Obavijesti

Promo sadržaj

S Anom Sasso ili bez – Pipi se vraća na velika vrata

S Anom Sasso ili bez – Pipi se vraća na velika vrata
3

Ljeto nam se vratilo! Nije još, ali sad će! A što radimo kad dođe ljeto? Žudimo za morem i osjećajem bezbrižnosti

Ako će vam biti lakše, ove godine ljetni će nam užitak stalno biti na domak ruke uz Pipi jer će ova najpoznatija dalmatinska narančada, simbol ljeta, mora i bezbrižnosti, uskoro biti dostupna na policama dućana diljem Hrvatske! 

„Lokalni brend ide nacionalno. Nakon izvrsnih lanjskih reakcija na novi Pipi i odličnih prodajnih rezultata, fokus nam je na plasiranju Pipija na svaku policu u Hrvatskoj, kako bi baš svi mogli uživati u okusima ljeta i Dalmacije, čak i kada ne mogu biti fizički na moru“ – istaknula je Irena Lešković, direktorica marketinga Dalmacijavina. 

Ni tu novostima nije kraj jer su plastična pakiranja dobila novi izgled, a Pipi će se uskoro moći piti i iz limenke.  
Osim prepoznatljivog izgleda, Pipi ima i prepoznatljiv stil komunikacije pa se kroz „boli me Pipi“ frazu vrlo dobro ocrtava dalmatinski šarm i opuštenost, a pogotovo ljetni đir. Kreativni koncept pod nazivom „boli me Pipi“ izuzetno je dobro prihvaćen među mlađom i starijom populacijom, a Pipi neodoljivo asocira na more, Dalmaciju i ljetnu opuštenost. 

Veliki uspjeh novoga dizajna i originalne komunikacije vidljiv je i u značajnom porastu na tržištu maloprodaje i brzom prodoru u veliki broj ekskluzivnih restorana, barova i klubova diljem Hrvatske. Pipi pokazuje i veliki inozemni potencijal pa ga se danas može pronaći u nekima od susjednih zemalja, ali i u Austriji. Tijekom 2018. godine plan je izvoziti Pipi i u Njemačku, Srbiju, Makedoniju.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve