Vipnet je u subotu od 10 do 13 sati na Cvjetnom trgu u Zagrebu organizirao event na kojem su svi zainteresirani mogli isprobati zanimljive aplikacije
Sretne nove odluke uz zabavu na svim ekranima
Građani su na Cvjetnom trgu mogli iskušati virtualnu stvarnost i kreirati svoj lik uz pomoć VR naočala ili se pak fotografirati i na tabletu odabrati ulogu, nakon čega se fotografija povezana s odabranom ulogom pojavila na velikom ekranu na Cvjetnom trgu, baš kao u Vipovoj xmas kampanji: prkosna kći, internet zvijezda, high tech suprug, video blogerica, najdraži ujak, cool mama, novopečeni tata…
"U fokusu svega sto radimo u Vipnetu su naši dragi korisnici. Tako i u ovoj kampanji pokazujemo da je naša tehnologija tu za njih - koju god odluku donijeli, koju god ulogu odabrali, naši ekrani su spremni! Sretne nove odluke svima!" - izjavila je Marija Jakeljić, Direktorica brenda i marketinških komunikacija Vipneta.
Posebni gosti događanja bili su glumci Tihana Lazović i Slavko Sobin koji su također iskušali ove aplikacije.
Otkrijte idealnu destinaciju za Uskrs i proljetne praznike
Obiteljska oaza u Amadria Park Hotelu Andrija i Dalmatinskom seluREHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet
Tvrtka REHAU je i ove godine sudjelovala na jednom od najvećih sajmova industrije prozora i vrata, Fensterbau Frontale 2024 u Nürnbergu, u NjemačkojTradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu
Gastro stručnjak Mile Butorac iz prve ruke isprobao Pan-pekov recept za najukusnije pince