Obavijesti

Promo sadržaj

Studij dizajna i Tepih centar znaju oživjeti dizajn interijera

Studij dizajna i Tepih centar znaju oživjeti dizajn interijera
13

Predstavnici akademske zajednice i uspješni gospodarstvenici, predvođeni čelnicima Tepih centra, zajedničkim snagama pokazali su potencijal suradnje i odgovorili na aktualna pitanja

U petak, 9. studenoga, 2018. u Westinu održan je stručni panel čija je glavna tema bila  mogućnost brendiranja hrvatskog dizajna interijera privatnih i poslovnih prostora.  Kao jedno od rješenja brendiranja, ali i njegova oživljavanja, zasigurno je hvale vrijedan dogovor o zajedničkoj suradnji tvrtke Tepih centar i Studija dizajna- Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu. 

O načinu suradnje, mogućnostima brendiranja hrvatskog dizajna interijera, koji ima bogatu povijest, govorili su redoviti profesori Studija dizajna, prof.dr.sc. Feđa Vukić i prof. Mladen Orešić, Goran Fric, direktor Tepih centra i uspješni proizvođač namještaja, Markica Stanušić iz Ancona Grupe. 

Profesor  Vukić autor je knjige „Stoljeće hrvatskog dizajna“, sveučilišnog udžbenika „Teorija i povijest dizajna – kritička antologija“ te knjige „The Other Design History“,  s druge strane, profesor Orešić pedagoškim se radom bavi kao profesor-mentor na kolegiju Projektiranje-industrijski dizajn, a voditelj je mnogih projekata i suradnji Studija dizajna s gospodarstvom kao što su „Dizajnom do brenda“, „Šest pogleda na sobu“ i „Dizajner i obrtnik“.

Suradnja tvrtke  Tepih centar i Studija dizajna uključivat će i studente dizajna kojima je to prilika za izravan ulazak na tržište rada i pokazivanje vlastite kreativnosti na konkretnim primjerima i problemima  iz prakse. Plan je u svim poslovnicama Tepih centra otvoriti svojevrsne “dizajn cornere“- u kojima će kupci moći dobiti stručne dizajnerske savjete mladih kreativaca.

''Tepih centar ponosi se svojom ulogom u oživljavanju hrvatskog dizajna, ali i impresivnim brojkama u 24 godine svoga postojanja. Neke od njih su 11 milijuna eura prihoda, 10 poslovnica u 7 najvećih gradova u RH,  172 zaposlena, 2.000 WEBSHOP transakcija, 46 vozila, 30 podopolagača, te čak  9  milijuna 762 tisuće  i 400  m2  ugrađenih podnih obloga! Naše poslovanje je kompletno integrirano uslužno poslovanje - od dizajniranja interijera kupaca pa sve do montaže. Isto tako, uvijek nastojimo intenzivirati suradnju s komplementarnim djelatnostima. Neki od planova za budućnost svakako su i internacionalizacija poslovanja i opremanja u zemljama EU, te prodajni centri u Sloveniji i Austriji '', izjavio je Goran Fric, direktor Tepih centra, vodeće tvrtke u regiji za podne obloge, zavjese  i opremanju poslovnih objekata.

O LVT PODLOGAMA

''Luksuzne vinil ploče ( LVT podloge )  razlikuju se od drugih vinil podova, ne samo u načinu proizvodnje već nude i znatno veći izbor te tako daju veću slobodu pri uređenju interijera. Moderna tehnologija njihove izrade daje podu realan prirodni izgled drveta ili kamena, a uz to nudi bolje karakteristike, kao što su dugogodišnja trajnost i otpornost na svakodnevne aktivnosti. Također, posjeduje značajke kao negorivost, antistatičnost, protukliznost i antibakterijska svojstava zbog čega se mogu položiti u većini prostora. Važno je naglasiti da su dodatne prednosti LVT ploča u usporedbi s laminatom ili parketom te što nisu osjetljivi na vlagu i vodu, a na dodir su ugodno tople. Ublažavaju buku prilikom hodanja i njihova debljina je manja od drugih podova što omogućuje lakšu i bržu adaptaciju prostora.  Dostupne su u nekoliko praktičnih izvedbi – trake, ploče ili klik-sistemi'', objasnio je Amar Ahmetspahić, direktor prodaje Tepih centra.


 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve