂😂😂

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:51
    • Default avatar - dubravko99

      dubravko99: Čovječe pa liga počinje za dva mjeseca u 7 mjesecu

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:06
    • Avatar arwenn

      arwenn: Pisao sam 7 a napisao 9 jbg ;) ! I ovo se tice samo Hnl a ne svjetskog ! Mislih na nas debilni nogomet

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:38
    • Avatar xnet0822

      xnet0822: Ma Vraga je mir, bit će još više huligana i opet će se vrtjeti ista ploča ...

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 12:40
  • Avatar Christal
    Christal

    Hehee, jel torcida pozvala braču grobare ?

    3 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:30
  • Avatar bianconeri_zg
    bianconeri_zg

    Mali drle tnam ja.

    Četvrtak, 24.05.2018. u 11:03
  • Avatar Papatest
    Papatest

    Fučkaš specijalca kojeg sje... jedna baklja

    Četvrtak, 24.05.2018. u 10:06
  • Avatar texviler
    texviler

    Operacija stadion

    Četvrtak, 24.05.2018. u 10:15
  • Avatar kakogod
    kakogod

    Čekam, Birtićevu kolumnu... Ajmooooooo...

    1 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:32
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nije bilo nereda??? A solice i Hajduk i Dinamo su krivi pogledajte slike???!!??? Huligani!!!!!! Da nije bilo finala ne bi se stavljali ni stolice tu je Cibalija kriva ! Cestitam onim Dinamovcim sto su bili gore pa su onim doli” ...prikaži još! dinamovcima govorili da to ne rade !

    Četvrtak, 24.05.2018. u 10:02
  • Avatar skofun
    skofun

    A tko je spalio zito?

    3 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:26
  • Default avatar - slavko14
    slavko14

    Ni Hajduk , ni Rijeka nisu za ligu championa , svjesni toga da bi tamo bili kanta za napucavanje , s ovakvim radnim navikama , bilo u sportu ili bilo kom poslu nemas sanse , radne navike su bolna tocka ...prikaži još! a naseg drustva , zato oni koji hoce zivjeti od svog rada odu van.

    2 Četvrtak, 24.05.2018. u 10:15
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: A šta je to postiga Dinamo u LP, osim šta je bija kanta za napucavanje. Ni jedan naš klub nije za LP, pa čak ni za igru u europi.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:42
    • Avatar MateCro

      MateCro: A dobro sad, za LP nije ali EL bi mogla proć da smo malo ozbiljni.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:45
  • Default avatar - Zvonko Velikokitić
    Zvonko Velikokitić

    da je bilo normalno suđenje ne bi ni jedna stolica ni baklja poletjela s tribine. svugdje je finale kupa praznik a kod nas cirkus. šta je teško za tu utakmicu uzeti strane suce koji znaju i nisu povodljivi

    27 Četvrtak, 24.05.2018. u 09:21
    • Avatar neizbjezan

      neizbjezan: Ma ti si lud

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:29
    • Avatar Kalabasterr

      Kalabasterr: Znaci hoces reci da je zbog loseg sudenja opravdano pravljenje nereda i unistavanje stadiona?

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:32
    • Default avatar - globus

      globus: Da Hajduk nije kriminalno loš, osvojili bi kup bez obzira na suce. Jel sudac kriv za amatersku pogrešku pojedinca iz obrane kod primljenog zgoditka? Jel zaista Hajduk preko 10 godina bez naslova samo i isključivo zbog sudaca ili tu ipak ...prikaži još! ima nešto i njihove krivice? Oni jadni najjači, ali suci im ne daju da postanu prvaci. Nisam navijač Dinama da dodam i bilo bi mi draže da je Hajduk dobio

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ovi Turcidaši uvijek imaju neki izgovor, nikad nisu oni krivi uvijek ih natjera situacija i nepravda! Koji pravednici, kakva avangarda! :D

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 09:36
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: globus: Pitaš se jeli sudac kriz za grešku igrača Hajduka. JE samo iz razloga šta je prije toga ima dvi katastrofalne greške o kojima bruji cijela europa, samo se u Hrvatskoj o tome ne govori. Ne branim navijače, ali suđenje ...prikaži još! je u našoj ligi ne da je katastrofalno nego još gore. Logićno da za Hajdukovu nemoć nisu isključivo krivi suci, nego večinom sami. Ali zašto onda suci u nekim važnim utakmicama tako griješe. Je li namjerno ili im se uvik pokrade grešaka kod Hajduka ili Rijeke. Kako se tako katastrofalno suđenje i greške na štetu Dinama. Šta se mene kao navijača Hajduka tiće ne mora ni sljedećih 5 godina osvojiti ništa, ali volija bi da nema grešaka sudaca, a ako ih ima neka i za njih adekvatno odgovaraju. A ne kao i do sada. Ova tri suca imaju najviše grešaka u ligi, a sude finale kupa. I to nešto znači.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: potpeč dosadan si vise,zebec vam je dao pobjedu protiv dinama na maksimiru

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:45
    • Avatar MateCro

      MateCro: POTPEC, A šta bi htio, pa naši suci nisu profesionalni, nije ni čudo da griješe.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:49
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: nipsey: Isto tako ste i vi dobili pobjedu na poljudu.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:50
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: MateCro: Kako nisu profesionalni. Pa zar ne vidiš kako sude. A njihova profesija se tu itekako vidi.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:50
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: znate kaj je najjvaznije da je dinamo pobijedio a da vi opet KUKATE I KMEČITE i tako jos sljedecih 10 godina idemooo

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:51
    • Avatar MateCro

      MateCro: Pa nisu stručni niti su išli na nekakva usavršavanja..

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 10:52
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: nipsey: Šta vam vride sve titule kad ste u europi teška nula. A nažalost i kod kuće, jer ne možete skupiti 300 gledatelja sa plačenim ulaznicama po utakmici, a ni kad proslavljate titule. To je samo još jedan dokaz koliko ...prikaži još! ko ste veliki klub i kako dolazite do naslova..

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:10
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: MateCro: Kako ne idu. Pa vidiš da su prošli sva usavršavanja kako da unište jednu utakmicu.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:10
    • Default avatar - darkog

      darkog: suđenje je bilo loše, ali ako objektivno gledamo suci su imali isti kriterij od početka do kraja. Prije onog (za splićane ) nedosuđenog penala bilo je nekoliko još težih startova hajdukovih igraća (van 16 m ) koji isto tako nisu ...prikaži još! u dosuđeni što ukazuje na to da se sudac držao istog kriterija prema jednima i drugima. I za poraz Hajduka su krivi prvenstveno igraći Hajduka. Koliko promašaja u napadu, koliko loših poteza u obrani. A pobjedio je klub koji je napravio jednu katastrofalnu grešku manje. I jedni i drugi bez ovakvih katastrofalnih grešaka protivnika ne bi dali gol još tri godine. A suci su loši ali daleko je to od namjernog i sustavnog šikaniranja jednog kluba kako to hajduk gura već 15 godina. Da su toliko energije (koliko su uložili u kmečanje) utrošili na nogomet odavno bi već osvajali prvenstvo i kup bez problema. No lakše je kmečati.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:23
    • Avatar MateCro

      MateCro: POTPEC, vidim da ne shvacas o cemu govorim tako da se više neću niti trudit da ti objasnim.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:26
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: darkog: Govoriš o istom kriteriju suđenja. Prekršaja je bilo s obe strane, ali neki su sancionirani, a neki ne. Govoriš o penalu, a šta je bilo prije toga. Zaleđe Dinamova igrača u gol šansi nije svirano. Ali zato je itekako ...prikaži još! Hajdukovog, a isto tako ni prekršaj na istom igraću tjekom istog napada. Onda dolazimo do tog penala. Opet ništa, ali ima sankcija za Hajdukovog igrača. ITD. ITD.. Volija bi da jedanput jedna naša svaka utakmica prođe bez ovakvih grešaka, pa da možemo reč da je nogomet pobjedio. Nije bitan pobjednik, ali je bitno pošteno suđenje i gra na terenu. Evidentne greške sudaca su jučer dovele do nereda. Triba li nam i dalje to i do kada. Govoriš o šikaniranju jednog kluba šta nije istina. Ovakvim suđenjem se ne šikanira samo jedan klub nego svi klubovi lige ali redovito samo u korist jednog. Nažalost samo se Hajduk buni, prošle godine malo i Rijeka. Šta ostali rade??? NIŠTA a tribali bi. Poštenim suđenjem i naša liga bi napredovala. Ovako se zna skoro sve do kraja. Počme prvenstvo tri naša kluba se odvoje, neki sudačkim greškama neki igrom, a šta je s ostalima. Za njih nikoga nije briga. Oni su tu di jesu. Neki se bore za opstanak neki su u sredini i to je to. Balun se igra zbog gledatelja, a njih je sve manje i manje na tribinama, osim Hajduka i Rijeke. Di su navijači ostalih klubova. NE TO NIJE TO. TRIBA TO MINJATI.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:39
    • Default avatar - darkog

      darkog: POTPEC naša liga će počet napredovati kada se počne igrati bolji nogomet, a vidim iz tvog odgovora da nisi shvatio ama baš ništao d ong što sam napisao. Ovim suđenjem nije šikaniran nitko. Grešilo se i na štetu jednih i ...prikaži još! drugih, a ako želimo pričati o greškama i njihovom uticaju na igr u onda je bitna jedino prva sudačka greška jer nakon nje sve ide nekim drugim tijekom. Prvi nedosuđeni (ili krivo dosuđeni) prekršaj sve ono iza usmjerava u nekom drugom smjeru (i nitko ne može tvrditi u kojem). Pitaš se gdje su navijaći (osim Hajdukovih i Rijekinih). Reći ću ti gdje su. dojadilo im plaćati karte da iz kola u kolo gledaju petorazredne krajnje dosadne predstave i bave se korisnijim i pametnijim djelatnostima od financiranja bezveznih nazovi nogometaša koji (velika večina njih) o nogometu nemaju pojma. Pametni ljudi ne kupuju lošu i precjenjenu robu stalno. U trgovinu koja ti stalno nudi trulo voće prestaneš ulaziti (ako nastavljaš plaćati za trulež sam si kriv.) A upravo to rade svi ovi navijači koji iz kola u kolo kupuju trulo voće koje se zove HAjduk , Rijeka, Dinamo itd... Jedino što treba mijenjati je igra nazovi nogometaša u HNLu. Kad se ona popravi biti će i publike....Ljudi vole kvalitetne predstave a one su HNLu velika rjetkost.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 11:57
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Kod nas će se igrati bolji nogomet tek onda kad suci prestanu katastrofalno griješiti, a ako i pogriješe onda tribaju znati da ih čeka kazna, a ne napredovanje. Igrat če se bolji nogomet tek onda kad se na početku prvenstva ...prikaži još! neće znati prvak države. Kod nas u prvih 5 kola se odma odvoje tri-četri kluba, ali ne igrom na terenu nego većinom sudačkim odlukama. Kažeš nema šikaniranja. Itekako ima, jer kako onda objašnjavaš sporne odluke u korist četvorke kad igraju s niže rangiranim klubovima. A nažalost ima ih skoro u svakom kolu. I kako onda da ti niže rangirani klubovi da igraju kad na startu utakmice znaju da će izgubiti. Pogledaj utakmice bilo kojeg kluba iz sredine ili dna tablice kako igraju protiv Hajduka i Rijeke, a kako protiv Dinama. oni znaju zašto tako igraju. Kažeš da nema navijača na tribinama zbog loše igre klubova. opet griješiš. Hajduk ne igra dobro, ali nema utakmice di nema bar 5000 gledatelja. Rijeka puno manje, ali ima. Di je tu Dinamo koji osvaja prvenstva i kupove. Ne tjera navijače s tribina loša igra njihovih ljubimaca, nego spoznaja da je sve rješeno već u startu prvenstva. Kad govoriš o promjenama po meni triba cijeli sastav HNS-a prominiti, kai i način njegova rada. HNS triba biti krovna organizacija na usluzi klubovima i navijačima, a ne da se brine samo o sebi. Sudaćku organizaciju isto tako triba korjenito izmjeniti i očistiti.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 12:38
    • Avatar MateCro

      MateCro: HNS/Mamić i TORCIDA su rana HR nogometa, barem što se huligana tice. Dok se to ne ukloni nema navijaca a niti i dobrih sudaca. Nije tu dinamo ništa kriv, niti nj igraci.

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 12:43
    • Default avatar - globus

      globus: Suce su loši svakako, ali nisu loši samo u HNL-u. Uzmi bilo koju ligu svijeta i svugdje se priča samo o suđenju. VAR je u Italiji znatno popravio stvari, ali opet se potežu priče o suđenju jer to je najlakši ...prikaži još! alibi gubitnika. Igrali smo dobro, ali za*ebo nas sudija, rekli bi dečki iz Dubioze. Pa u Ligi Prvaka je suđenje kriminalno loše, samo ove sezone u nokaut fazi jedno 10 velikih grešaka i propusta. Za početak bi trebalo što hitnije uvesti VAR u sve lige i sva natjecanja, pokazalo se da uvelike pomaže kod onih najbitnijih stvari (je li penal, je li lopta prešla crtu, je li grubi prekršaj bio za crveni, je li bilo zaleđe kod gola ili nije), a ove ostale sitnice poput manjih prekršaja, krivo dosuđenih kornera ili auta će uvijek biti. I drago mi je da na SP-u imamo VAR

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 12:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Potpec mislis bit ce sve uredu kad jogurt osvoji hnl? A drugo zasto Rijeka moze a Jogurt ne?

      Odgovori Četvrtak, 24.05.2018. u 13:12
    • Default avatar - darkog

      darkog: POTPEC sve si pobrkao. Kod nas će se počet igrati dobar nogomet kad će večina igraća koja igra u prvoligaškim klubovima naučiti igrati nogomet i kad će se zapošljavati treneri koji su u stanju naučiti ih tome. I suci s ...prikaži još! tim nemaju ama baš nikakve veze. Pogledaj najbolje momčadi svijeta, igraju fantastičan nogomet a suci često rade veće greške od naših. Kvaliteta nogometaša nema baš nikakve veze sa suđenjem.

      Odgovori Petak, 25.05.2018. u 19:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Onda ne kukajte da vas je hns pokrao na finalu kupa

      Odgovori Petak, 25.05.2018. u 20:10
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: darkog: Kvaliteta nogometaša prvo zavisi od njega samoga, okoline oko njega, trenera, terena, i na kraju suđenja. Ako je nogometaš kvalitetan, igra dobro i u zdravoj sredini, nema problema. Ako je u sredini di rezultat ne ovisi samo o igračima ...prikaži još! ačima i treneru onda ni on neće igrati kako treba, ili će odigrati par utakmica odlično, a ostale osrednje. Naši tereni su očajni. U hrvatskoj imamo tri ili ćetri dobra terena, ostali su obrađene i neobrađene livade. A teren itekako učestvuje u igri, jer razlika je oče li igrač igrati ili misliti kako da se ne ozljedi na livadi. Suđenje itekako odlučuje kako će se momčad postaviti na terenu. svi dobro znamo kakvo je naše suđenje. Neke klubove npr.Hajduk se u jednoj utakmici drastično i evidentno ošteti, a onda u drugoj i trećoj nekim odlukama pogura. Zavisno o stanja tablice. Isto je i s drugim ekipama.

      Odgovori Subota, 26.05.2018. u 19:08
    • Default avatar - darkog

      darkog: potpec iako sve ovo iz zadnjeg komentara stoji i ima uticaja, zaboravljaš jednu stvar. Dobar nogometaš je uvijek dobar i uvijek nastoji dati svoj maksimum, OK to mu ne mora uviijek ići od ruke i može imati slabiji dan. Ali ...prikaži još! i kod dobrih igraća uvijek češ vidjeti htijenje, a onda i kvaliteta izlazi van. Ako htijenja ima onda sve ovo što si naveo ima manji utjecaj. Dobri igrači se prilagođavaju i suđenju i terenu i vremenu. Loši , bezvoljni su uvijek loši i bezvoljni i oni neće igrati dobro niti na livadi u Nedeođiji niti na Maracani, jer su jednostavno loši.

      Odgovori Ponedjeljak, 28.05.2018. u 15:04
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: darkog: U pravu si, ali ako sudac sudi loše i dobar igrač zna popizdit, a onda pravi greške koje nebi smio.

      Odgovori Ponedjeljak, 28.05.2018. u 15:06
    • Default avatar - darkog

      darkog: potpec dobar sportaš se u večini slučajeva zna kontrolirati. jer dobar sportaš najčešće (uz nele iznimke) ima i nešto u glavi.

      Odgovori Ponedjeljak, 28.05.2018. u 15:34
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message