Obavijesti

Promo sadržaj

Što je sve bitno za odličan poslovni domjenak?

Što je sve bitno za odličan poslovni domjenak?
13

Stigao je prosinac, mjesec u kojem mnogi poslovni subjekti obilježavaju završetak poslovne godine prigodnim eventima, 'Božićnim domjencima'

Bez obzira koliko su kompanije uspješne u svom primarnom djelokrugu rada, ne znači da moraju biti uspješne i u organizaciji poslovnih događanja. Naravno, svi žele organizirati event koji će imati zanimljivu priču, jamčiti gostima doživljaj te na kraju donijeti i pozitivan poslovni efekt.

Nekoliko savjeta za organizaciju kvalitetnog eventa:

Datum eventa

Prije nego li se krene u organizaciju poslovnog domjenka svoje tvrtke, vrlo bitno je odrediti datum koji, prije svega ne oduzima poslovnu efektivnost i produktivnost unutar vlastitog poduzeća. Ovisno o trenutku u kojem se datum odabire valjalo bi provjeriti datume evenata koje su zakazali ostali bitni poslovni partneri. Tri dana koja su statistički najpopularnija za organizaciju 'Božićnih domjenaka' svakako su četvrtak, petak i subota. U posljednjem tjednu prije blagdana često se odabiru i ostali dani u tjednu. 

Lokacija na kojoj će se event održati

Kad ste se odlučili oko datuma, sinkronizirano s tim odabirom morate i odabrati lokaciju na kojoj će se vaš event održati. Često se želje i mogućnosti ne mogu spojiti u idealno rješenje, ali nikad ne odustaje, jer uvijek postoji rješenje. U uspješnom poduzetničkom gradiću na zapadnoj granici Zagreba, Svetoj Nedelji smjestila su se dva odlična rješenja za poslovne evente. FORT APACHE EVENT HOUSE je vrlo popularna lokacija za održavanje poslovnih evenata. Prostor je zanimljive drvene građevine, sagrađene u western stilu i može primiti i do 500-injak ljudi. Ukoliko je ovaj prostor zauzet, stotinjak metara prije njega, gledajući iz smjera autoceste smjestio se SPORTSKI CENTAR SVETA NEDELJA  u kojem se mogu organizirati eventi do 150 ljudi. 

Ukoliko u svojim poslovnim prostorima; skladištima, halama imate slobodnog prostora za održavanje eventa i ta mogućnost se svakako treba razmotriti. Vjerojatno ćete doći do tehničkih problema, ali svi tehnički zahtjevi za event agencije nisu problem. 

Pozivnice/gosti

Nakon što ste dogovorili najbitnije stavke stižu vam one 'još bitnije'! Na vrijeme treba pozvati svoje partnere, goste, odnosno obavijestiti svoje djelatnike o datumu i lokaciji na kojoj će se event održati. Pozivnica ima neka svoja pravila i njih se svakako treba držati. Željene goste treba obavijestiti o svim bitnim detaljima (datum, početka, lokacija) i svakako to treba odraditi na jedan kreativan način kako bi prvi pogled na pozivnicu kod vaših potencijalnih gostiju pobudio želju za dolaskom. Naravno bitno je napomenuti i datum do kojeg se mora potvrditi dolazak. Točan broj ljudi vrlo je bitan u organizaciji događanja. 

Catering

Catering je na završnim domjencima jako bitan segment. Kad procijenite koliko će dugo Vaš event trajati, u koje doba dana će se održati, bitno mu je prilagoditi i catering. Catering Lobaris (nudi niz gastronomskih opcija. Iskustvo njihovih djelatnika će vas kroz komunikaciju savjetima pripremiti na sve mogućnosti, nedostatke i očekivane probleme koje event može nositi sa sobom. Valja poslušati savjete, i prema njima odabrati svoje gastronomsko-ugostiteljske kombinacije na eventu. Bogate kombinacije hladno-toplog buffeta, vegetarijansko-veganske kombinacije, tradicionalna jela i mnoge druge mogućnosti dio su ponude ovog cateringa iz Svete Nedelje, čiji su djelatnici u posljednjih 20 godina bili bitni dio najvećih evenata organiziranim na najvišem nivou u Hrvatskoj!

Glazbeni program

Kad ste prošli sve prethodne stavke, stiže interno pitanje: 'A što sad?' Za kvalitetan event svakako nisu dovoljni hrana i piće. Bitno je napraviti nešto zanimljivo. Vrlo često kreće se od organizacije glazbenog programa i ljudi bez kontakata i prevelikog iskustva često 'upadnu u problem'! Glazbeni program je široki pojam za bilo koji event. Poznavajući svoj budget, odluka o glazbenog programu može biti jako varijabilna. Možete angažirat glazbeni sastav. Postavljaju se pitanja razglasa, tonskih proba, koliko sati svirke i sl. Postavlja se pitanje repertoara, ali i ostalih raznih nedoumica do čijeg zaključka kad dođete ako dođete može biti prekasno. Svakako ste već u prvih nekoliko točaka shvatili da da organizacija događanja nije lagan posao, a čim ste krenuli segment više od onih osnova svakog eventa došli ste do nerješivih problema. Nekad je dobro prihvatiti pomoć drugih i svakako angažirati agenciju za organizaciju svojih događanja. Agencija Mainstream Support godinama organizira zanimljive i prije svega jako uspješne evente, što privatne, što javne odnosno korporativne prirode diljem Lijepe Naše. Ukoliko se odlučite zatražiti support od agencije svakako ćete proširiti vidike svog perspektivnog eventa. Često se događa da se prvi put tvrtke za agencije odlučuju tek kad stignu do, za njih nerješivih prepreka, a u budućnosti, nakon feedbacka kojeg im agencijski support ostavlja prepuštaju organizaciju od početka do kraja baš njima. Sve je to prirodan proces shvaćanja ovakvih poslova. Mainstream Support svakako će vam preporučiti niz glazbenih opcija. Njihova suradnja veže se uz većinu izvođača, što estradnih, što izvođača za same evente. Surađivali su preko 200-injak glazbenih izvođača, što bandova, što pjevača/ica, što dj-eva. 

Tema eventa

Nakon što ste angažirali agenciju kreće prava i zabavna organizacija vašeg eventa. Kreativci iz agencije razmatraju vašu poslovnu politiku, standarde i slično i predlažu vam niz ideja kako vaš event pretvoriti u event za pamćenje. Tematski eventi koji se baziraju na detaljima zasigurno će vašem događaju donijeti vrhunsku kvalitetu. 

Dodatni program

Ponekad zadani budget za organizaciju eventa može biti 'kočnica' u svim željenim segmentima, ali svakako je dobro poslušati organizatore u prijedlozima oko segmenata koji 'ojačavaju' vaše evente.  Angažmani raznih dodatnih suradnika, ukoliko je to kvalitetno 'ukalupljeno' u scenarij eventa svakako pridonose kvaliteti eventa. Angažman moderatora/voditelja, 'stand-up komičara', 'plesačica na svili', organizacija kazališne predstave, predstavljanje promo video materijala, organizacija tombola, cabaret show-a ili raznih plesnih predstava svakako su dio vrhunskih evenata koje možete organizirati. 

Zahvale & pokloni

Nikako nemojte zaboraviti da stiže vrijeme darivanja. Pripremite poklone za goste svog eventa. Neka budu kreativni i funkcionalni! 

Svaki segment eventa može pridonjeti uspješnosti vašeg poslovanja. Bitno je iskrenost i kvaliteta. 
Učinite da vaši zaposlenici, odnosno poslovni partneri prvi pitaju kad će vaš završni event, jer na njega žele i moraju doći! 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve