Obavijesti

Promo sadržaj

Školuj se i uči - projekt na području grada Kutine

Školuj se i uči - projekt na području grada Kutine
1

Školuj se i uči – projekt socijalnog uključivanja djece i učenika Roma u odgojno-obrazovni sustav na području Grada Kutina, UP.03.2.1.04.0002

Grad Kutina je nositelj projekta „Školuj se i uči“ odabranog za financiranje u sklopu natječaja „Programska, stručna i financijska potpora obrazovanju djece i učenika pripadnika romske nacionalne manjine“. Isti je sufinanciran u 100% iznosu ukupnih prihvatljivih troškova, sredstvima iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014-2020”, te proračuna Republike Hrvatske. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava projekta iznosi 1.478.687,28 HRK. Projekt se provodio 15 mjeseci, u razdoblju od 30.08.2018. – 29.11.2019. Partneri na projektu su OŠ Stjepana Kefelje Kutina, OŠ Vladimira Vidrića Kutina, OŠ Zvonimira Franka Kutina, OŠ Mate Lovraka Kutina; Dječji vrtić Kutina, Centar za socijalnu skrb Kutina, Udruga za humanitarnu pomoć Roma, Romsko nacionalno vijeće te Razvojna agencija Mrav d.o.o. kao voditelj projekta. Opći cilj postignut Projektom je povećanje kvalitete i učinkovitosti obrazovanja, obrazovnih postignuća, te komunikacijskih i socijalnih vještine djece pripadnika romske nacionalne manjine, te učenika romske nacionalne manjine od 1. do 4. razreda u odgojno-obrazovnim ustanovama na području Grada Kutine. Glavne aktivnosti provedene u projektu su: 

  • produženi boravka za učenike pripadnike romske nacionalne manjine od 1. do 4. razreda osnovne škole u 5 osnovnih škola;
  • Organizacija aktivnosti koje djeci i učenicima romske nacionalne manjine pružaju dodatnu potporu u učenju hrvatskog jezika, te poboljšavanju komunikacijskih i socijalnih vještina („Mala škola hrvatskog jezika“, Inkluzivna radionica/igraonica za djecu u DV Kutina; „Edukativna radionica: Zdravstveni bontončić“, „Projektni dan Multikulturalnost”
  • Provođenje stručnih usavršavanja učitelja/ica i odgojitelja/ica s ciljem podizanja kvalitete i učinkovitosti obrazovanja djece/
  • Organiziranje prehrane za učenike u program produženog boravka;
  • Organizacija prijevoza za učenike u program produženog boravka

Tijekom provedbe u projekt je uključeno 15 djece romske nacionalne manjine predškolske dobi, te 87 učenika od 1. do 4. razreda koji polaze kutinske osnovne škole. Kao projektni partneri, tijekom projekta je uključena i OŠ Zorka Sever, Popovača sa 14 učenika. Kroz stručna usavršavanja učitelja/ica i odgajatelja/ica u projekta su sudjelovala 34 učitelja/ica  i odgajatelja/ica. U školama partnerima zaposleno je 5 učiteljica, na puno radno vrijeme, u trajanju od 9 mjeseci, te je nabavljena IT oprema potrebna za provođenje produženog boravka u vrijednosti od 150.000,00 HRK. IT oprema je proslijeđena školama i Vrtiću u vlasništvo. Projektom su nabavljena 4 interaktivna monitora (pametne ploče), 6 prijenosnih računala, 40 tablet uređaja, 1 projektor za unutarnju projekciju sa projektnim platnom, te 6 setova nastavnih materijala namijenjenih učenju hrvatskog jezika kao stranog jezika koji će se koristiti u programu produženog boravka i daljnjem radu Škola i Dječjeg vrtića Kutina. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve