Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Ravnateljica je dala ostavku, nasilje u školi prijavili roditelji'

U školi je i ranije bilo neodgovarajućih reakcija na nasilje. Uložili su se veliki napori za stabilizaciju stanja. Neophodan je novi ravnatelj koji će je opet učiniti sigurnim mjestom, kaže načelnik općine Medulin

Komentari 125 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Sistinas
    Sistinas

    A kako ih je mlatila? Mala ćuška i za uho ili šamarčine i šakom po glavi? Moja generacija ('83) je još itekako dobivala "odgojne mjere" i nismo to smatrali prevelikim problemom 😁

    2 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:40
    • Default avatar - JaSamBog

      JaSamBog: Čim nasilje smatraš odgojnom mjerom imaš jako veliki problem!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:53
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nekada smo bili zaostali jer realno nit cuska nit samar nisu potrebni sa djetetom se moze i na drugi nacin.

      Odgovori Srijeda, 10.10.2018. u 06:31
  • Avatar Popy_1
    Popy_1

    Petero djece...kako nije tukla drugu djecu? Ma pisete gluposti. Isli smo svi mi u skolu, uvik je bilo djece koja su bila veliki problem u skoli i nastavnici im nisu nista mogli. Pocmite umisto da visite po mobitelima odgajat svoju ...prikaži još! djecu! A ne slati divljake u skolu...koji ce sigurno postat olos.

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:47
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Učiteljica nema pojma da se primjenom pedagogije može riješiti , a ne šamarima. Osuđujem nasilje, u društvu znamo često kazati, naša djeca nisu kao mi, što je i za razumjeti, što je njima danas dostupno.

    7 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:20
    • Default avatar - tutek

      tutek: Jako dobro funkcionira ta odgojna mjera kad dijete ne smiješ ni krivo pogledati. Dovoljno je samo pročitati koliko su zaštićeni mlađi punoljetnjci poubijali ljudi divljanjem po cesti. Nemaš ti pojma, ali stvarno nemaš...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Cesta i škola nisu za usporedbu. Da ja nemam pojma nije točno, evo zbog čega, moj suprug radio je godinama baš u srednjoj školi.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:50
    • Default avatar - tutek

      tutek: I te kako su za usporedbu, jer iz škole izlazi neodgojena prepotentna bahata mladež i svoj "odgoj" primjenjuje na cesti. Pametnome dovoljno da shvati...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:53
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Prvo i osnovno..odgoj dolazi iz obitelji...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: vilo moja:-)) Naravno, kako nitko ne nauči dijete da se makne s pločnika kada naiđe osoba koja teško hoda uz pomagala, to je samo jedan primjer.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:39
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Ili da ustupi sjedeće mjestu u ambulanti teško pokretnoj osobi (to sam doživjela na svoje oči) blejile su u mobitele ko bik u šarena vrata)

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: vilo moja :@ .... dobro je dok stoje i cerekaju se, ali ako zasjednu onda nikoga ne vide oko sebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:02
  • Avatar pero trta
    pero trta

    Vjerovatno se nije dala zajebavati nekom tatinom ili maminom klipanu pa mu zalijepila roditeljsku preko uha

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 20:17
  • Avatar gara22 dojebić PATURAK WITCH
    gara22 dojebić PATURAK WITCH

    Popizdim kad čujem koliki broj žena,majki,budućih majki podržavaju tj opravdavaju fizičko nasilje nad djecom(batina iz raja izišla) a kad su one u pitanju propinju se ko kobiletine na zadnje noge ako se samo neko krivo nakašlje kraj njih..

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:44
  • Avatar zelot
    zelot

    Ostavka ravnateljice nije dovoljna. Što će nam policija i pravosuđe ako se sve može riješiti ostavkom bez drugih posljedica?

    2 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Što bi sad trebalo ravnateljicu u zatvor? Dala je ostavku jer osjeća odgovornost zbog postupanja učiteljice i smatra da više taj posao ne može obavljati. Kad barem ministri i saborski zastupnici te direktori javnih poduzeća i službi davali ostavke, radi ...prikaži još! nerada, ne stručnosti, lošeg poslovanja firmi i sl.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:34
    • Default avatar - marko6162

      marko6162: I ravnateljicu i tu uciteljicu u zatvor malo da budu primjer drugima

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:52
  • Avatar Belzi
    Belzi

    Prvo nam recite sto im je radila, a kao drugo zasto. Imamo previse malih kriminalaca po skolama da bi ovako olako pljuvala po zeni. Ili je totalno luda ili je izgubila s pravom strpljenje, pa im odvalila po koju pljusku. ...prikaži još! . Recite nam sto se tocno dogodilo.

    46 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:12
    • Avatar zelot

      zelot: Bilo koji djelatnik u školstvu ne smije izgubiti strpljenje, nema tu s pravom ili s krivom, bez obzira bila djeca barabe ili ne. Takvima jednostavno nije mjesto u školstvu.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:16
    • Avatar bubojed

      bubojed: Kako god okrenes nema pravo udarati djecu

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: zelot Belzi je postavio jako dobro pitanje,”recite nam sta im je radila?”...danasnja djeca nemaju postovanja prema nikom a jedan od glavnih razloga je taj sta profesori i profesorice vise ne smiju ni za uho potegnut ucenika a da se ne napravi hajka

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:21
    • Avatar bubojed

      bubojed: Znaci ako je tvoje dijete bezobrazno onda ga i ja imam pravo na cesti potegnut za uho,opalit mu vritanjak i slicno ili to samo ucitelji i profesori mogu? Koji mozak....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bubojed koliko znam profesori su skolovani i placeni da odgajaju djecu a ti nisi(pretpostavljam)

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:33
    • Default avatar - nina01

      nina01: Čuj bubojed, u pravilu se slažem s tobom, ali, uvijek postoji onaj ali, djeca su zaštičena ko lički medvjed i kad to treba i kad to ne treba. Imam troje klinaca, najstariji je 18 i brucoš je, kćer ima 12 ...prikaži još! i 6-ti osnovne je. Da ti počnem pričati iskustva kroz školovanje? Šta si sve djeca dopuštaju? Gdje na satu bez problema ster profesora il profesoricu u rodni kraj, pljuju, razbijaju i uništavaju, tuku se, a nitko im ne može ništa. Takav učenik može eventualno u drugu školu ali kad se problematični prebacuje u drugu školu iz te škole dolazi njihov problematični. I napravi si kaj? A tek roditelji, uh... njeno dijete mora imat sve petice. I gotovo. Ona ima veze i vezice, ona ti zagorčava život, a ti nemreš ništ jer ni učitelji ni profesori nemaju apsolutno nikakve ovlasti. Pa pogledaj koliko maloljetnika je u problemima i po domovima. Ono malo govance kaj je s spodobom kkoja se naziva roditelj ubila ono malo, siroto djetešce u Puli. Kaj ona odgovara za svoja djela?!? Jel joj itko išta može? Ona je slobodna za kolko? Par godina kad postane punoljetna, i onda će uć u društvo. Nitko pojima neće imati tko je ona. Misliš da se o n joj adekvatno brinu? Psiholozi, psihijatri, jel je osjetila krivnju?Znaš od kud bi ja počela? Od doma. Klinac napravi sranje u školi, tata i mama odgovaraju. Mislim da bi se dečurlija za čas počela ponašat kak spada.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:42
    • Avatar delaware

      delaware: rodila se barem 30 godina prekasno https://www.24sata.hr/komentari/post/21024367

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:44
    • Avatar medoribica

      medoribica: Učitelji i profesori nisu plaćeni za odgoj učenika - odgajati bi trebali roditelji.... oni su tu da prenesu svoje znanje, da nauče nekoga nešto....

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:45
    • Avatar delaware

      delaware: kako bi roditelji trebali bit kažnjeni za grijeh djeteta? 10% manjom plaćom? otkazom?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: medoribica problem je u tome sta su danasnji roditelji na poslu,u vecinu slucajeva...a sta bi to profesor u skoli od prvog do cetvrtog razreda trebao naucit djete nego kak se ponasati????nuklearnu fiziku??ja nisam rekao da bi ih trebali mlatit ali...

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:48
    • Avatar Dora

      Dora: I mene zanima TOCNO sto je uciteljica napravila i okolnosti u kojima je nesto napravila. Ovako jednostrano mogla bih pomisliti i da su je denuncirali roditelji kojima se "zamjerila" jer je mozda nekome stala "na zulj".

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:51
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Bubojed i ostali - ne isplati se, pokusala sam na 1.clanku jos- jednostavno to su mozgovi koji izjednacavaju klepanje djece (da, sve cesce su neodgojena i naporna, tu se slazem, ali ZASTO- to nikog ne zanima ocito!) s odgojem pod ...prikaži još! sloganom -nece im biti nista- a da se njih i njihove po putu klepi kad su nepristojni i bezobrazni uuuuuu...to su ljudi bez argumenata ali silu postuju. Uostalo, kakva nam je okolina to sve govori o mentalnom sklopu tih ljudi

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kopic već dugo vremena je škola samo obrazovna ustanova ne odgojna.To je nekad davno bilo da su učitelji obrazovali i odgajali djecu.Primarni odgajatelj je roditelj koji danas radi i tipka po mobitelu umjesto da odgaja djecu.Većina te djece kad dodje ...prikaži još! u vrtiće i škole se ponaša ko divlja horda,nemaju poštovanja prema starijima,ne ustaju im se u tramvajima nego tipkaju po mobitelima.Doma se nitko sa njima ne bavi niti ih uči pravilima ponašanja.Učitelj pak sa dr strane radi sa različitom djecom od neodgojenih do djece sa raznim psihorazvojnim poremećajima,zlostavljana,zapuštena,zanemarivana.Ne smije ih kazniti,čak ni izbaciti sa sata,djeca mogu dobiti opomenu koju ravnatelji brišu.Učitelji su sami protiv čitavog sustava.Postoje pedagozi i psiholozi po tim školama i oni bi se trebali pozabaviti njima Sve dok ne pozoveš centar za socijalni rad nitko te ne doživljava ozbiljno Ravnatelji sa druge strane zataškavaju da ne bi škola došla na zao glas.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tihakucanica a dal tvoj “mentalni sklop” moze shvatit da nam je takva okolina upravo zbog toga jer su nam djeca neodgojena??zbog toga jer profesori vise ne smiju ni ton povisit a da roditelji poslije ne prijete tom profesoru??(to govorim jer ...prikaži još! se to drsava u mojoj bivsoj skoli)

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:57
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: nina01-kako promaseno!! Nitko ne osporava postojanje fakat naporne i bezobrazne djece (usput, zasto su takvi-to se mete pod tepih) ali mislis li zaista da ce klepanje od strane prof u osnovnoj to srediti? Podrzavas li da ja klepnem tvoje kad ...prikaži još! je bezobrazno na cesti? Odg je pretpostavljam da tvoji nisu takvi ;)? Teoretski zadto ih prolaznici ili prof ne bi klepili kad vec to podrzavas? Zar zaista u 2018g mislis da ce to dati zeljeni efekt? Klepanje, vucenje za kosu djece u osnovnoj skoli od strane profesora? Fakat vjerujes da je to ok? Da/ne odgovor ce biti dosta. Pravdati jedno sranje drugim sranjem je sranje

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:58
    • Default avatar - nina01

      nina01: Ajde hajde, mašti na volju. Evo ti primjer iz naše škole kak si je smjestil starcima, onak mudro. Klinjo kaj je išel u razred s mojim sinom je non stop igrao igrice pa je počel skupljat jedinice u školi. Stari ...prikaži još! dobil popizditis i mali je dobil po dupetu i za kaznu mu uzeli plejku. I mudrost na djelu, mali nazval Plavi telefon ili Hrabri, ne sjećam se više. U roku od pola sata troja policijska kola, dvoja s socijalcima, klinac oduzet starcima momentalno. Starci su dobili kaznu od 50.000 kn i trebalo je 6 mjeseci savjetovanja i kaj ti ja znam čega sve ne da ga vrate natrag. Dakle, ako su si već naučili klince da maltretiraju vršnjake, učitelje i profesore neka fino i plate. U srednjima se to ne događa. Srednju nisi dužan završiti, osnovnu moraš. Sve danas kreće od doma, moji da su bilo kakvo nepoštovanje pokazali prema svojim nastavnicima fasovali bi od strane mene i supruga. Ali nisu. Nisam ih tako odgajala. Danas profesori da bi išli linijom manjeg otpora daju petice na lijepe oči il da starce skinu s kičme. I onda takvi idu u srednju i onda se čudom čude kaj padaju ko kruške. Svašta ima u Apsurdistanu, samo treba pogledat bez pink očala. ;)

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Flamenco upravo to i govorim...nedavno sam u autu slusao one klince na radio anteni i pitanje je bilo “sta bi htjeli da vasi roditelji vise rade”,jedan mali je odgovorio “ja bi volio da se moji mama i tata manje igraju ...prikaži još! na mobitelima a vise samnom”...suze su mi krenule

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:59
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- slabo znas, profesori su placeni da prenose znanje djeci a odgoj je na roditeljima. Iako razumijem da je takvima to dosta zahtijevno pa se i tu ceka netko drugi da vam odradi posao

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:00
    • Default avatar - nina01

      nina01: Tihakucanica kaj ti pričaš? Di si ti pročitala da sam ja pisala o klepanju?!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:03
    • Default avatar - JacaZgb

      JacaZgb: Belzi da klepi tvoje onda bi ju ubio.U stvari,sumnjam da većina komentatora na ovom portalu ima djecu.To je taj nasilni mentalni sklop psetoljubaca.U svakom slučaju svoju djecu ne tučem,nisu ni moji roditelji mene,ja tuđu djecu ne diram(ni vaše pse),a ako ...prikaži još! mi netko takne dijete....jao si ga njemu!!!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:04
    • Avatar delaware

      delaware: jaco ideš šta u turizam ovaj mjesec?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:07
    • Default avatar - nina01

      nina01: delawere kaj?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kucanica tvoji roditelji su onda odradili jako slabo svoj posao jer je ocito da ne znas slozit recenicu u diskusiji a da ne vrijedjas

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:08
    • Default avatar - nina01

      nina01: U prvom srednje je prošel s 5 pa je onda opet u prvom srednje opal? Il je možda bilo obrnuto? Jel opal prvo pa onda drugi put prošao s 5?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:08
    • Avatar delaware

      delaware: u jugi kad sam ja išao u školu imali smo lika u prvom srednje koji je prošao s 5 u OŠ. u prvom srednje nabrao je toliko jedinica da je pao razred.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:10
    • Avatar bubojed

      bubojed: Dakle, problem je sto djeca imaju prava ali nemaju obaveze i tu su krivi kojekakvi pravobranitelji,udruge i likovi koji blage veze nemaju sta su djeca.Da,djeca su neodgojena ali ta neodgojenost dolazi iz kuce i trebali bi se zapitati zasto. Evo ...prikaži još! razloga, nadrkani roditelj koji radi za 3500-5000kn sa kreditom za stan, auto, skolske knjige i sve ostalo nema apsolutno nikakve volje oprati samog sebe a kamoli se baviti djetetom nakon 8 sati silovanja u mozak i jos razmisljati da li ce tom djetetu imati sta stavit na stol za dva dana. Djecu odgaja internet, igrice i okolina koja je isto tako sjeb... ali nitko nesmije dijete tuci,pogotovo ne u skoli.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:13
    • Default avatar - nina01

      nina01: Aha, malički lapsus :) Je, i ja sam u Jugi išla u školu, bilo je takvih, al malo. Danas ih je ko u priči. Moj sin je završil Teslu, čega sam se tam tek nagledala. A kolko ih je zviznulo ...prikaži još! brzinom munje, nevjerovatno. Pogledaj Mioc ovih godina dok nisu uvei prijemni, strahota. Tko zna koliko se pametne djece nije uspjelo upisati jer nisu imali minimalni prosjek od 5,0. Je, minimalni jer su skupljali bodove na drugim stvarima. Pa su uveli prijemni, ne zbog loših prosjeka njihovih učenika, nego zbog djece koja recimo iz tjelesnog ima 4 pa prosjek nije savršen i oni nemaju šanse za Mioc. A kad su ga uveli ostali su šokirani koliko "savršenih" učenika s savršenim prosjekom nije riješila polovicu testa. Tak da puno to govori.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bubojed slazem se👍samo pecku po ruci,ili dlanom po zadnjici ne smatram tucom

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:20
    • Avatar bubojed

      bubojed: kopic_na_zici to moze napraviti samo i iskljucivo roditelj i to u svoja cetiri zida. Nekada je postojala magareca klupa,a ne udaranje djece. Mozda da vratimo i vezivanje lijeve ruke ljevacima da nauce pisati desnom

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:22
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- opet promaseno. Zasto djeca divlja dolaze u skole? Cija je odgovornost odgoj vlastitog djeteta. Cuj argumeta -roditelji rade-stvarno??? Pa kako onda nisu svi iz obitelji koje rade divlji? Nemas argumente doklegod pokusavas odgovornost za odgoj vlastitog dijeteta i njegov ...prikaži još! bezobrazluk prebacivati na druge. Nemas argumente, tvoje dijete- tvoj ponos ili sramota. Pomiri se s tim. To znaci biti odgovoran.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:26
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: nina, oprosti, trebalo je ici na @kopic, samo su prebrzo isli komentari, moja pogreska i isprika zbog toga!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:29
    • Default avatar - Lollica13

      Lollica13: Bas to! Da se zna tocno sto je radila! Da ih je mlatila ili ih je ne znam povukla za usi a oni to odmah prijavili. Glupo sto ovdje ima previse komentara tipa pa neka ih je,zasluzili su,danasnja djeca su ...prikaži još! ovakva,onakva..da,jesu ali nitko nema pravo izivljavati se na djeci,ako je to ovdje slucaj!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kucanica -opet promaseno,po cemu si ti to zakljucila da prebacujem odgovornost na drugoga??upravo roditelje smatram najvecim krivcima za neodgojenu djecu ali i cijeli sustav koji je postao takav da ucitelj vise ne smije povisiti ton na nastavi a da roditelji ...prikaži još! od toga ne naprave hajku(govorim iz iskustva)...oprosti ali ti akomislis da netko tko je sa malim djetetom po 6-7 sati dnevno nema nikakav utjecaj na njegov odgoj onda stvarno nemas pojma o cemu pricas

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:32
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Zelot-e dok do te spoznaje dodje u drustvu do tada ce divljaci dolaziti u skole. I divljaci podrzavati “malo klepanja,treba ga nauciti” jer nisu u stanju razabrati sto je bitnije -instagram, tukolikost ili vrijeme s dijetetom-. Mi koji smo ih ...prikaži još! podigli u ok mlade ljude znamo koliko je to truda i muke i veselja i bijesa i zatiranja svojih potreba prije svega...ali nakon svega - ponos! A svaki roditelj koji odobrava da mu netko klepi dijete - ekipa lose ste odradili odgoj, gorka istina. Ali istina.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:35
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- koje vrijedjanje? Nemas argumente opet ali istina je gorka je li?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:39
    • Default avatar - nina01

      nina01: Tihakucanica sve pet :)

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:02
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- opet te prozivam mozes li argumentirati ovaj svoj koment:”Kucanica tvoji roditelji su onda odradili jako slabo svoj posao jer je ocito da ne znas slozit recenicu u diskusiji a da ne vrijedjas”. Cime sam te uvrijedila (osim ako suocavanje ...prikaži još! s istinom da si sam odgovoran za odgoj svoje djece??) da TI imputiras slabo odradjen odgoj mojih roditelja? Slusam pozorno i pazljivo!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:24
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nisi li spominjala “mantalni sklop” ljudi sa kojima diskutiras??a sad ti meni odgovori,dal ti stvarno mislis da netko tko provodi 6-7 sati dnevno sa tvojim djetetom nema utjecaja na njegom odgoj??

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:29
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- nisi imao muda odgovoriti iako sam prva pitala- dajle nemas odgovor sto znaci da si ispao slab u argumentaciji, tocnije nikakav jer nisi rekao ni -z-sam si sebe diskreditirao. Izaci cu ti u susret ipak i odgovoriti: s mojom ...prikaži još! djecom nijedan profesor nije boravio 6-7 sati dnevno. Za vrijeme skolovanja to su bili razliciti profesori. I da, dojmovi su im bili svakakvi. Kao i s vrsnjacima. Ali to ne mijenja cinjenicu da profesorima NIJE posao odgajanje djece. E tu si promasio jos gore na pocetku a sad se izmotavas. MOJU djecu nije odgajala skola, to je bio zadatak mog supruga i mene. A to je ono sto ti probas pomesti pod tepih. Vlastitu odgovornost za odgoj vlastite djece. A utjecaj okoline na djecu a i odrasle je neosporna cinjenica. Ali tvoju djecu trebas odgajati ti i sramotis se trazeci da drzava to odradi umjesto tebe(tvoj koment da je posao prof ODGAJaNJE djece). Slab si sugovornik, nemas argumente. Prije nego odgovoris procitaj opet

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:41
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kucanica “nisi imao muda odgovoriti”...kao prvo odgovorio sam ti a kao drugo,zasto se odgajateljice u vrticu zovu odgajateljice ako im to nije posao nego je odgajanje djece posao samo roditelja??a kao trece i ono najbitnije prvo procitaj moje komentare pa ...prikaži još! onda pokusaj u par komentara opisati moja razmisljanja o odgoju,da si procitala znala bi da smatram da su roditelji najvazniji u odgoju djeteta ali nikako nisu jedini,bar ne u danasnjem sustavu gdje u vecini obitelji oba roditelja rade...molim te malo smanji strasti i smiri se,nisi najpametnija,pomiri se s tim i bit ce ti lakse

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:52
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- slijede tvoje rijeci: "danasnja djeca nemaju postovanja prema nikom a jedan od glavnih razloga je taj sta profesori i profesorice vise ne smiju ni za uho potegnut ucenika a da se ne napravi hajka", koliko znam profesori su skolovani ...prikaži još! i placeni da odgajaju djecu a ti nisi(pretpostavljam)" "problem je u tome sta su danasnji roditelji na poslu,u vecinu slucajeva...a sta bi to profesor u skoli od prvog do cetvrtog razreda trebao naucit djete nego kak se ponasati???"

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:04
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: I jos uvijek mi nisi odgovorio:)). Slab i neargumentiran sugovornik, los verbalni izricaj. Tvoje rijeci na koje se pozivas su na jednom mjestu. A ti jos nisi skupio muda odgovoriti mi. Molim i drugi put. Fokusiraj se.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:06
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic-“,da si procitala znala bi da smatram da su roditelji najvazniji u odgoju djeteta ” nakon svega kazanog?? Wtf?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Samo potvrdjujes ono sta sam napisao a to je da nisi procitala moje komentare i da bi se morala smiriti,za svoje dobro😉

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:21
    • Default avatar - nina01

      nina01: Nego odgajateljice u vrtiću, hm.. Ovak, svekrva je odradila puni staž kad je otišla u mirovinu, bila je teta u vrtiću punih 40 godina. Zgrada u kojoj živim s stražnje strane gleda u vrtić u koji su išla moja djeca ...prikaži još! a puno godina prije njih i ja. Osnovnjak koji je sin završio i koji trenutno pohađa moje dijete isto tako sam i ja prošla. Pa mogu zaključiti sljedeće, ne odgaja djecu nitko drugi nego roditelji. Tete u vrtiću, svaka im čast ali pozvala bih vrlo rado sve vas k meni doma pa da si pogledate kak to u stvari izgleda. Djeca trče po dvorištu one ili međusobno trač partija ili mobiteli ili čik pauza negdje u čošku. Kada su unutra, eh, to isto tako zavisi od teta zar ne? U školi? No zanimljivo, ali prva četirio razreda su s jednom učiteljicom i svaka bez iznimke urla na razred. Ali svaka. Dođu klinci u peti razred i kaj? Razrednica ili razrednik još kolko tolko vode brigu o svom razredu ali ostali profesori? Ni u ludilu. To su nebuloze. O srednjoj da ne pričamo. To treba doživjeti. Naravno da postoje divne tete u vrtiču, divni učitelji i profesori, ali na svakog dobrog ide bar jedan loš. Tako da odgoj ide od kuće, ne od nikud drugdje. Ovo tvrdim iz vlastitog iskustva gledajući sebe i druge unazad 12 godina koliko mi se djeca školuju i svemu onome što sam svjedočila a bormeć i iz šokiranih priča moje svekrve. Npr. imala je klinca u grupi koji je maltretirao svu djecu i tete, mater dolazi po njega u vrtić s šljivom na oku jer ju je malac batom za meso okinul. Ma divota.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 18:03
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: kopic- citirala sam tvoje rijeci. Jako rekoh - nikakva i slaba, argumentacija. Nego i dalje bez muda odgovoriti? Slatko je kad si slab a svi drugi nemirni hahahhaha

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 19:11
  • Avatar Rikikiki
    Rikikiki

    Baš me zanina silina nasilja,kad sam ja išao u školu nas bi drmnuli letvom po glavi ili zdravoseljačka pljuska.Ah da to je bilo u mračnom dobu.

    1 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:22
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    i djeca nisu od suhog zlata,treba uvijek saslušati i drugu stranu........na pr.na roditeljskom sastanku razrednica govori roditeljima za pojedine učenike da su pod nastavom neposlušni,zločesti pa čak i bezobrazni.....kad roditelji dotičnih učenika jasno i glasno kažu razrednici,,udrite ih ,nategnite ih ...prikaži još! za uši ....,,razrednica im odgovara ,,da kojim slučajem to učinim sutra bi došli u školu i napadali me da vašu djecu nemam pravo udarati jer ona imaju roditelje....,,što se i u vrlo kratkom vremenu i dogodilo a svi smo znali da su dotični učenici zločesti ,tuku druge učenike ,kradu im školski pribor,uništavaju učenicama knjige .......bili kod pedagoga nekoliko puta ali se kasnije ispostavilo da nisu djeca kriva jer su roditelji uobraženi ,bogati i djetete razmazili i što got oni učinili to je njima bilo normalno i njihovo djete nije ništa kivo učinilo.....

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:37
  • Default avatar - budalajlama
    budalajlama

    Možda je nekog odalamila jer je bio bezobrazan ili nepodnošljiv na nastavi. Trebala ga je najuriti van. Ako ne sluša ili ne zna, ima zato jedinica, jedna, druga, treća, pa da vidimo tko će duže.

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:09
  • Default avatar - Rudica
    Rudica

    Nešto u meni mi govori da sam nekako na strani učiteljice???

    Utorak, 09.10.2018. u 12:51
  • Avatar projekt_venus
    projekt_venus

    Učiteljici trebaju fizičke odgojne metode jer je očito da je neodgojena. Nadam se da će ih sada dobiti i da će za 5 godina izaći sasvim fino odgojena

    15 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:08
    • Default avatar - tutek

      tutek: Predlažem da joj praviš društvo 5 godina. Možda nakon toga budeš zrelije razmišljao/la.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Možda su iste odgojne metode na njoj primjenjivali pa ne zna za drugačije. Nažalost mnogo ljudi koji bi trebali imati zabranu prilaska djeci, rade s djecom.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:36
    • Avatar dubravko99

      dubravko99: Trebala je tebe malo učiteljica kad si bio mali .nebi bio tako bezobrazan.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:39
    • Avatar delaware

      delaware: da je u komunizmu to radila sjajno bi se uklopila u sistem. https://www.24sata.hr/komentari/post/21024367

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:41
    • Default avatar - tutek

      tutek: Komedijo, stvarno su tvoje izjave komedija. Pročitaj još jednom što je Dubravko napisao.Kamo sreće da i današnja djeca dobiju malo po riti. I vjeruj mi, to nije nasilje, a jednog dana bi postali odrasli zreli razumni ljudi...koji bi poštovali svoje ...prikaži još! roditelje i sve stale, imali bi kulturu i poštovanje prema čovjeku što već dobrih 20 godina ne postoji. ... ovako, uglavnom se stvaraju delikventi i kriminalci. Ako ne vjeruješ proguglaj malo pa će ti biti jasnije.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:45
    • Default avatar - marko6162

      marko6162: Da je moje dijete samo dirnula nebi vise nikada nista sa tom rukom radila jer bi joj se osusila u ramenu

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:54
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: tutek, tebi definitivno trebaju fizičke odgojne metode jer je vrijeme da to o čemu pišeš osjetiš na svojoj koži. Predlažem tvom nadređenom da svaki put kada pogriješiš ili zakasniš ili budeš bezobrazan sa kolegama, zvekne ti jednu "odgojnu metodu" da ...prikaži još! stekneš "kulturu i poštovanje" prema svom šefu. Misliš da bi sa takvim odgojnim metodama više poštivao svog šefa? To o čemu ti pišeš može pisati samo netko tko je bio žrtva takvih odgojnih metoda i netko tko nije intelektualno dovoljno jak da problem riješi mirnim verbalnim putem

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:37
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: tutek kaj ja imam s komentarom od Dubravka?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: tutek"Kamo sreće da i današnja djeca dobiju malo po riti. I vjeruj mi, to nije nasilje, a jednog dana bi postali odrasli zreli razumni ljudi...koji bi poštovali svoje roditelje i sve stale, imali bi kulturu i poštovanje prema čovjeku što ...prikaži još! već dobrih 20 godina ne postoji."Jadan je čovjek koji je nesposoban takvo dijete odgojiti bez fizičkog kažnjavanja. Ne trebam ništa googlati, oko mene ima mnogo djece koja su dobra, pristojna, poštuju roditelje, učitelje, starije a da nikad nisu dobila po riti. Jedno takvo ima doma.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: projekt_venus slažem se s tvojim komentarima, žalosno je koliko ima mentalno i intelektualno slabih ljudi, pa im je jedini način uspostavljanja poštovanja i autoriteta kod djece.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:09
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: božanstvena_komedija, fizičkim odgojnim metodama neće djecu naučiti da ih poštuju, već samo da ih se boje. Ja ne želim da me se dijete boji, već mu želim biti podrška, utjeha i sigurnost.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da, neki ne razlikuju strah od poštovanja. Upravo strah stvori najviše problema, od maloga kad razbije šalicu, pa se na dijete viče ili ga lupe po guzici, koliko mi toga razbijemo? Postignu samo to da im dijete ili laže da ...prikaži još! ne zna gdje je slupan predmet ili ga ide sam ukloniti pa se još poreže. Nikad nisam htjela da mi se dijete boji iskreno reći što je napravila, ako je i pogriješila. Nikad joj nisam rekla bolje da te nema ako slupaš auto, nego budi oprezna da netko ne strada, ako negdje "strugneš", reci, to se popravi, nadoknadi šteta. Nisam htjela da drhti za volanom, što će biti ako napravi ogrebotinu, hebem ti lim, svima se to može dogoditi. Možda se upravo zato ništa nije dogodilo, ima 30g. vozi 12 g. i to vozi, a ne da posjeduje vozačku 12 g. niti kazne za krivo parkiranje. Djeca u većini slučajeva kopiraju roditelje, pa tako i kulturu ponašanja, u kući, u školi, za volanom, na poslu. Sve u 99% kreće od kućnog odgoja.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 16:38
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: Za sve na svijetu nam treba dozvola osim za najvažniju stvar, dozvola da možemo biti roditelji. To može biti apsolutno svatko, pa čak i ovi koji fizičkim odgojnim metodama uče djecu da ih poštuju. Prije ili kasnije, sve će to ...prikaži još! doći na svoje. Neki roditelji će na svojoj koži osjetiti tu odgojnu metodu i koliko ih njihova djeca „poštuju“ , što će ih više djeca mlatiti, to će više dokazivati koliko ih vole i poštuju :)))

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 17:00
    • Default avatar - mm2309

      mm2309: Moze mi netko od vas koji podrzavate fizicko nasilje nad djecom od strane ucitelja/pedagoga reci podrzavate li onda i nasilje nad zenom od strane muza? Jer vasa je pretpostavka da su djeca bila zlocesta, pa ima i zlocestih zena.. pa ...prikaži još! me cisto zanima koliko ste svjesni sto radite i govorite..

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 18:17
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: mm2309, svi ti kojima su normalne fizičke metode odgoja djece, normalne su im i fizičke metode rješavanja problema u braku. Za ništa bolje i drugačije ni ne znaju

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 18:37
  • Avatar Zvuk naroda
    Zvuk naroda

    HDZ je kurčina!

    1 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:45
  • Default avatar - Rollan Rollan
    Rollan Rollan

    Iako stoka sitnog zuba niti zna, niti želi, niti joj se da baviti sa djecom i odgojiti pristojne ljude (normalno, ne svi) ipak jedan učitelj, bez obzira na evidentno pomanjkaje kućnog odgoja kod mnoge djece, nema pravo posegnuti za sredstvima ...prikaži još! agresije tj. nasilja. To je ponekad jako teško jer država je tendenciozno derogirala profesiju - jer bolje imati praznoglave sljedbenike koje možeš izmanipulirati kako god hoćeš, nego "vojsku" mladih, pametnih, samomislećih ljudi koji se ne daju "prevesti žedne preko vode".

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:09
  • Default avatar - mm2309
    mm2309

    Doslovno sam zapanjena kolicinom komentara u kojima se podrzava uciteljicu i cak potice na fizicko kaznjavanje djece. Ocito da niste svjesni koliko to moze utjecati na psihosocijalni razvoj djece i sto im moze napraviti. Dijete se u skoli mora osjecati ...prikaži još! sigurno a ne da se boji da ce ga netko udariti. Slazem se,ima grozne djece i jos gorih roditelja ali nitko nema pravo udariti nekog drugog. Voljela bih vidjeti tu koja bi moje udarila..

    3 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:49
    • Default avatar - JacaZgb

      JacaZgb: Nisu to roditelji.Nemaju ovi koji tu laprdaju djecu.Ali neka moju djecu netko takne...Uf!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:10
    • Avatar delaware

      delaware: jaco baviš li se nekim borilačkim sportom možda?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:11
    • Default avatar - mm2309

      mm2309: Ja se isto nadam da nemaju djecu..mene nikada nitko nije udario niti sam ja svoju djecu i mislim da bih odgrizl ruku nekome kad bi to napravio! Podrzavam kaznu, ukor, neopravdani, odlazak pedagogu itd ako djeca rade probleme ali fizicko nasilje nikada!

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 18:14
  • Default avatar - znamdaneznam_1
    znamdaneznam_1

    Svaka ustanova svoj kukolj ima i sve se pod tepih trpa, cudi me da je ovdje uciteljica podnijela ostavku, jer obicno losi ostaju.

    2 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:20
  • Default avatar - qwesd
    qwesd

    idsov kadar

    1 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 13:59
  • Avatar grbavo drvo
    grbavo drvo

    škole ukinuti pošto iste sve lažu , ogledni primijerak je na samom zidu gdije zemlijovid prikazuje Zemlju kao ravnu ploću , Bibliju uzeti . U ruke !!

    9 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:23
  • Default avatar - tutek
    tutek

    Eh da djeca povremeno dobiju po riti bilo bi daleko manje delikvenata i budućih kriminalaca. Zato i imamo obijesne i bahate divljake koji kad napune 18 jure po Ilici ili gaze po pločnicima.

    1 Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:27
    • Avatar Plavusa 13 Pink G

      Plavusa 13 Pink G: Tutek ne bulazni budalastine, ja moje nisam tukla niti mi to pada na pamet pa nit su bahati, nit propalice nit divljaci. Nije na nastavnicima da odgajaju djecu vec odgoj pocinje u vlastitom domu od roditelja.

      Odgovori Ponedjeljak, 08.10.2018. u 15:08
  • Default avatar - tutek
    tutek

    Na kraju će kazna biti veća nego kad pijana pročelnica ubije nekog na cesti.

    Ponedjeljak, 08.10.2018. u 14:28
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message