Obavijesti

Promo sadržaj

Premijera - Kako izdresirati zmaja 3: Skriveni svijet

Premijera - Kako izdresirati zmaja 3: Skriveni svijet
7

Zmajevi su se vratili na radost djece ali i odraslih! Ovu subotu u Cinestar Avenue Mallu vladala je prava zmajo-groznica

Premijerno je prikazan novi nastavak sage o Štucku, Bezubici, vikinzima i njihovim zmajevima. Na premijeri smo mogli upoznati i glumce koji su svojim glasovima dali osobnost i šarm zmajevima. Nije nedostajalo niti zmajeva koji su skakali po stolovima a par ih se našlo i na torti.

Studio DreamWorks Animation donosi nam novu iznenađujuću priču o odrastanju, pronalaženju hrabrosti da se suoče s nepoznatim ... Sve je počelo kao nevjerojatno prijateljstvo između adolescentskog Vikinga i strašnog zmaja Noćni bijes, i razvilo se u epsku avanturu koja se proteže u njihovim životima. Dobrodošli u najzabavnije poglavlje jedne od najdražih animiranih franšiza u povijesti filma: Kako izdresirati zmaja 3: skriveni svijet.

Sada vladar Berka uz Astrid, Štucko je stvorio veličanstvenu kaotičnu utopiju zmajeva. Kada se Štucko i Bezubica iznenada susreću sa ženskom vrstom noćnog bijesa, moraju napustiti jedinstveni dom kojeg su poznavali i otputovati u skriveni svijet za koji većina vikinga vjeruje da je samo mit. Kako se otkriju njihove prave sudbine, zmaj i jahač će se boriti zajedno na samom kraju Zemlje kako bi zaštitili sve do čega im je ikad u životu stalo.

U hrvatskim kinima sinkronizirana verzija crtanog filma može se pogledati od 31. siječnja 2019.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta