Obavijesti

Promo sadržaj

Rast od 47 posto: Čak 170.000 turista koristilo Uber na obali

Rast od 47 posto: Čak 170.000 turista koristilo Uber   na obali
1

Ukupno se od 1. lipnja do 1. rujna Uberom na obali vozilo čak 170 tisuća turista što je povećanje od čak 47 posto u odnosu na prošlu godinu. Gotovo svi (94%) u Hrvatsku su došli s već instaliranom Uberovom aplikacijom na svojim mobitelima

  • Čak 94 posto inozemnih turista koji su koristili Uber u Hrvatskoj postojeći su korisnici Ubera u svojim zemljama, što pokazuje da ga očekuju kao dio naše turističke ponude.
  • U Dubrovniku su turisti najviše odmarali na plažama Copacabana i Banje, a u Splitu na nezaobilaznim Bačvicama i Žnjanu. Domaći su se kupali i na Bellevue Beachu te Kašjunima.
  • Najomiljeniji je bio dubrovački Stari grad, a najduža vožnja od Pule do Osijeka. 

Iza nas je još jedno uspješno ljeto za djelatnike u turizmu, a po predviđanjima stručnjaka i popunjenosti kapaciteta na obali, čeka nas i vrhunska posezona. Izvrsne rezultate bilježi i Uber koji je ovog ljeta, osim u Dalmaciji, bio na raspolaganju i Istrijanima te njihovim gostima. 

Ukupno se od 1. lipnja do 1. rujna Uberom na obali vozilo čak 170 tisuća turista što je povećanje od čak 47 posto u odnosu na prošlu godinu. Gotovo svi (94%) u Hrvatsku su došli s već instaliranom Uberovom aplikacijom na svojim mobitelima. 

“Podatak da je čak 94 posto turista već imalo Uberovu aplikaciju, jasan je pokazatelj da stranci očekuju da im je Uber dostupan i u našoj zemlji te da ga vole koristiti. Rezultati turističke sezone još su jednom potvrdili važnost novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu koji svima omogućuje da se jednostavno i sigurno kreću diljem zemlje”, kazao je Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu.

Najviše turista koji su koristili Uber došlo je iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a (14%) te Australije i Francuske (5%). Uglavnom su se vozili na relacijama kraćim od pet kilometara (84%) dok je najduža vožnja ovog ljeta bila na relaciji Pula-Osijek, imala je čak 550 kilometara i trajala 359 minuta. U Dubrovniku se Uber najviše naručivalo za prijevoz do ili od gradskih zidina i autobusnog kolodvora, a u Splitu do centra grada i shopping centra Mall of Split. U Dubrovniku su se turisti najviše odmarali na plažama Copacabana i Banje, a među Hrvatima je bila popularna i Bellevue Beach. U Splitu su nezaobilazne bile Bačvice i Žnjan, a među domaćima i Kašjuni. Titulu najbolje romantične i najbolje turističke destinacije ponio je dubrovački Stari grad. 

UberBOAT je pak u morsku avanturu zaplovio nekoliko stotina puta od čega je u 40 posto slučajeva korisnike vozio na izlete do otoka u splitskom, dubrovačkom i šibenskom akvatoriju. 

5 savjeta kako da iskoristite sve prednosti Ubera:

  1. Ne lutajte ulicama u potrazi za prijevozom. Karta na Uber aplikaciji omogućuje vam da precizno odaberete lokaciju na koju želite da vozač dođe po vas, a aplikacija će vam javiti koliko mu točno vremena za to treba.
  2. Odaberite između više kategorija vozila ili vozilo s baby sjedalicom za sigurnu vožnju svojih mališana.
  3. Komunicirajte sa svojim vozačem slanjem poruka preko aplikacije.
  4. Podijelite svoju lokaciju s obitelji ili prijateljima ako putujete sami ili noću.
  5. Ako vas je više u Uber vozilu, podijelite trošak vožnje preko aplikacije.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Do kraja tjedna u Zabi dostupni stambeni i gotovinski krediti uz niže kamatne stope
PROMO

Do kraja tjedna u Zabi dostupni stambeni i gotovinski krediti uz niže kamatne stope

Proljetna akcija na stambene i gotovinske kredite u Zagrebačkoj banci dostupna je do kraja tjedna – 19. travnja 2024. Za vrijeme trajanja kampanje, klijentima svih banaka na raspolaganju su stambeni i gotovinski krediti uz snižene fiksne kamatne stope.

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici nagrada za najefikasnije marketinške projekte
PROMO

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici nagrada za najefikasnije marketinške projekte

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie.
Najbolje od zadnjeg dana festivala – donosimo kratki pregled s Dana komunikacija
PROMO

Najbolje od zadnjeg dana festivala – donosimo kratki pregled s Dana komunikacija

Posljednji dan ovogodišnjega izdanja festivala još dugo nećemo zaboraviti i učvrstili smo stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najzanimljivije sugovornike i najbolje od domaće industrije.