Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 3

Šestinski kišobrani otputovali su i u daleku Ameriku

Šestinski kišobrani otputovali su i u daleku Ameriku
3

Osim u trgovinama zagrebački obrtnici svoje tradicijske proizvode prodaju i preko interneta. Interes je velik

Obrti s tradicijom koji se na moderne načine bore protiv masovne proizvodnje poznati su diljem svijeta. Zagreb je grad tradicije i obrta. Neki postoje više od sto godina, obiteljski su posao i nasljeđivali su se s generacije na generaciju. Simbol Zagreba definitivno su Kišobrani Cerovečki. Thomislav Cerovečki vrstan je kišobranar i četvrta je generacija majstora svog zanata. Kvaliteta kišobrana prepoznala se još 1936. godine, kada je dobio Zlatnu plaketu i Grand Prix Londona. Kišobrane Cerovečki naručivale su domaće i strane televizijske kuće, a nakon prikazivanja emisije o ovim posebnim kišobranarima jednom je prilikom za šestinske kišobrane narudžba stigla čak iz Japana. Ipak, način prodaje s vremenom se mijenja, pa je tako preko Zagreb Craftsa, središnjeg mjesta za najbolje zagrebačke obrtnike, nedavno šestinski kišobran otišao u Ameriku. 

Thomislava Cerovečkog u srpnju je iznenadila direktna poruka preko obrasca na portalu Zagreb Crafts s oduševljenom e-porukom Amerikanke Diane Fletcher. 

- Ugodno nas je iznenadio mejl gospođe Fletcher, koja je napisala kako bi joj bila čast da posjeduje šestinski kišobran s obzirom na njezino hrvatsko podrijetlo - ispričao nam je Thomislav Cerovečki te dodao kako je naručila čak tri šestinska kišobrana koji su otputovali u SAD i ponosno predstavljaju baštinu zagrebačkih obrtnika. Njegova supruga, koja radi s njim, kaže da turisti sami navraćaju u trgovinu jer se dobro raspitaju koja mjesta u gradu treba posjetiti. 

- Naši kišobrani su ručni rad. Za njihovu izradu potrebno je uložiti vrijeme i trud. Izrada kišobrana obuhvaća krojenje, šivanje, spajanje kostura, šivanje špica i sitnih dijelova te montažu ručki. Za izradu svakoga pojedinoga kišobrana potrebna su gotovo tri sata rada - kaže Thomislavova supruga Mateja. Internetskom prodajom zadovoljna je i Klobučarska radionica Cahun. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

- Kći nam vodi društvene mreže, Facebook i Instagram. To je odlična stvar jer nam svakako pomaže u prodaji, a i ljudi cijene kvalitetan proizvod. Internet je budućnost današnjice - kaže Josipa Cahun, čiji je djed otvorio radnju davne 1935. godine. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.