Obavijesti

Promo sadržaj

Sve je lako uz Lattiato koji dolazi u tri neodoljiva okusa

Sve je lako uz Lattiato koji dolazi u tri neodoljiva okusa
4

Ledena kava Barcaffè Lattiato ukusna je i svježa dopuna bogatoj ponudi proizvoda robne marke Barcaffè

Kombinacija veoma kvalitetne stopostotne arabice i pravog mlijeka, dostupna je u tri neodoljiva okusa – vanilija, karamela i Irish.

Barcaffè Lattiato spreman je da ga odmah isprobate. Otvaranje flašice izuzetno je lako, zbog čega je Lattiato odličan i praktičan izbor za sve one koji su stalno u pokretu. Tako u ukusnoj ledenoj kavi možete uživati bilo gdje i bilo kada.

Bogata aroma prave kave i tri neodoljiva okusa - vanilija, karamela i Irish, predstavljaju savršenu poslasticu za bilo koji dio dana. Bilo da je to jutarnje razbuđivanje, pauza na poslu, popodnevno opuštanje ili dok čekate u gužvi na putovanju.

Uz Barcaffe Lattiato sve je lako!

Barcaffè Lattiato naći ćete u svim većim supermarketima i na bolje opskrbljenim benzinskim stanicama. 


Više pročitajte ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve