Obavijesti

Promo sadržaj

Robna marka JUPOL ove godine slavi 50 godina

Robna marka JUPOL ove godine slavi 50 godina
1

Društvo JUB ove godine obilježava poštovanja vrijednu obljetnicu - 100 godišnjicu imena JUB i 50 godina robne marke JUPOL

Robna marka JUPOL, koja je u proteklih 50 godina postala sinonim za kvalitetne unutarnje zidne boje, usko je povezana sa razvojem firme. Danas je njezina najjača robna marka i istovremeno najprodavanija uspješnica koju povezuje na milijune zadovoljnih i odanih korisnika različitih generacija. Tako će godina 2019. u Sloveniji, kao i na drugim tržištima, gdje JUB posluje preko svojih društava, biti isprepletena sa proslavljanjem, brojnim susretima i događajima. JUB-ovi zaposlenici će u pojedinim državama zajedno sa krajnjim kupcima, trgovcima i profesionalnim izvođačima s lijepim osjećajima i velikim ponosom obilježiti 50 godišnjicu robne marke JUPOL. Tim povodom, obljetnicu će obilježiti i s više od 5.000 kilometara dugim putovanjem kante JUPOL kroz 10 država, s čime JUB želi simbolično povezati sva tržišta gdje je robna marka JUPOL afirmirana već 5 desetljeća. JUPOL će tako iz države u državu kao zahvalu za dugogodišnje povjerenje milijuna ljudi, ponosno nositi dobre želje, misli i sreću onima koji je najviše trebaju. 

Povijest JUB-a seže u davnu 1875. godinu, kada su s mljevenjem i pigmentiranjem gline počeli u Sloveniji nastajati prvi unutarnji premazi za zidove. Kratica JUB je nastala kasnije, u 1919. godini, kada je tvornicu u Dolu pri Ljubljani vlasnički preuzelo hrvatsko dioničko društvo Jugoslavenska industrija ulja i boja. Ime će ovog svibnja proslaviti već 100 godina, i uz očuvanje tradicije i povijesnih vrijednosti u imenu korporativne robne marke zasigurno zaslužuje sve poštovanje.  

JUPOL je bila prva unutarnja disperzijska boja koju je 1969. godine razvio JUB i odmah je na tržištu postala prodajna uspješnica. Uz sluh za potrebe tržišta i čim bolje korisničko iskustvo, JUB je neprestano ulagao u razvoj i širenje programa različitih vrsta unutarnjih disperzijskih boja za obnovu i zaštitu unutarnjih zidnih površina, koje danas potrošači prepoznaju da su za zdravlje i okoliš prijateljski proizvodi iz obitelji JUPOL, izrađenih na vodnoj osnovi i jednostavni za upotrebu i održavanje. Nakon 2011. godine JUB je tržištu predstavio cijelu obitelj boja JUPOL sa robnim markama Gold, Brilliant, Latex, Junior, Trend, Citro, Block, Strong, Thermo, Bio Silicate, Amikol i ostale, osnovni JUPOL je dobio ime Classic. S bojama iz obitelji JUPOL, godišnje obojamo 200 milijuna kvadratnih metara zidnih površina.

JUPOL je iznimno poznata i povjerenja vrijedna robna marka. To dokazuju i brojna priznanja potrošača i stručne javnosti, koji ga prepoznaju kao najbolji proizvod na domaćem tržištu. Robna marka JUPOL tako već tradicionalno ostaje ključna vodilja korisnicima za dobru kupovinu boja za dom, koje potrošači cijene na temelju brojnih prednosti koje spaja u svojim kvalitetnim proizvodima.

JUPOL putuje. JUPOL povezuje.

JUPOL kao robna marka je u ovih 50 godina povezala već milijune ljudi, jer je i na mnogim inozemnim tržištima prisutna već sva ta desetljeća. Početak svečane proslave jubileja 50-godišnjice JUPOL-a  će JUB obilježiti već na prvi dan proljeća kada započinje put JUPOL-a kroz 10 država. Kanta JUPOL će svoje putovanje započeti u Makedoniji, na Kosovu i u Crnoj gori, nastavit će u Srbiji, BIH i u Hrvatskoj, zatim nakon posjete Mađarske, Slovačke i Češke zaključit će svoj put u Sloveniji, kamo će doći na početku lipnja, u mjesecu u kojem JUPOL slavi svoj 50. rođendan. Zaposleni u JUB-u će proslavu poštovanja vrijedne 50-godišnjice JUPOL-a sa svojim korisnicima ove godine obilježiti također i s drugim aktivnostima i događajima. Usporedno će naime u svakoj državi preko JUB-ovih društava izvesti niz humanitarnih projekata, povezanih s bojama JUPOL i s brojevima 50 (godina) ili 5 (desetljeća).

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Papa Siksto V. - "Božji urbanist" koji je od Rima napravio metropolu
PROMO

Papa Siksto V. - "Božji urbanist" koji je od Rima napravio metropolu

Matej Sunara istražuje arhitektonsku baštinu Pape Siksta V. u Rimu, koji je obnovio crkve, sagradio palače, fontane i vodovod, te popločao ulice radi bolje povezanosti grada

Fantastični okusi, vrhunski stručnjaci i nezaboravna zabava na Weekend Food Festivalu
PROMO

Fantastični okusi, vrhunski stručnjaci i nezaboravna zabava na Weekend Food Festivalu

Najbolji odabir okusa i sadržaja ove je godine u staru rovinjsku Tvornicu duhana privukao više od 2500 tisuće posjetitelja na treći po redu Weekend Food Festival.
Održivi razvoj kao odrednica poslovanja osiguratelja u borbi protiv klimatskih promjena
PROMO

Održivi razvoj kao odrednica poslovanja osiguratelja u borbi protiv klimatskih promjena

Društva za osiguranje primjenjuju čitav niz održivih pristupa unutar svojih poslovnih strategija