Busevi koji su nabavljeni za uštedu od 10 milijuna kuna do 2014. bez prikladnog punilišta više troše nego što štede. U Zagrebu za njihovo punjenje nema crpke
Štedljive buseve na plin ZET ne vozi jer ih nema gdje puniti?
Autobusi na plin, koje je ZET nabavio kako bi donijeli uštede i čišći zrak, ne voze jer ih nemaju gdje napuniti, piše Večernji list. Jedino punilište za plin nalazi se na Radničkoj cesti, no predviđeno je samo za osobna vozila. Punjenje samo jednog autobusa u Radničkoj trajalo bi sat vremena pa bi donijeli više troška nego uštede.
Za potrebe novih autobusa na zemni plin metan trebala je biti izgrađena punionica koju je trebala graditi INA. Krajem 2009. ZET je raspisao natječaj, no nakon nekoliko mjeseci su ga poništili, iako je za radove odabrana njemačka tvrtka Codex-engineering GmbH, piše Večernji list.
Plin CNG je potpuno siguran, upola je jeftiniji od benzina i dizela i emitira neznatnu količinu CO2. Broj autobusa koji koriste metan za porastao je 44 posto na svjetskoj razini.