Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Svima poznati JUPOL slavi jubilarnih 50 godina

U proteklih 50 godina robna marka JUPOL postala je sinonim i generičko ime za kvalitetne unutarnje zidne boje. Danas je to najpoznatija i istovremeno najprodavanija robna marka kompanije JUB koja povezuje na milijune zadovoljnih i odanih korisnika različitih generacija

Foto: JUB

Ove godine kompanija JUB obilježava značajnu i vrijednu obljetnicu – 100 godišnjicu imena JUB i 50 godina robne marke JUPOL. Obljetnicu će obilježiti i s 5.000 kilometara dugim putovanjem velike kante JUPOL-a koju će kroz 10 država provesti pick-up vozilom Nissan Navara. Na ovaj način JUB želi simbolično povezati sva tržišta gdje je robna marka JUPOL afirmirana i prisutna već 5 desetljeća, a jedna od država bit će i Hrvatska. Kao zahvalu za dugogodišnje povjerenje milijuna ljudi  JUPOL će tako iz države u državu ponosno nositi dobre želje i misli onima koji to najviše trebaju. Cijeli projekt ima i humanitarnu notu pa će se tako u Hrvatskoj donirati čak 50 dječjih vrtića JUPOL bojama. U humanitarnoj akciji pod nazivom „50 godina JUPOL-a za 50 dječjih vrtića“ osvježit će se vrtići u kojima naša djeca provode glavninu svoga vremena.

Budući da su mnogi vrtići derutni te starije gradnje, ideja je uljepšati boravak naše djece u vrtićkim prostorijama te JUPOL bojama potaknuti razvoj njihove kreativnost od malih nogu. Početak svečane proslave jubileja 50-godišnjice obilježen je već na prvi dan proljeća kada je započelo putovanje JUPOL-a kroz 10 država. Kanta JUPOL-a svoje putovanje započela je u Makedoniji, na Kosovu i u Crnoj Gori, nastavit će u Srbiji, Bosni i Hercegovini i u Hrvatskoj te nakon posjete Mađarske, Slovačke i Češke zaključit će svoj put u Sloveniji gdje stiže početkom lipnja, kada će JUPOL i službeno proslaviti svoj 50. rođendan. 

Kompanija JUB započela je s radom još daleke 1919. godine kada je i nastala kratica JUB, a upravo te godine tvornicu su preuzeli hrvatski vlasnici i osnovali dioničko društvo Jugoslavenska industrija ulja i boja. JUPOL je nastao točno 50 godina kasnije za što je najzaslužniji Florjan Regovec, otac JUPOL-a. Samo ime JUPOL osmislila je tadašnja računovotkinja poduzeća JUB, Angela Jerman. Budući da je JUPOL disperzijska boja nastala kombiniranim karakteristikama Jubocolora i Juboflora, kreativna računovotkinja povezala je pola boje Jubocolor i pola boje Juboflor te je tako nastao naziv JU(B)POL, a kada su je pitali kako se sjetila imena odgovorila im je: „Zato što, pola Juboflora i pola Jubocolora, to je JUPOL, JUB na pola.“ Više o samoj povijesti i ostale zanimljive detalje o kompaniji JUB možete doznati putem linka.

Nakon što je JUB 1969. godine tržištu predstavio prvu, već pripremljenu disperzijsku boju JUPOL, sedamdesetih je započelo razdoblje „uradi sam“, koje je među potrošačima promijenilo percepciju načina obnove unutarnjih zidnih površina u stambenim prostorima. JUB je konstantnim unaprjeđivanjem recepture vodio brigu o razvoju i širenju asortimana unutar JUPOL obitelji proizvoda te na taj način zaslužio povjerenje kupaca. JUPOL je danas najpoznatija robna marka i robna marka koja je vrijedna povjerenja. To dokazuju i brojna priznanja korisnika i stručne javnosti u kojima JUPOL prepoznaju kao najbolji proizvod na domaćem tržištu. U kategoriji boje za dom već dvanaestu godinu zaredom slovenski potrošači, čitatelji časopisa Reader's Digest, u jednom od najvećih potrošačkih istraživanja u Europi nagradili su JUPOL prestižnim priznanjem Trusted Brand, a pečat povjerenja postao je važan vodič svim potrošačima koji posežu za proizvodima sa tom oznakom. 

Povrh toga, proizvodi iz obitelji JUB kao i sam JUPOL proizvodi su koje kupci prepoznaju kao zdrave i  ekološki prihvatljive jer su izrađeni na bazi vode te su jednostavni za upotrebu i održavanje. Upravo iz tih razloga robna marka JUPOL tako je tradicionalno ostala ključni vodič korisnicima za kupovinu kvalitetne boje za dom koja desetljećima spaja milijune generacija. 
 

Tema: Promo sadržaj

Message