Obavijesti

Promo sadržaj

Tatjana Jurić: Kako smo u tri mjeseca okupili 150 000 ljudi

Tatjana Jurić: Kako smo u tri mjeseca okupili 150 000 ljudi
1

Narodni je u manje od 100 dana okupio 150 tisuća slušatelja u svojoj Viber zajednici, a za kampanju Viber stickeri na društvenim mrežama dobio je najjaču regionalnu digitalnu nagradu - SoMo Borac, i to u kategoriji Social

VIDEO

Najslušaniji radio u zemlji prvi je radio uopće u Hrvatskoj kojemu je to pošlo za rukom. Površni poznavatelji radijske scene mogu biti iznenađeni što je tako važna digitalna nagrada otišla u ruke radija, ali činjenica je da radio nije ono što je bio. Dobro to zna njihova poznata voditeljica Tatjana Jurić koja s milijun slušatelja tjedno komunicira preko etera, televizije, ali i niza društvenih mreža.

Okosnica svega je kontakt sa slušateljima. Moderni mediji su se razvili u onom trenutku kada su postali interaktivni, a radio je svoj revival doživio s tzv. konvergencijom medija, stanjem na tržištu kada se granice između vrsta medija brišu. Nijedan medij bez korištenja novih kanala, YouTubea, društvenih mreža i virtualnih zajednica, u budućnosti neće opstati. Pametno, strateško i ciljano korištenje svih raspoloživih alata donijet će nove medijske lidere i Narodni je toga već dugo svjestan.

Na društvenim mrežama i u virtualnoj zajednici sa slušateljima dijele najzanimljivije ili najsmješnije trenutke, bogate nagrade, ponekad i ekskluzivan sadržaj. Kad je o Viberu riječ, prvi su radio s vlastitim Communityjem i prvi su, u suradnji s jednom od vodećih svjetskih messaging platformi, ponudili stickere koje možemo slušati i gledati. Sve što znaju i inače rade primijenili su i u slučaju Vibera.

Prije svega, ljude smo osvojili sadržajem, a sve u skladu s našim glavnim motom: Narodni – radio koji te sluša. Budućnost medija je upravo ovaj medijski proizvod koji mlada ekipa Narodnog svakodnevno stvara“, istaknula je Tatjana. 

Nagrađena kampanja za Viber stickere pokazala je zapravo svu moć najslušanijeg radija u zemlji. Iskoristivši sve svoje kanale, doslovno su u tri mjeseca stvorili kampanju o kojoj se priča. 

U svojoj Viber zajednici okupili su toliki broj slušatelja da bi oni mogli predstavljati treći grad u Hrvatskoj po veličini, njih 150 tisuća. Stickeri Narodnog u tih nekoliko mjeseci poslani su 3,5 milijuna puta, a oko 800 tisuća ljudi je primilo ili poslalo barem jedan sticker Narodnog koji svira neke od najpopularnijih hrvatskih pjesama poput „Zašto praviš slona od mene“ Dine Dvornika ili Gibonnijevog hita „Oprosti“. 

U međuvremenu, nastavljaju s promocijom najbolje domaće glazbe. Organiziraju veliki koncert Doris Dragović u zagrebačkoj Areni, najveće pjevačke zvijezde dovode u dnevni boravak slušatelja, a polako se zahuktavaju pripreme i za Dan najbolje domaće glazbe u siječnju, kada okupljaju glazbenu elitu. Radio je, ako je suditi po Narodnom, snažniji nego ikada. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.