Obavijesti

Promo sadržaj

Premijera najnovijih trendova u svijetu sunčanih naočala

Premijera najnovijih trendova u svijetu sunčanih naočala
10

De Rigo Vision najavio novitete za 2017. kroz kolekcije svjetski renomiranih brandova Police, Sting, Furla i CH Carolina Herrera

Jučer su u Witness lounge baru u samom srcu Zagreba ekskluzivno predstavljene kolekcije sunčanih naočala za 2017. godinu, a najnoviji trendovi iz svijeta optike privukli su brojna poznata lica, među kojima i Ivana Dečaka s djevojkom Ninom Celio-Cega, Ellu Dvornik, Anu Gruicu, Bojanu Gregorić Vejzović, Ivanu Mišerić, Mirana Kurspahića, Deana Pelića, Andreu Andrassy te brojne druge. Svjetski lider u području dizajna, proizvodnje i distribucije naočala, De Rigo Vision, ovom je prilikom premijerno najavio tehnološke i dizajnerske inovacije koje nas sljedeće sezone očekuju u kolekcijama globalno poznatih brandova Police, Sting Furla i CH Carolina Herrera.

Kolekcija talijanskog branda Police za 2017. godinu prva je koju je dizajnirao Enrico Furlan, novi kreativni direktor house brandova De Rigo Vision grupacije, koji je bogato nasljeđe kultnog modnog i lifestyle branda idealno povezao s modernim identitetom revolucionarnog koncepta. Uz modele s ultra-ravnim lećama, koje su vodeći trend za nadolazeću ljetnu sezonu, bogata ponuda obuhvaća i tradicionalnije okvire, uz ručkice koje se izdvajaju super-inovativnim strukturama i materijalima te odvažne ženstvene modele koji se poigravaju predimenzioniranim oblicima i kamuflažno-floralnim uzorcima.

Sting donosi osvježavajuću kolekciju svježeg i odvažnog stila za sve one slobodnog duha, koja savršeno dočarava identitet „mladog“ branda De Rigo Vision grupacije kroz prepoznatljiva zaštitna obilježja poput modernosti, kvalitete i udobnosti. Novi Furla modeli sunčanih naočala prenose veseli duh branda koji je svjetski poznat kao sinonim za talijanski stil i eleganciju, a rezultat su kontinuiranog istraživanja te velike posvećenosti detaljima i bojama. Glavni adut nove CH Carolina Herrera kolekcije su bezvremenski modeli sa suvremenim pomakom koji će u novoj sezoni osvajati upečatljivim dizajnima i jedinstvenim efektima – dok će žene nesumnjivo osvojiti maštoviti dizajni poput razigranih grafičkih i geometrijskih detalja, muška kolekcija kroz kombunaciju čistih linija i dotjeranih silueta donosi idealne modele za profinjene muškarce s okom za detalje.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta