Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Prorekao pa umro: 'Međugorje će naše postat sveto mjesto'

Proročanstva koja najavljuju ukazanje Gospe u Međugorju: Gospa je svoj dolazak u malo hercegovačko mjesto 'najavila' nekoliko godina ranije. Bilo je nekoliko predznaka da će se to dogoditi...

Komentari 178 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - FrankSinatra
    FrankSinatra

    Ne zelim pisat protiv Medjugorja! Ali moram protiv vidjelica koji idu toliko daleko pa da govore kako im se svaki dan ukaziva gospa🤣🤣🤣 Niti jednom papi u povjesti krsc se nije gospa ukazala,niti jednom!! Ok...ukazala im se Gospa,pa kako je ...prikaži još! onda ne slijede?kako ne slijede njezina sina koji je pomagao,hranio siromasne? Svi znamo koliko novca dobivaju vidjelice,zasto nisu izgradile neki dom,bolnicu ili barem nesto?? Samo sa voznim parkom su to mogle napraviti,kuce i ostalo da ne govorim. Ali na jedan nacin su zasluzne sto se u tom mjestu okupljaju mnogobrojni vjernici,sto se ljidi mole...a mjesto i osjecaj je predivan!

    23 Srijeda, 12.06.2019. u 13:02
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: isto ko i osjecaj kad ides na tekmu i navijate svi za jedan tim. Dakle, ZAJEDNISTVO, pripadanje...

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:03
    • Avatar mrTrobec

      mrTrobec: Da je Isus mogao kome pomoći onda bi to učinio sebi

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:10
    • Avatar 2 x general

      2 x general: ja sam čul da se vidjelicama prvo ukazao matan maminjo sa koferom para

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:57
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Najvjerojatnije su djeca imala ukazanja, ali to ne znači da je to ukazanje od Svemogućeg Boga i Isusa Krista, jer ukazanja se događaju u svim vjerama svijeta, a znamo da sve one služe drugim Bogovima, a samo jedan od njih ...prikaži još! može biti "jedini pravi Bog", kako je Isus opisao svog Oca i Boga - Jahvu. A to što ljudi imaju ljepi osječaj prilikom posjeta Međugorju, to ništa ne mora značiti, jer neki od tih ljudi su hodočastili u Indiju i klanjali se Sai Babi, lažnome Bogu, reinkarniranom Isusu Kristu kako je tvrdio za sebe ! Taj lažni Bog je izvodio sva čuda kao i Isus, jedino nije nikoga iz smrti vratio u život (mislim da nije), tako da čuda i lijep osječaj ne znače ništa, dapače te manifestacije moči potpuno zablokiraju trezvenost kod ljudi i oni zanemaruju oprez i prihvačaju sve kao istinu.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:01
    • Default avatar - Antun777

      Antun777: Ja otvoreno govorim protiv takozvanog ukazanja u medjugorju. Zdravi razum ti kaze da je to fraud na kvadrat. Ali eto ako nekoga veseli neka ide

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 16:07
    • Avatar ninorasic

      ninorasic: Ako je samo jedan bog GOVORIM ISTINU tko je onda njega stvorio? Ili je se on stvorio sam?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 16:33
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Blago vama koji znate više od desetaka milijuna ljudi koji su posjetili Međugorje i kojima su životi promijenjeni. Neki od njih dolaze preko oceana ponovo, jer se tu osjećaju posebno dobro. Osobno sam bila 5 puta i ići ću kad ...prikaži još! god mi se pruži prilika, jer je to zaista mjesto u kojem čovjek posebno osjeća Božju blizinu. U Međugorju sam u jednom danu ozdravila od bolesti koja me mučila godinama. O onima koji ukazanja Gospe proglašavaju sotonskima, mogu reći samo da ne poznaju Bibliju, inače bi znali kako se po plodovima prepoznaje što je od Boga, a što od Zloga. Plodovi Međugorja su prekrasni: obraćenja, oslobođenja, ozdravljenja, duhovna zvanja, milijuni ispovijedi i pokajanja za grijehe, milijarde molitava, socijalne i karitativne udruge, Mladifest - na kojem se svake godine okuplja 50 tisuća mladih iz cijeloga svijeta i raduje se... Ljudi, na žalost, znaju o Međugorju samo ono što pročitaju na portalima i vjeruju zlonamjernim komentatorima. Kad bi znali što su vidioci kao djeca pretrpjeli od policije i UDBE jer nisu htjeli poreći da se Gospa ukazuje i kad bi znali kako su Međugorci na tisuće prvih hodočasnika besplatno hranili otkidajući sebi od usta i davali im vlastite postelje za spavanje, dok su sami spavali u štalama i na sijenu...Naravno da malo mjesto ne može hraniti tolike hodočasnike i da se razvio vjerski turizam... Mjesto je dobilo blagoslov sa Gospom i to im neki nikako ne mogu oprostiti. Poledajte si dokumentarac na YT "Međugorje - evo ti majke" pa onda sudite.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:05
    • Default avatar - Antun777

      Antun777: Plodovi Medjugorja su prekrasni - €€€€€ :)

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 23:17
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: ima i o tome dokumentarac kako se zaradjuje . Nikakva odkidanja od usta

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 23:57
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nlo_1: Rekla sam da su otkidali od usta na početku, dok su još i sami bili zatečeni ukazanjima i hodočasnicima koji su dolazili. Naravno da se danas zarađuje kad dolaze stotine tisuća hodočasnika godišnje. Ti im ne bi dao jesti ...prikaži još! ni piti? A na moru bi im dao, ha? Gospa je dala ljudima u Međugorju milost da mogu dostojanstveno živjeti od svoga rada i da ne moraju obijati pragove po zapadnoj Europi. U vrijeme prvih ukazanja to je bilo jedno od najsiromašnijih mjesta u BIH. Ali su sagradili najveću crkvu. Gradili su je pedesetak godina. To je vjera! I zato su nagrađeni! A što se "dokumentarca" o kojem govoriš tiče, gdje se može pogledati i tko mu je autor?

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 02:00
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ninorasic: Bog je izvan vremena i prostora. Njega nitko nije stvorio. On Jest. Oduvijek i zauvijek.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 02:02
    • Avatar ninorasic

      ninorasic: a ti si izvan sve pameti, pa koja mu je svrha ?

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 05:13
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir neba - na znači ako u nešto vjeruješ da je i iistina. to jedno s drugim nema nikakve veze.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 05:36
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir neba - ajd za početak pročitaj knjigu Yuval Noah Harari: 21 lekcija za 21. stoljeće pa bi mogli porazgovarati na temelju činjenica.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 05:38
    • Default avatar - ivanvladoci

      ivanvladoci: ninorasic Šta se onda stvorilo samo, ako po tvom ZDRAVOM RAZUMU to nije Bog.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 10:25
    • Default avatar - ivanvladoci

      ivanvladoci: 2 x general Ajde za početak prčitaj prva tri broja Alan Forda pa kao intelektualci na istoj razini da možemo razgovarati. Ovako ispada, nerazumno i van pameti, samo činjenice i dokazi nam mogu pomoći. Živio.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 10:31
    • Avatar 2 x general

      2 x general: ivan - sve se čita u određeno vrijeme i ovisno o godinama! ( i interesima )

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 11:31
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Dodir neba 07 pozdrav, ja osobno ne sumnjam u ukazanja, ali baš me poznavanje Biblije navodi na to da ta ukazanja nisu inicirana od Svemogučega i Krista. Jedino mjerilo dali je nešto iz Božjeg izvora je to, dali Marija odašilje ...prikaži još! poruke koje podupiru istine koje je Bog dao zapisati u Bibliji. U svim marijanskim svetištima diljem svijeta Marija podupire često nebiblijska učenja . Npr. Marija uvjek ističe da je Isus Svemogući Bog, odnosno da je dio nebiblijskog božanstva, tzv. Trojedinog Boga ili Svetog Trojstva. Ona zagovara da se ljudi mole Isusu, a također i njoj samoj, iako to sam Isus nikada nije podržao - dapače, rekao je da se sve molitve moraju uputiti samo njegovom Bogu i Ocu, Jahvi, koji je jedini slušać svih molitvi. Isus je objasnio da se ne moli njemu ( a kamo li bilo kome drugom stvorenju, kao npr. anđelima ili svecima, među koje spada i Marija). Isus je naveo da je on JEDINI posrednik između Boga i ljudi koji se može kod Boga zauzeti za nas, nakon što Bog kroz molitvu čuje za naše probleme i zahtjeve, tako da nitko drugi od svetih to ne može učiniti, pa ni Marija ! (Pročitati treba: Psalme 65:2 i 88:13, Ivan 15:16 i 16: 23-27 ). U Bibliji se obožavanje uvjek veže samo za Jahvu Boga (molitva je čin obožavanja), tako da bilo kakvo obožavanje prema Mariji nije prihvatljivo, a i sam Isus kaže da se obožavato može samo njegov Bog i Otac Jahve (Matej 4:8-10) , a to je potvrdio i anđeo koji je razgovarao sa apostolom Ivanom (Otkrivenje 22:9).

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 16:12
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ninorasic: Neću ti ja objašnjavati koja Mu je svrha. Shvatit ćeš sam. Zašto misliš da činiš nešto dobro vrijeđajući osobu koja ti ne želi nikakvo zlo, već te ljubi? Osjećaš li se zaista bolje nakon toga? Ako da, samo nastavi. ...prikaži još! Sve za tvoju radost! Meni nije problem.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 17:22
    • Avatar ninorasic

      ninorasic: po toj vasoj bibliji bog dade covjeku slobodnu volju, tako da biblija nije napisana od boga nego od covjeka, a ovaj gore sto me pita kako znas da to nije bog. pa ne kazem ja da nesto sto se stvorilo ...prikaži još! samo nije bog nego kazem da nema veze sa ovim sta oni pricaju u bibliji jer bice sposobno stvoriti ovo sto sta ovi mazlumi govore sposobno je valjda i sve to kontrolirati bolje ili ? jer pazi sta biblija kaze o odnosu boga i covjeka i da smo njegovo najbolje djelo i prema njegovoj slici ? ajde molim te...hahahahahaha PA AVENGERI SU REALNIJI hahahahahahahah smijesno i jadno

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 01:21
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ninorasic: Zlato, nije vjera tako jednostavna kako ti misliš. Bog je, dajući čovjeku slobodnu volju, sam sebe onemogućio u mnogim stvarima. Ali, prekomplicirano je da ti to samo tako shvatiš, a nemam vremena objašnjavati ti. Uglavnom, mogao bi On nas ...prikaži još! pretvoriti u robote kojima će upravljati kako On želi, ali onda više nećemo biti Njemu slični. On i te kako sve kontrolira, ali tako da ne dira ničiju slobodnu volju. Dakle, neće te spriječiti da govoriš i činiš što hoćeš. Čak i da govoriš protiv Njega. Međutim, što god učiniš je tvoja odgovornost i povlači posljedice. Kad te netko stvori, On najbolje zna što je za tebe dobro, a što nije. Ako sam ideš protiv "uputa za uporabu", naravno da ćeš jednoga dana doživjeti havariju.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 01:36
    • Default avatar - Antun777

      Antun777: Dodir neba, ne znam na cemu si ali Mora da je dobra roba, daj podjeli malo :)

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 02:01
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Antun777: Na Duhu Svetom sam. Vrlo bih rado podijelila, ali se bojim da ipak ne želiš uzeti. Bog te blagoslovio!

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 07:42
  • Default avatar - znamdaneznam_1
    znamdaneznam_1

    Ako crkva želi zadržat vjernike onda će morat počet govorit istinu, a ne izmišljam ukazanja i ostale..... Dolaze novije generacije, obrazovani, načitani ljudi kojima ovakve priče vrijeđaju inteligenciju. Vjerujem u stvoritelja, ljubav i dobrotu, a sve ostalo je fanatizam.

    15 Srijeda, 12.06.2019. u 13:08
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Crkva i vjera se zasnivaju na laganju tj. mazanju ociju nizeinteligentnom pucanstvu. Tako da nista od toga, kada crkva prestane lagati tada ce to biti konacni kraj crkve .

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:21
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Sve potpisujem osim stvoritelja. Tvrdnja o nadnaravnom iznesena, nikad dokazana. Ako ljudske emocije zvanu ljubav i dobrota želite pripisati nadnaravnom stvorenju, to je vaš izbor. Znanost govori nešto drugo, a to je da su produkt ljudskog mozga, hormona i kemijskih ...prikaži još! reakcija. Meni osobno je to fascinantno i nemam nikakve potrebe za tako ogromnim "skokom vjere" u još veću nepoznanicu kao što je stvoritelj.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:26
    • Default avatar - Skovace

      Skovace: Ahahaha znanost kazes, tvoja znanost nema veze sa vezon laz napisana jer oni znaju kako je sve nastalo ali lazu, nelaze crkva jazavci laze znanost

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:19
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Laže znanost, kažeš... OK, nema problema. Dajte, onda barem ne budite licemjeri, odbacite taj vražji internet, te sotonske kompjutere i mobitele koje koristite dok pljujete po onima koji su vam to omogućili. Nemojte ići doktoru kad vas zaboli, nemojte uzimat ...prikaži još! lijekove... kakav CT, kakva magnetna rezonanca... nemojte koristiti matematiku, fiziku i kemiju pri izgradnji vaših domova, automobila i uređaja... ma to vama ne treba, to su pokvareni znanstvenici izmislili, oni koji pojma nemaju o ničemu (po vama). Pa pećina je sasvim ugodno mjesto za život... stoga, lagano, skinite se goli, jer znanost vam je omogućila i tu odjeću koju imate na sebi, ubijte kakvog medvjeda (i pritom nemojte pušku koristiti, to je isto znanost omogućila, drveno koplje u ruke, molim), stavite njegovo krzno preko sebe i marš u pećinu!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:46
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: @Skovace, ali kome ja uopće pišem... kad vidim kako si lijepo "pismen". 4 završena razreda osnovne škole, dobro procjenjujem?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:48
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Skovace pozdrav, ja mislim da je i Katolička crkva ustuknula i odbacila stvaranje kao istinu već prije par godina, kada je sam Papa dao izjavu, da je evolucija Božje djelo sa kojim je on sve stvorio na zemlji. To je ...prikaži još! zapravo diplomatskim riječnikom odbačeno stvaranje, a prihvačena evolucija, koju Biblija sa gnušanjem odbacije. O takom postupanju vjerskih glavešina pričao je i Isus, kada je rekao da su farizeji nastojali ugoditi ljudima (političarima, vlastima, ...), a ne Bogu - jer su odbacili Isusa kao očekivanog mesiju i spasitelja - kako bi se dodvorili vlastima i sačuvali svoj visoki položaj !! No tu istinu o odbacivanju stvoritelja, zna jako malo ljudi, jer svečenici o tome ne vole govoriti, da ih ne odbaci običan narod koji čini največi broj njihovog duhovnog stada (največi izvor prihoda).

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:11
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Species sta ti znaš o znanosti??što su neki ovdje brzi da se pozovu na znanost koju ni sami ne posjeduju.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 17:36
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: (usključiti sarkazam detektor sada) Osim toga što sam osoba visoko obrazovana u području znanosti, o znanosti ne znam apsolutno ništa. (isključiti sarkazam detektor sada)

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 17:50
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: E ako si ti visoko obrazovanja u području znanosti onda moš mislit kakvi su nam nisk9 obrazovani,ja sam svoj fakultet završio na Napier University 1999 in Electronic Electrical Engineering i onda me takvi kao ti dodu i pisu o znanosti,kakva ...prikaži još! luda kuća to samo kod nas ima da tipovi poput tebe imaju što reći o znanosti i još uz to biti "visoko obrazovani" fuj.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 18:04
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: OK, možemo se mi vrijeđati ili pokušati pričati na normalan način. Očito smo i iste struke (ako je istina to što govoriš), ja sam doduše diplomirao na FESB-u te dobio isto zvanje kao ti. Kada već neosnovano POKUŠAVAŠ kritizirati moju ...prikaži još! stručnost... moje prvo pitanje: što sam ja to rekao o znanosti, a da nije istina? Koliko ja vidim, apsolutno nikakve znanstvene tvrdnje nisam niti iznosio, samo sam branio znanosti od čovjeka koji je rekao "znanstvenici lažu, crkva govori istinu". Ti umjesto da staneš na moju stranu, odlučila si "ad hominem" napadati TOTALNO BEZ RAZLOGA. "Jedini razlog" može biti to što si na jako nepismen način pokušala sa mnom razgovarati na drugom članku pa ti se nije svidjelo kad sam istaknuo tvoju nepismenost. A to uopće nije razlog, nego samo dokaz da si zapravo ti inferiornija osoba, pa ako ćemo i osoba iz područja znanosti.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 18:44
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Kao prvo moja namjera nije bila nikoga vrijeđati pa tako ni tebe jer sam puno toga prošao,drugo što se tiče vjere i religije po mome religija je ta koja iskorištava podsvjesno vjerovanje covjeka u svoju korist i zastrasuje ljude time,a ...prikaži još! što se tiče uzvišeni stvorenja u ovom kontekstu boga to je već neka druga stvar i jako kompleksna da bi olako bila odbačena,i još nešto ja nisam vjernik bar u tom smislu koji vjeruje u religiju crkvu i slično.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 18:58
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Onda možemo prestati s vrijeđanjem i složiti se oko gotovo svega, sve što si napisala se gotovo u potpunosti slaže sa mojim stavovima.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 19:01
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: A to što si ti puno toga prošao, znači da ja nisam? Usput, ispričavam se jer sam te dosad oslovljavao u ženskom rodu, to je bilo samo zato jer ti je nick u ženskom rodu.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 19:06
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Slažem se najvažnije je uvažavanje i drugih ljudi mišljenja,jer sigurno nismo svi isti tako ako neko želi da život provodi u crkvi neka mu bude samo neka drugima ne nameće svoje mišljenje što je u Hrvatskoj nije baš tako.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:21
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ma nema problema kako is me oslovljavao odkud si znao sto sam,a na ovo portalu su me prozivali su me i ustasom i komunistom pa cake i srbinom samo zato što gledam stvari pragmatično i govorim ono što sam prošao.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:30
  • Avatar SnakeFarmer
    SnakeFarmer

    Medugorje je jedno od najvecih legalnih prevara na ovim prostorima.

    46 Srijeda, 12.06.2019. u 13:20
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: ima i dokumentarac o toj prijevari s djecom, ali ljudi i dalje SVOJU sposobnost placiba guraju pod nadprirodne moci. Placibo je prirodna sposobnost koju imaju cak i zivotinje. Citao bas neki dan

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:02
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Sva ljudska osjetila su varljiva, pogotovo ona neiskusna, djecja. Roditelj moze malom djetetu reci da mu oci vide sto god on hoce, a malo dijete to povjeruje .

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:08
    • Default avatar - Skovace

      Skovace: Osjecan ljubomoru ko ti brani kupit zemlju sagradit hotel i bit bogatun?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:21
    • Avatar 2 x general

      2 x general: što priča ima manje dokaza i činjenica to je bolja. psihologija mase i želja da se pripada nečemu makar je i varka - jer što je stotinjak pametnih naspram milion koji imaju istu priču??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:59
    • Default avatar - drazen70

      drazen70: blago onima što ne vidješe a vjeruju!!!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:09
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nlo_1: Koji dokumentarac? Vidioci su prošli mnoga medicinska ispitivanja i nijedno nije dokazalo nikakvu prevaru. Imaš ispitivanja i njihove rezultate na internetu. Možete guglati i članak sa sestrinskog portala "Znanstvenici: Vidioci govore istinu!" Postoji pokušaj jednoga snimatelja da Vicki iskopa ...prikaži još! oko, jer joj je za vrijeme ukazanja krenuo prstima prema očima. Tijelo je reagiralo refleksno i Vicka je mrvicu trznula glavu. Odmah su proglasili da glumi. S druge strane, izaslanik biskupa Perića jednu je vidjelicu ubo velikom iglom sleđa, tako da se bluza zakrvarila, a vidjelica se nije trgnula.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:18
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: ajd ne tupi pronadji sama. Sve ti treba na padnju dati. Ostani u svom mraku

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 23:58
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nlo_1: Zlato, takav dokumentarac ne postoji. Izmislio si ga. Pogledala sam sve moguće i za i protiv Međugorja i meni takve stvari ne izmiču. Dakle, ne moraš mi ih dati na pladnju. Tj. ne možeš jer ne postoji. Ja sam ...prikaži još! svoj komentar argumentirala. Sad te molim da ti argumentiraš svoj. A tko je od nas u mraku, pokazat će budućnost. P.S. Prošla sam dvanaestak zemalja i ni u jednoj nisam dobila tako jeftinu i kvalitetnu uslugu kao u Međugorju.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 02:08
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: TwonoesMeanyes: Dijete je, po tvome, u stanju držati se laži čak i kad ga danima ispituje policija? Molim te, pogledaj na YT dokumentarac "Međugorje - evo ti majke". Iz njega ćeš štošta doznati. Ako se ne bojiš mogućnosti da nisi ...prikaži još! u pravu. Nemaš pojma što su sve radili djeci i kako su im sve djeca bježala da bi bila s Gospom. Međugorje traje 38 godina. Ako ti neke stvari ne možeš shvatiti, ne moraš ih omalovažavati.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 02:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nlo_1: Reci, kako placebo roditelja pomaže da ozdravi malo dijete koje još i za sebe ne zna? Jesi li o tome čitao? Ili kako pomaže da se čovjek moli u Međugorju, a ozdravi njegov član obitelji kod kuće? I zašto ...prikaži još! o placebo ne pomaže u Zagrebu ili Karlovcu, nego baš u Međugorju?

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 02:16
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir neba - malo pročitaj i ono što nisu napisali svečenici koji se školuju z svoj upriču koja nema nikakvih znanstvenih dokaza.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 05:34
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Ma 100% je istina, ja sam siguran da se nekakav dokumentarac i opcenito video ne mogu nikako izmanipulirati, takoder je i sa djecom, ja sam 100% siguran da se malo dijete ne moze izmanipulirati da govori neistinu. Ove 2 navedene ...prikaži još! stvari ne postoje u realnom zivotu te se nikada nisu dogodile. Ovako otrpilike razmislja prosjecna katolibanska apologeta.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 14:25
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - za sve što se ne može znanstveno dokazati najjednostavnije je reči bog tako hoće. linija manjeg otpora, manje razmišljanja i manje brig ei šokova zbog saznanja da tako i tako malo znamo. što je nauka mogla dokazati prije ...prikaži još! 300 godina. grmljavinu? zašto nastaje?? pa najjednostavnije je bilo reći bog tako hoće. neobrazovani ljudi lako povjeruju a nauka kasnije dokazala zašto nastaje grmljavina. nauka i tehnika te ljudski um će godinama sve rasvjetliti. ništa se ne može desiti van prirodnih zakona samo je pitanje da li ljudi to razumiju na ovom stupnju uma.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 16:05
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Grim R: Razmišljat ćeš i ti. Istina će ti kad tad biti otkrivena, a onda će ti biti žao za svaku napisanu ružnu riječ o Međugorju. Ne zato što bi te netko kaznio, već zato što je istina tako moćna! ...prikaži još! Pogledaj filmić koji sam preporučila. Što je, ne usudiš se?

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 17:19
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: mene bi bilo sram u 21 stoljecu , kada imamo dokaze o zivotu i svijetu u kojem se nalazimo, a ograditi se od svijeta predpotopnim recenicama onih ljudi koji nisu znali nista o tome , osim pisati

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 11:30
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Cime se budala ponosi, toga se pametan covjek stidi. Tako isto i sa onima koji ne znaju za bolje, ti su zadovoljni s onime sto imaju.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 11:34
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Grim R: A dobro. Ti znaš za bolje pa budi vječno nezadovoljan. Ako ti se sviđa tako živjeti, živi. P.S. Ponekad nije bolje ono što misliš da je bolje. Ponekad te to vodi u propast.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 12:05
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Tako je ,znam za bolje te tome i tezim. Ne cekam da mi padne nesto u krilo ili da mi magicni duh iz lampe ispunjava zelje i zeljice. Nikad u zivotu nista nije sigurno, tako ni ono sto smatras dobrim ...prikaži još! ili boljim od necega ali bitno je misliti svojom glavom te biti pun samopuzdanja.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 12:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nlo_1: Znaš li da je biblijski pisac prije nekoliko tisuća godina govorio o tome kako Zemlja lebdi u svemiru, iako je gravitacija objašnjena tek tisuće godina kasnije? Znaš li da Biblija govori o morskim strujama, karanteni za zarazne bolesnike, o ...prikaži još! tome da se ljudsko tijelo sastoji od istih tvari kao tlo... Danas mnoga znanstvena otkrića potvrđuju točnost Biblije. Božja Riječ objavljuje sljedeće u vezi astronomije: – zvijezde su bezbrojne /Postanak 22,17; Jeremija 33,22 – zvijezde se razlikuju u slavi /1. Korinćanima 15,41 – zvijezde slijede određeni obrazac /Jeremija 31,35 – zemlja je okrugla, a ne ravna /Izaija 40,22; Psalam 103,12 – zemlja visi ni o čemu, ne stoji na stupovima /Job 26,7

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 12:16
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Znas li da su ljudi kroz povijest pisali sve i svasta, 99% toga su bile budalastine ali cito radi zakona brojeva nade se "corava koka koja ubode zrno" . Biblija kao najizmjenjivanija i najkorigiranija knjiga u povijesti covjecanstva nema apsolutno ...prikaži još! nikakvu teznju, mjenjalo ju se vise nego sto kurve mjenjaju gace. Kroz povijest kako bi se prilagodavala zakonima, novim otkricima te novim generacijama. Jer da su pisali samo budalastine i drzali se toga kao prije 1000 godina bili bi na razini Muslimanskog Kurana gdje Muhamed jase jednoroga...

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 12:22
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Grim R: I baš ta ćorava koka u jednoj te istoj knjizi ubode zrno toliko puta? Spretna neka ćorava koka! Kako ta ćorava koka ne reče da je čovjek stvoren od mesa neke životinje, to bi netko prije par tisuća ...prikaži još! godina mgao pomisliti videći da je od krvi i mesa. Ali ne. on se sjeti kao ćorava koka, da je čovjek stvoren od praha zemaljskoga, a to znači od svih elemenata koji se nalaze u zemlji. U Bibliji nema ni jedne jedine budalaštine. Svaka riječ tamo napisana ima svoju svrhu. Biblija se nije mijenjala, samo se različito prevodila. Ja znam da ti skupljaš svoje spoznaje na stranici "Znanost i Biblija". Postoji i stranica "Biblija i znanost" i da se usudiš malo je proučiti, došao bi do zanimljivih spoznaja. Štoviše, stotine proročanstava dramatično su ispunjena svjedočeći da ju je Bog nadahnuo. Osim toga, Biblija je izdržala test vremena iako su je ljudi pokušavali uništiti. Biblija je najčudesnija knjiga na svijetu. Pisala se kroz period od 1500 godina od strane 40 ljudi koji su napisali 66 knjiga na tri različita jezika i na tri kontinenta. Pisali su je pastiri, ribari, svećenici, kraljevi, znanstvenici, liječnici i mnogi drugi; a ipak ostaje u savršenom skladu i jedinstvu.Već četiri godine po nekoliko sati tjedno razmatram Bibliju i to je pomoglo da se sa životom mogu nositi na sasvim drugačiji i bolji način nego prije. To me čini slobodnom od strahova, od bilo koje vrste navezanosti na išta zemaljsko i materijalno.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 14:15
    • Avatar 2 x general

      2 x general: kad pojedinac širi priču bez dokaza i činjenica onda kažemo kako manipulira s ljudima a kada milion ljudi širi istu tu priču onda kažemo da je to vjera.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 14:26
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: Generale, bar nauči brojiti. Židovi i muslimani vjeruju u Stari Zavjet, a svi kršćani i u Stari i u Novi. Tako da ti u knjige Biblije vjeruje manje - više oko tri milijarde i šesto petnaest milijuna ...prikaži još! ljudi. To je zaista malo u odnosu na vas prosvijetljenih milijardu bez vjeroispovijesti. A i vas milijardu ateista, manipulirate li vi ljudima kad tvrdite da Bog ne postoji i da su svi osim vas glupi?

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 14:45
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: "Grim R: I baš ta ćorava koka u jednoj te istoj knjizi ubode zrno toliko puta? " da , procitaj sa razumjevanjem molio bih te. Biblija je najizmjenjivanija i najkorigiranija knjiga u povijesti covjecanstva, niti jedna druga knjiga nema toliko ...prikaži još! izdavanja i preizdanja kao ta bajkica. Pa si sada ti razmisli sto se dogodi kada netko svakih nekoliko godina korigira svoje natpise kako bi se podudarali sa trenutnim misljenjima i razmisljanjima. Reklo bi se, mjenja se kako vjetar puse, tj. kako starjesinama odgovara, a ateist koji ne nagovara nekoga da prihvati njegovo razmisljanje niti ne manipulira icime. Meni iskreno puca k****c u sta ce netko vjerovati.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 14:52
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - svatko priča svoju priču jer mu odgovara - samo je pitanje što je istinito i na temelju činjenica. nitko nakon tisuća godina neke izmišljen priče neće priznati zabludu jer im odgovara ne trebaju razmišljati: pa to se zna ...prikaži još! već tisuću godina! što imaš propitivati?? čak i vatikan zna istinu koju skrivaju je rbi se urušio sav sistem manipulacije građen 2000 godina. previše uloženo da bi se odustalo od nečega pa makar bile i izmišljene. i ispovjest uvedena radi prikupljanja para jer svi su griješni ali ako platiš i ispovijediš se čist si ko beba i možeš direkt u raj ( što si gluplji to više platiš jer pare ti nisu problem )

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 15:18
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Grim R: Biblija nije mijenjana i korigirana. Ona jest najizdavanija i najprofdavanija knjiga na svijetu, ali mijenjana nije. No, ti si pročitao sve primjerke do sada pa to znaš? Molim te, usporedi mi neke primjerke Biblije za koje znaš, pa ...prikaži još! mi reci što je u njima mijenjano. Citiraj. Ili si samo pročitao protivnike vjere koji šire laži jer im tako odgovara, a tebi odgovara da njima vjeruješ? U novije vrijeme neke su sekte mijenjale Bibliju (npr. Jehovini svjedoci), ali sve ozbiljne kršćanske religije : katoličanstvo, pravoslavlje i luterani imaju nepromijenjenu Bibliju od Vulgate do danas. Jedina razlika je što devet starozavjetnih knjiga protestanti ne prihvaćaju pa su ih izbacili, a katolici i pravoslavci prihvaćaju. Novi Zavjet, onaj kršćanski dio je svima isti. Da ti puca ona stvar tko što vjeruje, ne bi se ovdje uključivao i ismijavao ljude koji vjeruju u ukazanja. Tvoj te uvodni komentar demantira. Sam sebe obmanjuješ. Ako je do danas četrdeset milijuna ljudi posjetilo Međugorje i o njemu misle sve najbolje, ako im se život kao i meni promijenio nabolje nakon toga posjeta, odakle ti pravo sve nas smatrati naivcima i glupanima, a sebe koji tamo vjerojatno nisi ni bio vertikalom istine? Žao mi je, ali ti samo zavidiš ljudima koji su radosni.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 22:02
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Grim R: I još nešto, da si se ikad uistinu zainteresirao za događaje u Međugorju, znao bi da vlasnici objekata, hotela, često daju besplatnu hranu i smještaj siromašnim osobama, napuštenoj djeci, invalidima... Guglaj malo: "O OVOME SE NE GOVORI Invalidi ...prikaži još! cijelog svijeta besplatno u Međugorju, volonteri nosili bolesnu djecu Gospi!" Također bi znao da su iz Međugorja potekle mnoge humanitarne udruge. Jesi li čuo za Marijine obroke? Ta je udruga nastala u Međugorju 1983. , a danas hrani u školama jednim obrokom dnevno 1 435 000 milijuna siromašne djece širom svijeta. Smatraš i zbog toga Međugorje prevarom? Danas bi tih 1,4 milijuna djece bilo gladno da nije bilo Međugorja. Humanitarna udruga „Marijine ruke” osnovana je u srpnju 2016. godine u Međugorju s ciljem pomoći siromašnima i svima kojima je pomoć potrebna. Prije osnutka udruge, u župi su Međugorje tri godine djelovali kao Ured za potrebite. Na činjenje dobra i pomoć potrebitima potakle su ih riječi Kraljice Mira: „Pozivam vas i danas da budete ljubav tamo gdje je mržnja, i hrana gdje je glad. Otvorite, dječice, vaša srca i neka vaše ruke budu ispružene i darežljive kako bi svako stvorenje preko vas zahvaljivalo Bogu stvoritelju.” (Gospina poruka 25. rujna 2004.) U kratkom vremenu u rad se udruge uključilo više od 90 volontera. Riječ je o mladim ljudima iz Međugorja i Brotnja koji svoje vrijeme žele nesebično darovati čovjeku koji je u potrebi. Misliš da je spomenuta Marijina poruka prevara za nečiju korist?

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 22:16
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Vjersko – humanitarna udruga “Međugorje – Mir” osnovana je 1992. godine kao nastavak aktivnosti Caritasa Župnog ureda Međugorje. Prikupljanje i razdioba humanitarne pomoći (posredovanje u nabavci i raspodjeli hrane, odjeće, obuće, higijenskih potrepština, opreme za domaćinstvo, građevinskog materijala i drugog ...prikaži još! između darovatelja i onih kojima je pomoć potrebna) Skrb za stare, bolesne i hendikepirane (pomoć u nabavi pelena za odrasle, lijekova, medicinske opreme i pri odlasku na liječenje).Skrb za djecu i mladež (pomoć obiteljima s puno djece i siromašnim studentima. Pomoć crkvenim i vjerskim zajednicama Pomoć katoličkim misijama u svijetu kao i projektima pomoći siromašnim zemljama i područjima u svijetu zahvaćenim prirodnim katastrofama i ratovima. Ostali oblici karitativnog djelovanja, kojima se doprinosi ostvarivanju ciljeva udruge. I to je prevara Međugorja? Tu su još Fond „Fra Slavko Barbarić“ (potpora nadarenim a siromašnim studentima i đacima), Majčino selo, Međunarodno kumstvo djetetu Herceg – Bosne. Ostale organizacije i ustanove su registrirane za djelovanje u zemljama Europe i Amerike, a najveći broj istih se nalazi u Austriji, Njemačkoj, Francuskoj, Irskoj, Italiji, Americi i Švicarskoj. Svima njima je zajedničko nesebično djelovanje i prikupljanje novaca kako bi se pomagalo ugroženima u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj. Nakon što je Domovinski rat završio, pomažu drugdje u svijetu.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 22:27
    • Avatar 2 x general

      2 x general: humanitarna je crkva i stvarno pomaže: skupe 100 jedinica podjele 10. resto zamagle kak se vidi po nekretninama i pokretninama. odakle im?? sve od neukog naroda grablju već dvije tisuće godina na iluzijama.

      Odgovori Subota, 15.06.2019. u 06:41
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: Odakle im? Kome? Sve što je Crkva skupila, ni jedan svećenik neće odnijeti u grob. Sve je to bogatstvo svih vjernika, svi imaju od njega koristi. Francuzi su shvatili koliko za sve njih znači jedna Notre Dame ...prikaži još! tek kad je izgorjela. Osamdeset posto najveće i najljepše svjetske umjetnosti vezano je uz Crkvu. Iskreni vjernici vole darovati Crkvu, jer je to iskazivanje ljubavi prema Isusu koji ju je utemeljio. Oni koji su škrti dati Crkvi imaju malo veze sa istinskom vjerom. Prvi kršćani su sve što su imali rasprodavali i novac davali apostolima. Svaku nekretninu koje je Crkva od vjernika dobila je dobro iskorištavala: otvarala škole, bolnice, prihvatilišta za beskućnike, socijalne samoposluge, domove za nezbrinutu djecu... Guglaj Caritas Zagrebačke nadbiskupije pa ćeš vidjeti što samo u Zagrebu rade. Iskorak, Kontra, i slični koji također dobivaju naš novac... što rade s njim? Koliko su Babe dobile novca od Istanbulske... i još im treba Veljačin koncert. Ja nisam neuka, visoko sam obrazovana, a jako volim davati svojoj Crkvi. Da imam više, dala bih joj i mnogo više. U nematerijalnom smislu svi od Crkve dobivamo mnogo više nego što dajemo. To ne može shvatiti netko tko ne voli Boga.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 21:25
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir neba - bravo, ...........ni jedan svećenik neće odnjeti u gorob??? jako pametna konstatacija čak i točna. a todorić će odnjeti, sanader, ti??......ja??? vidim koliko su francuzi voljni darovati crkvi. kako su je održavali do te nesreće??? a i zagrebačka ...prikaži još! katedrala obnavlja se ixz hrvatskog buđeta dok popovi voze mercedese, gozbe se i da ne kažem što sve ne rade. čak dobivaju i plaću od države! pa gdje tog ima u svijetu??? račun nikad ne laže je rmatematika je egzaktna nauka koliko znbamo. svo bogatstvo stekli n astrahu i manipulaciji neukog i priprostog naroda. svoji mparama možeš raspolagati kako hoćeš ali državnim ne! neka plenković ,francek, marići daju crkvi iz svog šajtofla a ne mog i drugih radnika.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 22:02
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general:Todorić i Sanader imaju djecu i žele njima osigurati budućnost. Svećenici uglavnom nemaju i na kraju završavaju život u nekom od staračkih domova za svećenike. Neusporedivo. Ja isto neću ništa svoje nositi u grob, ali želim svojim unucima ...prikaži još! nešto ostaviti. Svećenici ostavljaju svojim vjernicima. Što se Frncuza tiče, Notre Dame je već odavno u vlasništvu države. Evo kako se država brinula. A milijuni ljudi plaćali su ulaznice za obilazak. Francuzi su i inače veliki ateisti već od Francuske revolucije i uz Slovence jedina totalno sekularna država u Europi. Zašto bi oni davali Crkvi. Pa i Nijemci više ne daju ni ostali na zapadu. Sve su to jako napredna ateistička društva, pa zašto bi davali za Crkvu. Kad im propadnu umjetnine, možda im dopre do pameti. Zagrebačku lkatedralu već godinama obnavljaju vjenici humanitarnim koncertima "Božić u Ciboni" i donacijama. A ti, kad bi znao koliko su skupi restauratorski radovi, drugačije bi pričao. Naravno da i država sudjeluje, ima koristi od crkvenih objekata. Što bi Zagreb pokazivao turistima da nema objekata koji su u vlasništvu Crkve ili donirani gradu?

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 23:22
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - vidiš ima nekoliko popova koj isu popalili pare i sagradili hotele, kupili vikendice, stanove na imena svoje rodbine: brata, nećaka, nećakinje. imaš tu u okolici zagreba. jedan izgradio hotel na plitvicama. koliko su pohlepni a to govori genetika ...prikaži još! je činjenica d asada te popove niti vlastita obitelj ne ferma pet posto. nekretnine na njhovim imenima a popeku figa. prema tome sve jasno a koliko toga ima sama crkva skriva ko zmija noge. kako je završila vatikanska banke??? pokradena od samih popova. tk ose objesio u londonu??? kriminal na najvećoj razini koji ne podlježe zemaljskim zakonima. dvoličnosti manipulacije haraju crkvom. koliko ima kriminala obzirom na broj svećenika?? više nego u građanskim zajednicama. no, tvoje je pravo to ne znati ili ne priznati jer imaš koristi od toga.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 05:50
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: Da, ima nekoliko desetaka popova...svakakvih. Ali samo u Hrvatskoj ima oko 1500 župa i još više svećenika, redovnika i redovnica. Ako ti zbog ovih nekoliko iz Zagreba koji je više od četvrtine Hrvatske sve svećenike gledaš na ...prikaži još! isti način, zapitaj se u čemu je problem. Ja poznajem doista veliki broj svećenika i znam za jednoga koji se oženio i jednoga koji je imao problema sa alkoholom. Svi su ostali OK. Naravno, svaki ima svojih neprijatelja, s obzirom da se radi o svećenicima jer tako mora biti, ali ih vjernici u većini vole. Dalje više neću, jer nemam vremena čitati tračeve. Vatikanska banka nije banka. I na kraju, ne postoji taj medij koji će meni ogaditi Crkvu. Previše je dobro poznajem iznutra i predobro znam koliko mnogo ona dobra čini da bih si dopustila i primisao da ju napadam. Tko je bez grijeha, neka prvi baci kamen. Crkva je ljudska, stoga i grešna i sveta. Za to shvatiti, treba ti Duh Sveti. Neka te On prosvijetli!

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 15:11
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - čini se d atebi matematika nije jača strana. postotak se vrlo lako izračunava ako se zna. a što se tiće kršćanske pameti i biblije sve se znalo već u doba kineza prije 5000 godina i egipta.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 16:49
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: Postotak čega?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 17:37
    • Avatar 2 x general

      2 x general: lopina u crkvi naspram broja članova. znači: lopova, pedofila, bludnika, razvratnika, ubojica, geyeva protiv kojih se "bore" radi "grižnje" savjesti ili ti ga manipulacija.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 18:04
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: A onda ti računaj. U Hrvatskoj je preko tri i pol milijuna katolika. A poslije ćemo izračunati postotak nepoštenih među ateistima. Pozdrav!

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 18:50
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - eto vidiš zašto je crkva palila svakog tko je znao matematiku

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 20:14
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: To jednostavno nije istina. Ali, nije ni bitno. Crkva će opstati vječno, ma koliko pljuvali po njoj. Dokaz su svi progoni u zadnjih sto godina. Vrata paklena neće je nadvladati. Ako tebi čini gušt širiti laži o ...prikaži još! Crkvi, samo izvoli. A što se Međugorja tiče, sve će više ljudi dolaziti i to nitko ne može spriječiti.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 12:22
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - ne pričamo o vjernicima već o "božijim" poslanicima, svećenicima koji su zaposleni u crkvi ( doduše primaju državne plaće, mirovinsko, socijalno i još moljakaju neke milodare! ). vjernike pusti jer to su tak i tak ovce, pričamo o ...prikaži još! pastirima. kako samo preskaćeš činjenice koje ti ne pašu. koliko su papa otrovali u ovih dvije tisuće godina??? pa i papa franjo je rekao da se boji za svoj život! zašto? zbog toga što hoće napraviti reda među talijanskom svećeničkom mafijom??? koliko dugo talijani nisu imali papu??? izmiču im velike pare van kontrole i na koje više nemaju presudni utjecaj. o pedofilima, geyevima i sitnim božjim kokošarima d ane prićamo. kokošara ima u svim društvima i zajednicama. a sda napiši što sam lagao. nemoj paušalno lupetati i skretati temu koja je vrlo jasna i jasna su pitanja. samo nisam dobio odgovore od tebe iako ih čovječanstvo zna.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 12:31
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: Velika neistina: svećenici ne primaju državne plaće, mirovinsko i socijalno, osim onih rijetkih koji predaju vjeronauk u školi. Zasluga "istinoljubivih" medija koji su uvjerili građane da je neistina istina, iako se sve može provjeriti vrlo lako. I ...prikaži još! I papa Franjo je svećenik. Svi dobri svećenici imaju neprijatelje, pa tako i on. To što su neprijatelji iz vlastitih redova, uopće nije neobično. I Isus je imao takve. Postoje svećenici koji su pozvani od Boga to biti, a postoje i oni koji su poslani od đavla to biti kako bi uništili Crkvu. Postoje i takvi laici. Međutim, ovi dobri svojim dobrim životom neprekidno poništavaju ono što učine oni zli svojim zlim životom, a vjernici koji zaista vjeruju Bogu i koji Ga osobno poznaju imaju dar da to shvate. I tako Crkva i grešna i sveta u isto vrijeme opstaje već 2000 godina, usprkos ljudima poput tebe koji bi više od svega na svijetu željeli uništiti je. I zanimljiva je jedna stvar: što se Crkvu više progoni, vjernici joj više vjeruju, što se po njoj više pljuje, oni je više podržavaju. Mislim na istinske vjernike, a ne na one "ja sam katolik, ali..." Do trenutka u kojem sam doživjela susret s Bogom (da, luda sam, ali što mi možeš) i ja sam se ponašala poput tebe: niti sam vjerovala svećenicima niti Crkvi i vjerovala da ja znam bolje. Danas mi se život okrenuo za 180 stupnjeva i shvaćam neke stvari koje prije nisam. Najvažnije je da danas jako mnogo mladih u velikim gradovima vole Crkvu i Boga.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 21:43
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: A što se progona tiče, u zadnjih sto godina ubijeno je u svijetu jako mnogo svećenika, redovnika i redovnica, bilo iz mržnje, bilo iz ideologije, bilo iz čista mira, bilo po nekim namještenim krivnjama... Samo na prostoru ...prikaži još! u bivše Juge, za vrijeme i neposredno nakon Drugoga svjetskog rata ubijena su 663 katolička svećenika, među njima 88 bogoslova i sjemeništaraca, te 31 časnu sestru, dakle nenaoružane i obrazovane ljude, ali – klasne neprijatelje. Najviše su ih, prema “Hrvatskom martirologiju”, popisu koji sadrži prezicne podatke o svim žrtavama, kao i načinima i mjestima ubojstva, likvidirali partizani i OZNA, do svibnja 1945. njih 240, nakon savezničke pobjede još 263, a na služenju u JNA 12.Četnici su ubili 37 klerika, nacisti 16, vlasti NDH 11, talijanski fašisti dvoje, u angloameričkom bombardiranju izginulo ih je 32, a u zatvorima ih je završilo na stotine...Bez suda i presude. Koliki su katolički svećenici misionari ubijeni jer su pomagali u siromašnim zemljama, časne sestre... Naravno, tebe to ne zanima. Za tebe, oni su pobijeni sigurno s dobrim razlogom. Nema koristi više te ni u što uvjeravati. Uglavnom, bitno je da svećenici ne primaju plaću od države, nego od svojih župljana. Nemaju zdravstveno ni socijalno.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 21:53
    • Avatar 2 x general

      2 x general: dodir - n eprićamo o zadnjih stotinu godina već o dvije tisuće godina??? malo velika razlika!!! a što se tiće vjernika postoje činjenice kako je rimokatolička crkva u najgorm položaju jer vjernici su najsiromašniji dio stanovništva. južna amerika, afrika i ...prikaži još! nešto ostatka svijeta. sada izračunaj koliko para zarade vjernici rimokatolici?? tosu egzaktni podaci koji postoje samo ih pročitaj!!!!! rimokatolička crkva ne postoji zadnjih sto godina koliko ja barem znam a ne znam puno! što se dešavalo ostalih 1800 godina?? to mi napiši i objasni? interesantno je da se svi vode nekom "činjenicom" jer znaju d asu zli i pokvareni a onda ko iz topa; a što su amerikanci napravili indijancima ? sve potamanili! a što su ond anapravili slaveni lilirima?? isto potamanili al ito nema veze jer se desilo prije tisuću i sitn godina pa koga briga. nemoj izvlačiti male pozitivne sličice iz filma koji traje dvije tisuće godina!!! gledaj film a pamti slićice!!! a hrvatski rimokatolici establišten je na kopanji države što je neupitno i znno od 90-tih godina!!! zahvaljujući franceku koji je dva puta kršten ( ili neće priznati ). ljep oje kad možeš bezrezervno bil ošto u životu podržavati a da se ne preispitivaš i ne postavljaš pitanja! to je već sasvim druga dimenzija u koju pojedinci ulaze. ja da sam u partij isvakodnevno bi preispitivao njihova "dijela" koja su n aprvi pogled vrlo upitna isto kao i domoljublje velikih rvatina. mali hrvati proživljavaju zadnjih 200 godina i nikad se nisu jadikovali.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 22:49
    • Avatar 2 x general

      2 x general: sumnjam d amožeš to poimovati zbog bezuvjetnog vjerovanja crkvi ( ne vjeri, što je nešto sasvim drugo )

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 22:50
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: 2 x general: A smnjaj, to je tvoje pravo... A što se tiče povijesti Crkve... o tome možda sutra jer sam trenutno preumorna da bih sad o tome pisala. Opsežna tema.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 23:28
  • Avatar mjerni instrumenti
    mjerni instrumenti

    Svaka stopa na našoj planeti je sveta ako budemo poštovali i prirodu i čovjeka. Dok to ne shvatimo, jao si ga svima nama. Ako se izađe iz Međugorja pa opet bude sve po starom, sve više robovanja čovjeku, sve više ...prikaži još! upravljanja drugim čovjekom, gdje je onda ostala barem kap svetosti koja bi se trebala nositi posvuda sa sobom? Ostala je na ograničenom području, a to sigurno nije svrha.

    Srijeda, 12.06.2019. u 14:02
  • Default avatar - prlekija
    prlekija

    uvijek će biti budala i rata...

    Srijeda, 12.06.2019. u 13:39
  • Default avatar - Car_Selasije
    Car_Selasije

    Koliko kuna trebam platit da bi saznao tih 10 tajni ?

    2 Srijeda, 12.06.2019. u 13:12
    • Avatar alehandrita

      alehandrita: Misteriozne "tajne" će se otkriti nakon što se dogode....

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:30
    • Default avatar - štek

      štek: Baš..tak je mogla i moja baba sad tvrditi da je ona jos 1935te znala da će izbit 2 svjetski rat i pokazat mi napisano na papiru i tvrditi da je to tada zapisala. Gluposti i obmana. Isus nije nikad skrivao ...prikaži još! proročanstva vec ih je govorio svima, da svatko zna sto dolazi, kao i veliki proroci kroz povijest! Mi sada u 21 stoljeću vidimo da su se njihova proroštva ostvarila. Taj nekakav demon dolje u zadnjoj poruci kaže kako pripravlja put spasenja za sve ljude...ak je majka božja pa zar nije Isus već nas sve spasio? A sta je s tim? DE-MO-NI-CA!..

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:37
  • Avatar savskokupaliste
    savskokupaliste

    Zašto se gospa nije ukazala za vrijeme Tita??

    Srijeda, 12.06.2019. u 14:26
  • Avatar nnjmkd
    nnjmkd

    Ako se Gospa ukazala i samo jednom, meni je to dovoljno da vjerujem. Mene zanimaju ti vidioci. Jel su oni nastavili živjeti skromno ili su se obogatili? Jel žive svoju vjeru ili zgrću bogatstvo. Ima toliko oprečnih komentara i članaka ...prikaži još! o tome. Ima li netko tko znade pravu istinu o vidiocima?

    1 Srijeda, 12.06.2019. u 13:20
    • Default avatar - GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Čak i da svi vidioci govore istinu o ukazanju, ne znači da su ukazanja došla od Svemogučeg Boga, onog istog za kojega Isus kaže da je "jedini pravi Bog" (Ivan 17:3). Znamo da u gotovo svim religijama postoje ukazanja i ...prikaži još! dešavaju se razna čuda, međusobno vrlo slična, a logika nam govori da ne mogu svi biti iz istog izvora, pošto govore oprečne stvari.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:16
  • Avatar Prki600
    Prki600

    Istina o Međugorju je čak i opjevana: Money,Money,Money must be funny, in a rich man's world ,oooooooo,oooooooooooo.

    3 Srijeda, 12.06.2019. u 14:31
  • Default avatar - škver
    škver

    Mogu mislit.

    Srijeda, 12.06.2019. u 13:21
  • Default avatar - Tak imam te rad
    Tak imam te rad

    Ne razumijem ove sve ružne komentare protiv Međugorja. U europi, NEKOLIKO POZNATA kao Lurd, Fatima, u Španjolskoj Compastela...i svako godišnje posjeti preko 6 miliona ljudi. Tamo isto radi tih hodočasnika otvoreni hoteli, iznajmljuju se sobe, SUVENIRA ko u priči,,,i meni ...prikaži još! meni je to sasvim normalno i one se ne sprdaju i ne omaložavaju ili ne vrijeđaju ljude koji tamo žive i od toga zarađuju ( neznam, kaj bi trebali besplatno ili turist kad dođe na dva tri dana spavat vani na klupi??!!!) Ali ne, nama hrvatima opet ni prav i opet jal. UŽAS!!! Što se tiče vidjelica, neznam, ali vjerujem da nešto ima , bili su djeca , prošli sve i svašta, nema šanse da netko od toliko njih nebi priznao i u jednom trenutku se odao da nije istina. Sada su to odrasli, jednostvani ljudi i nekako mi isto nije da bi još dan danas tako lagali ljude. Takođe, puno njih koji su bili tamo kažu da ima nešto i svakvih priča , ispovijesti( dobrih, ) od hodočasnika ima , i svi se vraćaju ponovo...Neznam , onda su svi ludi , a prošlo ih je tamo milioni.

    Srijeda, 12.06.2019. u 16:30
  • Avatar ha eto
    ha eto

    razgovaraju bog, isus i gospa kamo na godišnji, kaže gospa ajmo u međugorje tamo nikada nisam bila

    Srijeda, 12.06.2019. u 15:03
  • Avatar Lloris
    Lloris

    Izmišljotina.

    Srijeda, 12.06.2019. u 14:57
  • Avatar floydri
    floydri

    Eh da je hodočastiti na fakultete, škole, muzeje, knjižnice...možda bi i bilo nešto od ove zemlje....

    Srijeda, 12.06.2019. u 16:25
  • Avatar domoljub029
    domoljub029

    Majka Božja dežura u Međugorju i svakoga dana toćno u 16,10 sati obraća se vidjelicama Vicki i ostalima gde im poručuje što će se dogoditi do u sutra idećem javljanju.Naš Mamić je dobio odrešenje sviju grijeha i sada je Nevin,poručila ...prikaži još! la je djevica Marija svojim vidjelicama

    Srijeda, 12.06.2019. u 15:32
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ja se cudim ko se moze klanjat Gospi i zasto,i ko se moli Isusu da mu otkloni kakvo zlo kad je i on stvoren,zar nije logicno da se treba molit Onom tko je stvorio njih dvoje i sve oko nas ...prikaži još! sto vidimo,gdje li je ljudima razum sto ne razmisle i ne traze istinu,zar nije sve savrseno stvoreno,cijeli svemir..Zar nema dovoljno dokaza da Stvoritelj postoji po svemiru i zemlji kao i nama samima,i opet se klanjate drugima i poricete Stvoritelja koji sve savrseno stvara,zasto ne razmislite

    20 Srijeda, 12.06.2019. u 15:12
    • Avatar Dudek Duduman

      Dudek Duduman: pljujući sina slaviš oca...yeah right

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:26
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kakvog oca sta pricas ti,pa nije Bog neki djed sa bradom ko sto gledas na crticima i filmovima,Bog je Jedinstve nije Stvoren nit Umire nit radi djecu kako bi govori,On stvara i da stvara bez Oca kao sto je Adema ...prikaži još! bez Oca i Majke,po vasem bi Adam bio Bog..logika?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:30
    • Avatar granko

      granko: Mjerilo2: Tebi je sve savršeno stvoreno ? Dakle tebi je život savršen ? Ili svijet nije stvaralo savršenstvo o kojem ti govoriš ili mi ne gledamo ispravno na svijet oko nas !

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 16:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Svijet je savrsen,al ljudi nisu..bilo bi i njima savrseno da se pridrzavaju Bozijih zakona,al i da nije ovaj svijet je igra i zabava..pravi svijet tek nas cek,nekom dok pricas smatraju te ludim,al zaista oni su ludi,al neznaju...Uči, čitaj, u ime ...prikaži još! Gospodara tvoga, koji stvara, stvara čovjeka od ugruška! Čitaj, plemenit je Gospodar tvoj, koji poučava peru, koji čovjeka poučava onome što ne zna.” tako jedna mudra knjiga pocinje,al da bi je shvatio treba ucit,jel najgore je danas ljudi gledaju vrejnike pa vjeru,al treba gledat prvo vjeru pa vjernike,jel danas ima zaista puno ne uzornih vjernika..

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 19:11
    • Avatar granko

      granko: Da li je muka kojom rađaju žene savršena ? Nije došla od ljudi. Niti zbog međuljudskih odnosa. Biblija govori da je radi grijeha koji je učinila žena i nije poslušala Boga. Da li je taj čin Božji- srdžba, možda osveta ...prikaži još! ili kazna ? Da li je takav obrazac ponašanja savršen ? Sliči na obrazac ponašanja nas ljudi zbog kojega nam i nije baš idealno kao što ti kažeš . Dakle to je savršenstvo ?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 20:28
    • Avatar granko

      granko: Ljudi se ne klanjaju Gospi kao božanstvu nego kao znak poštovanja. Jedini pred kojim bi oni klečali je Bog. Jedan jedini. A Marija je najsvetija žena ikad rođena i stoga zaslužuje poštovanje . Molitve upućene njoj su molitve upućene Bogu ...prikaži još! ! Ona je samo posrednik između ljudi kojima je vjera slaba i Boga ! Bog je milostiv i on to razumije. Zna da su ljudi slabi i griješni.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 20:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: To sa rađanjem neznam otkud ti,al besmisleno..mora bit neki proces nece djeca padat s neba il izlazit iz kamenja,a ta bol nema veze sa srdzbom,al nista sto vrijedi nije lako doc do njih pa tako ni djeca,a sto se tice ...prikaži još! Boga ko je tvoj Bog,Isus il? I logicnije je da se obracas direktno Bogu,a On sve vidi i sve cuje,a Marija je pod zemljom..posredovat ce kome On dozvoli,al kad se obracss Mariji realno njoj se klanjas i ispovjedas a ne Bogu,to je nevjerstvo..

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:09
    • Avatar granko

      granko: Ako kažeš da ne razumiješ to sa rađanjem znači da ne poznaješ Bibliju. Vjerojatno cijeniš više Kuran. No u Kuranu se spominju svi proroci iz Biblije tako da bi ti kao vjernik trebao detaljnije proučiti Bibliju jednako kao i Kuran ...prikaži još! kojeg smatraš mudrom knjigom. Pitaš me tko je moj Bog? Smješan si. Bog je samo jedan. Dakle moj Bog je i tvoj Bog. Vjerojatno si me htio pitati da li ja smatram Isusa Bogom? No ta diskusija bi bila besmislena sa tobom pošto si ti simpatizer Kurana a Kuran Isusa prikazuje kao jednog od najvećih proroka.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:24
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Znam,ako vjerujes da je Muhammed zadnji poslanik,na pravom si putu.a moli se direktno Bogu budi mu blizak ti kad mozes,a ne da neko posreduje,i Muhhamed a.s ce posredovat,al ne molimo njega mi,vec direkt Bogu.kaze Bog u Kuranu ko smatra drugog ...prikaži još! g meni ravnim necu oprostit,a sve grijehove sto su ispod tog ce Bog oprostit kome on hoce...proucavam Kuran, i Bibliju sam,al ne puno..jel u Kuranu pise da svaki musliman mora vjerovat da je od Boga poslata i Indzil (biblija) tevrat zidovim ća od Mojsije i Zebur od Davida,ko i ostale knjige..

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:35
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ima krscana koji drugacije vjeruju,neki vjeruju da je Isus Bog to jest trojstvo,drugi da je poslanik,a treci sin bozji..a ispravno je da je poslanik poslat narodu da opominje i da upucuje na pravi put,a vjernike da obradu nagradom velikom,

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:37
    • Avatar granko

      granko: Poštujem sve vjere ali nisam istoga mišljenja kao i ti. Ja sam Krščanin i za mene je Biblija tj. Novi zavjet jedina sveta knjiga a Isus Krist jedina istina, put i način na koji mi ljudi trebamo živjeti. Ne slažem ...prikaži još! se sa naukom Kurana i smatram da su Isusove riječi sve što nam je potrebno . Što se mene tiče on je sve što trebamo a svi poslje njega su nepotrebni. Sve što si gore naveo kao tri primjera vjerovanja Kršćana o Kristu ja vjerujem u sva tri ! Bog je samo jedan a religije su samo nastojanja da opišu Boga. Svi volimo Boga jer Bog je ljubav. Proučavaj nauk Krista i nađi mu manu ako možeš ako ne znači da ga trebaš sljediti ! Svi mi. Tada bi svijet bio bolje mjesto !!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:01
    • Avatar granko

      granko: Prvo, Krist Isus rođen je od Djevice Marije, bez ljudskog uplitanja. Muhamed, apostol Islama, rođen je od roditelja. Drugo, Krist Isus se nije ženio, posvetio se svojemu poslanju. Umro je na križu, uskrsnuo je, uzašao na nebo. Njegov život na ...prikaži još! zemlji trajao je samo trideset i tri godine. Muhamed je oženio neizmjeran broj žena poslije smrti svoje prve supruge Kadije, koja je bila sestrična kršćanskog svećenika Waraqa Ben Nefala, koga muslimanska predaja dobro poznaje. Waraqa je blagoslovio brak Kadije i Muhameda koji se tako mogao smatrati kršćanskim. U to vrijeme, u početku svoje karijere, Muhamed je zapravo živio i ponašao se kao kršćanin. Njegov brak s Kadijom, koja je od njega bila starija 25 godina, bio je monogaman. Dok je ona bila živa, on se ne bi usudio uzeti drugu ženu. Poslije njezine smrti, oženio se brojnim ženama, među kojima je Ajša kojoj je bilo samo sedam godina kad se s njime zaručila, a devet kada je on – sa 53 ili 54 godine – konzumirao svoj brak s njom.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:29
    • Avatar granko

      granko: Tu je i Zaynab bint Jahsh, koja je bila žena njegovog posvojenog sina Zayd Ibn Harita. Ima poseban stih u kuranu, kojim se predbacuje Muhamedu što u svom srcu prikriva svoje osjećaje, pa mu nalaže da se oženi s Zaynab, ...prikaži još! nakon što se ova razvela od svojega muža, da bi time dokinuo običaj posvajanja. Ne ćemo ni nabrajati lijepe udovice i sve one čiji su muževi bili ubijeni u ratu. Najnevjerojatniji od svih je redak iz Kurana (33:50) gdje ‘Bog, Sveti Bog’, Muhamedu daje ekskluzivno pravo da seksualno iskorištava svaku vjernicu koja mu se ponudi?! Je li moguće da Bog svojemu Poslaniku dopušta da ulazi u seksualne odnose sa svim muslimankama koje mu se nude? Da deset, dvadeset, pedeset ili stotinu žena dođe Poslaniku i kaže mu „podajem ti se“, on će ih iskoristiti?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:30
    • Avatar granko

      granko: Treće, Krist Isus nije vodio ratove, nije se služio mačem. Rekao je apostolu koji ga je htio obraniti u trenutku uhićenja: „Vrati mač na njegovo mjesto jer svi koji se mača laćaju od mača i ginu“ (Mt 26,52). Krist nas ...prikaži još! je pozvao na mir i na ljubav. Muhamed je, naprotiv, propovijedao ubijanje, ratovanje, vojna osvajanja, grabljenje plijena

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:31
    • Avatar granko

      granko: Četvrto, Krist Isus tijekom svojega života nije žudio ni za ženama ni za ovozemnim dobrima. Jedan hadit pak kaže za Muhameda da je svaka žena na koju je pao njegov pogled ili njegova sjena morala postati njegova žena da ne ...prikaži još! bi za njom uzalud žudio!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:32
    • Avatar granko

      granko: Peto, Krist Isus je dao svoj život na križu kao žrtvu za naše grijehe i oprao nas je, zatim je uzašao na nebo. Muhamed je pak umro otrovan. Kršćanstvo naučava da ako se onima koje je Krist poslao da propovijedaju ...prikaži još! u Evanđelje dogodi da progutaju otrov, taj im ne će nauditi. Muhameda, apostola Islama, iskušala je jedna Židovka koja mu je poslužila otrovano janje misleći da mu se ne će ništa dogoditi ako je doista prorok. Muhamed je umro sa šezdeset godina od otrova. Jedna druga Židovka ga je prije toga iskušala magijom, misleći u sebi da magija nema utjecaja na pravoga proroka. Poslužila se Muhamedovim češljem, na što je on izgubio kosu i pamćenje.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:34
    • Default avatar - Toni777

      Toni777: Granko svaka cast, Bog te blagoslovio i cuvao!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 22:51
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mozemo do jutra raspravljat inace ne ulazim u te rasprave jel mozemo dogodine raspravljat,al zezno sam se nisi na pravom putu,ne vjerujes u Kuran,a to je zadnja i prava istina,vjerujes u Jednog boga,al i u sveto trojsvo..proce brzo ovaj zivot,a ...prikaži još! Bog taj jedan ce nam presudit ono oko cega smo se razilazili

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 23:59
    • Avatar granko

      granko: Da život brzo prolazi. Istina razilazimo se oko mnogo toga ali volimo istoga Boga jer Bog je samo jedan. Moja religija objašnjava Boga kroz Isusa Krista a tvoja kroz Ebu al-Kasim Muhammed Ibn Abdullah Ibn Abdul-Muttalib Ibn Hašima. Kršćani smatraju ...prikaži još! da je ljudima bio potreban Krist a Muslimani da je za razumijevanje Boga potreban Muhamed. Kad bi naše religije tj. pojašnjavanje Boga ostavili po strani ostala bi naša ljubav prema Bogu. Vjerujem da nam je ljubav prema Bogu jednaka(možda tvoja i veća). Jer naš Bog je zajednički. Iz tog razloga ja te cijenim i poštujem. Divim se tvojoj ljubavi prema Bogu i smatram te prijateljem. Ne daj nikad da mržnja zavlada tobom. Lp.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 07:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Biblija je poslana narodu,a Kuran je zadnja objava i poslana cijelom covijeca stvu,u Kuranu pise da jedino sto priznaje Allah je Islam,zidovi su trebali pratit Isusa kad je dosao,a Krscani i Zidovi Muhameda,Allah..a rekao si da se sa naukom ne ...prikaži još! slazes u Kuranu,kakva nauka kad se obistinilo sve,a ni jedna rijec ni utvrdena,a da je iskrivljena,logicno bi bilo da vjerujes..a Allah upucuje koga on hoce,citaj vidim dosta znad,al istrazuj jel ako neznas Islam nemozes dobro shvatit kuran,imas tefsir sure u Kuranu,to jest njihova znacenja pa uci,jel sigurno ce ti koristit...

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 12:02
  • Avatar DubravkoČrnjak
    DubravkoČrnjak

    A je li prorekao da će se Mamić skrivati u svetom mjestu? Je li prorekao da će oni koji dolaze u Međugorje, kao veliki vjernici okrenuti mržnji prema svakome tko je drugačiji, tko govori drugačijim jezikom, piše drugačijim pismom ili ...prikaži još! je drugačije boje kože, spolne orijentacije? Katolici bi, po svojoj biti, trebali biti glasnici isusove riječi: ''ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe.'' Tko je naš bližnji? Svi ljudi oko nas, oni koje poznajemo i ne poznajemo. Raznih vjera, kultura. Kako sebe netko može nazivati katolikom, a poslije vikati ''Ubij Srbina''? Rođeni sam Hrvat, što uopće nije bitno, mogao sam se roditi i kao Bugarin...prošao sam cijeli ovaj rat i ne mrzim baš nikoga. U meni nema mržnje, iako su se i prema meni i prema mojim sunarodnjacima činile strašne stvari. Jačina vjere je u oprostu, a ne u neartikuliranom vikanju protiv drugačijih. Ako ste katolici svakako...., ako pak niste, onda bacite to raspelo koje držite na retrovizoru auta i recite sami sebi....nisam vjernik, divljak sam, neandertalac....Nisam vrijedan ovog života u kojem sam sebe lažem da sam vjernik.

    Srijeda, 12.06.2019. u 17:06
  • Default avatar - Drogbosnup87
    Drogbosnup87

    A možda im je samo dao ideju, pa ispao vidovit. Mislim, većina stvari na planeti je nastala nakon što je nekome nešto palo na pamet da napravi.

    Srijeda, 12.06.2019. u 16:48
  • Avatar čoviksjuga
    čoviksjuga

    Stalno se zaboravlja da su to bila djeca od 6-10 godina koja su podvrgnuta svim mogućim vrstama ispitivanja i od crkve i od države pogotovo one Jugoslavije i nitko nije utvrdio da ta djeca lažu ono što govore. Što se ...prikaži još! ta "ukazanja" događaju i danas je nebitno.

    19 Srijeda, 12.06.2019. u 13:25
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Mora onda biti da je istina posto svi znamo da mala djeca nikada ne lazu haha

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:29
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Imaš ti djecu ?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:31
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Sjećaš ih se kada su imali 6-7 godina ??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:31
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Bi li priznala nešto kada bi im se obratio malo glasnijim tonom ??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:32
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Bi li priznala ljudima u plavim uniformama ??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:32
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Ova nisu nikome ! Zašto ??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:33
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Zašto je onih dvoje koji su vidjeli Gospu 24. a 25. nisu bili na brdu je više nikada nisu vidjeli ??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:33
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Zašto oni nisu priznali da su možda lagali ??

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:33
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Vrati se malo u vrijeme Juge 1981. godine !

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:34
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Znam, imam djecu te sam i sam bio dijete, mali vrag i zajebant koji bi zeznio bilo koga. Bio to ciko u plavoj uniformi, mama, tata ili netko treci, a pogotovo ako mi je tako receno te da cu nakon ...prikaži još! toga dobiti cokoladicu. Zasto je dvoje ljudi vidjelo gospu jednom, a ne vise puta ? Ne znam valjda su odlucili lagati u samo jednom slucaju, ne bi ni vjernicima bilo uvjerljivo da netko moze gospu ugledati i dozvati kada god to zeli. Rijetko tko opcenito prizna da laze, a pogotov netko pod pritiskom.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:39
    • Avatar vinja

      vinja: Zaboravlja se da je u ono vrijeme već bilo i laserskih efekata, pa nije nemoguće da ih je netko iskoristio u Međugorju, tako da su djeca zaista vidjela ono o čemu su govorila. Sve ovo kasnije je nadogradnja i zapravo ...prikaži još! vrijeđanje one iskonske vjere. Silne zarade i gomile raznih svetačkih suvenira izrađenih u Kini za male pare a prodavani u Međugorju za velik novac govore o dobro organiziranoj trgovini u ime vjere.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:54
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Veliko većinom onoga što se događa trenutno u Međugorju upravlja talijanska mafija. A napisati da od njih 8 ne bi uspjeli barem od jednog izvući istinu pogotovo od malih curica može samo netko tko ne vidi dalje od nosa. Ovo ...prikaži još! pišem o počecima. Ono što se događa i danas je i meni "čudno".

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:02
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: nije istina. Engleska je poslala strucne ljude i prikazano je u dokumentarcu da lazu

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:05
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Navedi mi dokumentarac pa da ga i ja pogledam. Ako se ikome može vjerovati onda su to Englezi !

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:09
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: nadji si ga sam . gledao sam ga prije puno godina , a i prije 2 godine isto jedan osel poput tebe nije znao o tom dokumentarcu

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:11
    • Avatar čoviksjuga

      čoviksjuga: Ako je itko išta mogao "dokazati" u vezi sa tim onda je to stara jugo-udba !

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:15
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: ima i objasnjenje zasto je mala uzmakla , jer to znaci da je bila svjesna a ne u transu. I nakon sto su ju snimili, potrcala djeca za kamermanom i voditeljem objasniti i opravdati se zasto. Sto je jos jedan razlog za sumnju.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:18
    • Default avatar - axl

      axl: Imate na znanost hr. opširno,tko hoće istinu

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 14:45
    • Avatar vinja

      vinja: Vicka je javno govorila kako joj je Gospa s Isusom u rukama namigavala, onda je pričala kako joj je pokazivala pakao. Dakle, u 21 stoljeću davati ovakve izjave, javno na državnoj televiziji u najmanju ruku znači zaprepastiti gledatelje glupošću, da ...prikaži još! a ne govorim o vrijeđanju zdravog razuma.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:11
  • Default avatar - Timpan
    Timpan

    Prorekao pa umro nakon 20-30 godina :-).

    Četvrtak, 13.06.2019. u 10:15
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message