Međunarodni obrtnički sajam u Münchenu (IHM), jedan od najvećih takve vrste u Europi s višegodišnjom tradicijom, obišli su 9. ožujka 2018. godine obrtnici i predstavnici Obrtničke komore Zagreb
Sajam obrtništva u Munchenu posjetili obrtnici iz Zagreba
Pozdravnim govorom obrtnicima su uspješan razgled sajma, kao i uspostavu novih poslova i kontakata zaželjeli predsjednik Obrtničke komore Zagreb dr.sc. Mirza Šabić i predstavnik Komore München za gospodarstvo i međunarodnu suradnju Hartmut Drexel.
Nove trendove, stručna mišljenja i rješenja u poslovanju, posebno u području graditeljstva, pronašlo je više od 80 obrtnika iz Zagreba i Zagrebačke županije koji su u organizaciji Komore Zagreb posjetili sajam. Broj izlagača i posjetitelja sajma u Münchenu bilježi stalni rast, a ove godine na njemu svoje proizvode i usluge predstavlja više od 1.000 izlagača među kojima su i 22 obrta i tvrtki iz Republike Hrvatske.
Na više od 2.000 m², sa nekoliko tematskih područja što za vlasnike obrta, što za radnike, Sajam obuhvaća sve što je u obrtništvu važno. Ovdje možete pronaći start-upove, poslovne modele budućnosti, kao i tradicionalne obrte koji su već generacijama prisutni.
U sklopu Sajama, predstavnici Obrtničke komore Zagreb na čelu s predsjednikom Mirzom Šabićem održali su službeni sastanak s predstavnicima Obrtničke komore za München i Gornju Bavarsku (HWK), voditeljicom odjela vanjske trgovine Barbarom Peinel te generalnim konzulom Republike Hrvatske u Münchenu Mladenom Nimcem.
Cilj sastanka bila je promocija obrtništva izvan granica Hrvatske i uspostava suradnje na zajedničkim projektima s njemačkim kolegama. Razgovaralo se o situaciji obrtništva u Hrvatskoj i Njemačkoj, a bila je ovo prigoda da se izmjene iskustva u radu Komora i obrtništva u cjelini te utvrde pravci buduće suradnje.
Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sveGrupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta