Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
195 komentara

Kako nas varaju: Isti proizvodi u Njemačkoj su bolji, a i jeftiniji

Hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan i ravnateljica Hrvatske agencije za hranu Andrea Gross-Bošković predstavile su rezultate analize kvalitete naizgled istih proizvoda u Hrvatskoj i Njemačkoj

Interoir of Lidl Supermarket, High Street, Crowthorne, Berkshire, England, United Kingdom
Foto: Profimedia
195 komentara

Analiza koju su predstavile Biljana Borzan i ravnateljica Hrvatske agencije za hranu Andrea Gross-Bošković predstavljena je u Kući Europe u Zagrebu te je pokazala kako je kod više od polovine ispitanih proizvoda utvrđena znatna razlika u kvaliteti. Ali i u cijeni. Naime, većina analiziranih proizvoda skuplja je u Hrvatskoj nego u Njemačku.

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Kod ovih 6 proizvoda postoji značajna razlika u kvaliteti:

Wudy hrenovke od pilećeg i purećeg mesa na hrvatskom tržištu u rađene su od tzv. otkoštenog mesa koje se prema EU propisima ne označava kao meso. Njemački je proizvod napravljen sukladno pravilima, dakle, zaista je bio od purećeg i pilećeg mesa.

Predstavljanje rezultata: Konzumiramo li proizvode iste kvalitete kao u Njemačkoj? U više od polovine je utvrđena razlika, a većina je proizvoda skuplja u Hrvatskoj Reporterka: Antonija Šipušić

Posted by 24sata on Friday, September 1, 2017

Hipp dječju hranu bio-riža i mrkva s puretinom - proizvod namijenjen hrvatskom tržištu sadrži značajno manji udio povrća i veći udio riže od njemačkog proizvoda.  Proizvod na hrvatskom tržištu ne sadrži krumpir, već samo mrkvu i rižu te ima manje omega 3 masnih kiselina. Unatoč razlikama, proizvodi na oba tržišta stavljeni su pod istom šifrom artikla. Također, proizvod za hrvatsko tržište skuplji za više od 50 posto.

Ariel Vollwaschmittel - njemački proizvod koji za razliku od hrvatskog ima oznaku 'compact' ima znatno veću učinkovitost pranja pri nižoj temperaturi (40ºC), dok pri 60ºC  razlika također postoji, ali je manja. Unatoč tome, deterdžent za njemačko tržište je oko 25 posto jeftiniji od onog na hrvatskom tržištu.

01.09.2017,Zagreb, Istrazivanje kvalitete naizgled istih proizvoda na trzistima starih i novih drzava clanica EU Snimio: Zeljko Hladika

Značajne razlike pronađene su i kod Nutelle i Activia voćnog jogurta od jagode, a kod Haribo happy cola gumenih bombona, u njemačkom proizvodu je utvrđena znatno veća količina ukupnog šećera od deklarirane.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message