Obavijesti

Promo sadržaj

Škola počinje, a Lino te nagrađuje!

Škola počinje, a Lino te nagrađuje!
2

Lino ti daruje novu bočicu za ljepši početak nove školske godine. Ponesi Lino bocu za vodu sa sobom na igralište, park i svakako u školsku torbu, jer će ti zatrebati pod odmorom

Iz nove Lino boce uživaj u svom omiljenom napitku. Kupi jedan kilogram bilo kojih Lino proizvoda ili pakiranja (osim Lino lade i Lino džemova), sačuvaj račun, popuni prijavnu formu na www.coko.lino.eu i nagrada je tvoja. Svaka ispravna prijava dobiva, tako da nećeš ostati žedan. 

Pripazi da cjelokupna količina kupljenih Lino proizvoda bude na jednom računu i da se svi potrebni podaci jasno vide (kupljeni proizvodi, naziv prodajnog mjesta, broj računa i datum kupnje), kako bi ti tvoja boca stigla brzo i sretno na kućnu adresu. A kad je počneš koristiti, slobodno se pohvali svim prijateljima na društvenim mrežama, koristeći hashtag #lino. Lino jedva čeka vidjeti kako gasiš žeđ nakon treninga, u školi ili igri s prijateljima.

Aktivnost traje od 16.7. do 16.8. 2018. godine ili do isteka zaliha i vrijedi samo za područje Republike Hrvatske.

Najbolje da prvo pročitaš pravila!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve