Obavijesti

Promo sadržaj

Tekstil iz Lidla prolazi stroge kontrole neovisnog laboratorija

Tekstil iz Lidla prolazi stroge kontrole neovisnog laboratorija
4

Trgovački lanac Lidl Hrvatska prepoznat je od strane kupaca po svojoj ponudi proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete u svim segmentima, pa tako i u segmentu tekstila

Kao dio stalne brige za sigurnost svojih proizvoda, Lidl ima dugogodišnju suradnju s neovisnim institutom Hohenstein za ispitivanje i kontrolu tekstilnih proizvoda. Kad u Lidlu odaberete odjeću s istaknutim Hohenstein logotipom, Lidl vam garantira da su, ovisno o vrsti odjevnog predmeta, testirani prvenstveno na: izdržljivost, sigurnost tkanina, ispravnost veličine, funkcionalnost i udobnost.

Hohenstein

Lidlov partner, Hohenstein, obiteljska je tvrtka koja više od 70 godina specijalizira testiranje, certificiranje i istraživanje svih vrsta tekstilnih proizvoda. Radi za više od 5.000 brendova i trgovaca diljem svijeta. Tvrtka ima laboratorije u cijelom svijetu - oko 700 zaposlenika radi u sjedištu u Njemačkoj, dok u drugim zemljama Hohenstein zapošljava više od 1.000 ljudi. Neovisnost i neutralnost
osnova su međunarodno priznatog i poznatog sustava testiranja instituta Hohenstein.

Oznaka kvalitete Hohenstein nalazi se na tekstilnim proizvodima poznatih Lidlovih robnih marki Lupilu, Pepperts, Esmara, Esmara Lingerie, Livergy, Crivit i Meradiso. Oznaka jamči da su ovi proizvodi, ovisno o njihovim karatkeristikama, testirani te da su njihove deklaracije istinite, a veličine dosljedne. Nastavno na dobivene rezultate, proizvodi se po potrebi unaprjeđuju, a sve navedeno posebno je važno pri odabiru odjeće i tekstila za djecu.

Hohenstein

Što znači hohenstein kvaliteta tekstila?

Hohenstein ispituje, ovisno o vrsti tekstila, izdržljivost i sigurnost tkanina, ispravnost veličina, funkcionalnost, udobnost, a po potrebi i toplinsku izolaciju, vodootpornost i prozračnost.

Čvrstoća i izdržljivost materijala koje Lidl primjenjuje u proizvodnji odjeće kontrolira se u Hohensteinu u standardiziranim uvjetima, a testira se rastezljivost, šavovi, dugmad, otpornost na vanjske uvjete. Sigurnost tkanina koje Lidl koristi za svoje tekstilne proizvode testira se na štetne tvari u skladu s STANDARD 100 by OEKO-TEX®, koji je globalni neovisni sustav testiranja i certificiranja za sirove, polugotove i gotove tekstilne proizvode na svim razinama obrade. U analitičkom laboratoriju različitim se metodama ispituje eventualna prisutnost bakterija i mikroorganizama te se potvrđuje sigurnost tkanine. Ispravnost veličina odjeće iz Lidla testira se uživo na modelima koji su napravljeni pomoću uzimanja mjera na stvarnim ljudima (3D skeneri). Jednom kada u Lidlu pronađete svoju idealnu veličinu, možete biti sigurni da se ona ubuduće neće mijenjati. Što se tiče funkcionalnosti, slijedite li upute za održavanje, Lidlovi tekstilni proizvodi će zadržati svoje fizičke karakteristike kao što su boja i oblik, čak i nakon višekratnog pranja. Ispituje se i utjecaj znoja na tkaninu, a u posebnim komorama se rade simulacije spavanja čime se testiraju karakteristike pokrivača i jastuka. Kada je riječ o udobnosti, Lidlova odjeća je krojena tako da se možete neometano kretati i osjećati se istinski udobno dok je nosite.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve