Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Tko bi u Jugoslaviji rekao da je Hrvat, prijetio bi mu zatvor'

Predsjednica je u intervjuu za Kleine Zeitung izjavila kako u Hrvatskoj postoje i lijevi i desni ekstRemi, ali je naglasila kako 'oni ne predstavljaju nikakvu opasnost za našu demokraciju'

Komentari 926 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar AltRight
    AltRight

    Pa samo u Teznom je ubijeno 15.000 Hrvata, a to je samo jedna jama od preko 600 u kojima su kosti Hrvata.

    3 Utorak, 11.09.2018. u 21:41
  • Default avatar - jelacicplac
    jelacicplac

    Takvu, kao što je Kolinda, majka ne rađa namjerno, već joj se takva slučajno omakne.

    Srijeda, 12.09.2018. u 21:54
  • Avatar Berger117
    Berger117

    nama jedino diktator valja ,očito

    Srijeda, 12.09.2018. u 10:45
  • Avatar AltRight
    AltRight

    Svaka čast predsjednici, Jugoslavija je bila zločinačka genocidna tvorevina.

    Utorak, 11.09.2018. u 20:29
  • Avatar AnaMarijaST133
    AnaMarijaST133

    Potpuna istina. Ali napokon sad imamo svoju slobodu.

    5 Utorak, 11.09.2018. u 20:08
  • Default avatar - bubasinter
    bubasinter

    Da yugoslavija mrtva tvorevina najgora drzava u povjesti svjeta fala bogu sta se raspala

    2 Utorak, 11.09.2018. u 20:11
  • Avatar ina67
    ina67

    Možda se radi o neznanju, možda joj oni koji je savjetuju rade to namjerno, a možda je stvarno precjednica".

    Srijeda, 12.09.2018. u 08:26
  • Avatar Mate Ši
    Mate Ši

    Kada bismo prije 91' zapivali "Tvoja zemlja" od Vice Vukova, tadašnja milicija bi nas ispendrekala dobro ( čast iznimkama koji nas nisu mlatili nego eventualno napisali prijavu ili upozorili da stišamo)...

    Utorak, 11.09.2018. u 21:59
  • Default avatar - petar38
    petar38

    Kome je bilo dobro u jugi? Onima koji su bili u partiji, koji su bili poltroni onoga rezima. Da, smio si se izjasniti da si hrvat, i moralo je tako pisat u sluzbenim dokumentima. Sto se tice stanja u kojemu ...prikaži još! jesmo danas, to je samo odraz nase radne kulture i onoga sto nam je nametao ondašnji rezim, ugljebi, ulizce i poltroni jesu dobro zivjeli kao i danas. Tko hoce radit ima posla i tu, kako svi koji odlaze van RH raditi pisaju krv radeći tamo, za bolju plaću naravno. Ali ti isti pričaju samo ono što žele da mi čujemo, rade po dva tri posla da bi normalno zivjeli, a ovdje su naviknuti da nista ne rade i dobiju placu. Tko su nasi danasnji tajkuni, to su većinom djeca bivših rukovodioca prošloga sistema koji su preslikali onaj sistem i prenijeli ga u tzv demokraciju. Ne moram pisati na koji način su došli do toga sto imaju, pametnom dosta. Zato ljudi trgnimo se, mjenjajmo sto ne valja, izlazimo na izbore, samo se pljuje po svemu, sjedi doma i ništa ne poduzima. A to vlasti odgovara, koja je god do sada bila na vlasti. I tzv lijevi i desni su isti, a mi smo ovce!

    Srijeda, 12.09.2018. u 08:43
  • Default avatar - škver
    škver

    I sada kada mediji ( novinari) pošalju istom listu demant znati će svi sa kim imaju posla.

    Utorak, 11.09.2018. u 21:21
  • Default avatar - Alex111603
    Alex111603

    Istina, nije se smjelo rec. Zato je 91 bio raspad sistema, na referendumu velika većina za samostalnost RH

    Utorak, 11.09.2018. u 23:12
  • Avatar Zauvijek_u_srcu
    Zauvijek_u_srcu

    Pa ja se slažem. Mi se nismo smjeli izjašnjavati da smo Hrvati. Kome krivo, kome pravo. Dobro se sjećam što su mi govorili. Morali smo biti Jugosloveni.

    17 Utorak, 11.09.2018. u 20:02
    • Avatar Zauvijek_u_srcu

      Zauvijek_u_srcu: I da, milicija mi je rođaka za Vilu Velebita tukla do besvjesti. I zatvor je gulio radi pjesme.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:05
    • Avatar Rafo

      Rafo: U popisima stanovništva uvijek sam za narodnost (ili nacionalnost - više se ne sjećam točno) upisivao Hrvat. Osim toga, u Hrvatskoj nisu bili Jugosloveni, nego Jugoslaveni.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:12
    • Avatar sokrates_mali

      sokrates_mali: Gdje si to proćitao ili prepisao od Kraljice Balkana!!!

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:13
    • Avatar Zauvijek_u_srcu

      Zauvijek_u_srcu: Sanja, zašto bih ja lagala. Rođena sam 60-ih godina, komunizam je bio na vrhuncu. Živjela sam tamo gdje je bilo puno miješanog stanovništva (Hrvati i Srbi) i očito je bilo, da se moramo izjašnjavati kao Jugosloveni. U miliciji su bili ...prikaži još! ljudi, koji su za bilo kakvo isticanje nacionalnosti privodili u stanicu. U našem mjestu je bilo tako, kako je drugdje, ne mogu reći za nikoga. Dugo bih morala pisati sva iskustva, za laganjem nemam potrebe. I konačno, nemam nikakve probleme sa nacijama, vjerama, različitim opredijeljenjima. Toliko od mene. Sretno.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:14
    • Avatar PLJUCK

      PLJUCK: Ja sam se uvjek izjašnjavao kao hrvat,čak i u jna,i pjevao sam,da ,pjevao...da i nikad nisam bio u zatvoru.Čudno...?

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:17
    • Avatar Rafo

      Rafo: PLJUCK - nije čudno, nego uobičajeno.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:27
    • Default avatar - Rollan Rollan

      Rollan Rollan: U srcu Zagreba si mogao bez problema biti Hrvat i slobodno ići u crkvu. Za razne vukojebine ne znam.....

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:28
    • Avatar Zauvijek_u_srcu

      Zauvijek_u_srcu: Rollane, u tom je i problem da sam bila u vukojebini, slažem se. Usput se sjetih petog razreda. Došao jedan dječak sa ručnim satom u školu, u kojem je bio hrvatski grb. Dobio je batina od učiteljice i to drvenim ...prikaži još! metrom. Na žalost, govorim istinu.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:30
    • Avatar Rafo

      Rafo: Upravo tako. Sjećam se da sam negdje 70-tih išao na polnoćku u katedralu (iako nisam vjernik), crkva je bila puna, a masa ljudi je bila i ispred crkve. I nitko nas nije proganjao.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:31
    • Avatar lilyan

      lilyan: Sanja, ne lažu-za Vilu Velebita se zaista išlo u zatvor ako se javno pjevalo kao i Ustani Bane. A Milicija nikoga nije mazila koga bi uhapsili. Što se tiče izjašnjavanja da li si Hrvat ili nisi, ne mogu se složiti ...prikaži još! bila sam predsjednik razreda i jednu godinu predsjednica omladine za cijelu školu-uvijek se izjašnjavala kao Hrvatica i nikad zbog toga nisam imala problema. Nagovarali su me za ulazak u partiju i političku školu u Kumrovcu ali sam odbila i nisam imala zbog toga nikakvih problema. Većina ljudi nije imala nikakvih problema. Manji dio stanovništva koji se upilitao u politiku imao je problema. Ne može se reći da toga nije bilo, na snazi je bilo zalaganje za bratstvo i jedinstvo naroda jer je Tito očito bio dovoljno mudar i znao šta će se dogoditi ako se narodi razjedine i traže autonomiju. Iz tog razloga sigurna sam da je stradao dio ljudi na koje se sumnjalo da drugagačije razmišlja ili koji su javno govorili ili pisali i branili svoje stavove. Najveći problem je što je uz Tita bilo puno "Titića" koji su rovali protiv vlasti i u njegovo ime zatvarali ljude iz vlastite osvete. Niti jedan režim nije idealan tako ni jednoumlje. Sada se smijemo izjasniti protiv vlade, predsjednice, stranaka međutim ne vidim da je radnicima bolje, dapače gore i teže se živi.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:33
    • Avatar Zauvijek_u_srcu

      Zauvijek_u_srcu: Slažem se sa tvojom konstatacijom lilyan. Razmišljam, da je kod nas to moralo biti upravo zbog toga, što je stanovništvo bilo miješano od Hrvata i Srba, da ne bi dolazilo do isticanja nacionalnosti i mogućih nemira. Bila sam dijete i ...prikaži još! ne znam zašto je to tako bilo.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:36
    • Avatar Rafo

      Rafo: Pa u svakoj državi je normalno da se ide u zatvor ako se radi protiv države. Isto tako je normalno da su neke pjesme bile zabranjene, pa i danas nije dozvoljeno pjevati ustaške pjesme i isticati ustaško znakovlje ili raditi na rušenju države.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:37
    • Default avatar - MirkoPanic

      MirkoPanic: Bezimeni.Daj šuti.Budi kulturan pa se prvo predstavi.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:45
    • Default avatar - Rollan Rollan

      Rollan Rollan: Rafo - bilo bi idealno kada bi bili u pravu, ali iz naše mučne svakodnevnice imamo prilike svjedočiti da nije nedozvoljeno pjevati usraške pjesme, barem nema nikakvih konzekvenci. Isto se odnosi i na isticanje usraškog znakovlja. Što se tiče rušenja ...prikaži još! države - ova vunena stoka sitnog zuba za to nije niti spremna niti sposobna jer to je ipak izvan domene samog kmečanja......Ali, ne treba rušiti državu, već nedostojnu, nesposobnu vlast.

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 20:47
    • Avatar lilyan

      lilyan: Točno Rolan

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 21:24
    • Default avatar - spica45

      spica45: Ajmo ljudi evo 14 9 je prilika. Živi bili pa vidjeli. Zagreb trg bana Josipa jelačića.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 00:26
    • Avatar ddd1234

      ddd1234: Bolje "usraše" nego "prdizani"

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 02:22
  • Avatar vjaceslav
    vjaceslav

    mogli smo se prilikom popisa stanovništatva izjasniti kao hrvati i dobiti dokumente na kojima to piše, ali to je bilo sve što se dopuštalo. govoriti o hrvatskoj posebnosti, npr. o hrvatskom jeziku smatralo se napadom na unitarističku jugoslaviju pa su ...prikaži još! hrvatski intelektualci, potpisnici "deklaracije o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika", objavljene 17. ožujka 1967. u listu "telegram", bili izloženi svakovrsnim pritiscima, maltretiranju, a karijere su im bile zapečaćene. "deklaracija" je bila - I. ustanak hrvata - u jednoumnoj jugoslaviji, a i iza "hrvatskog proljeća" - II. ustanka hrvata (1970./1971), stajala je matica hrvatska. kada na miran način hrvati nisu mogli ostvariti svoje legitimne ciljeve - III. ustanak hrvata - pretvorio se u "rat za domovinu".

    Srijeda, 12.09.2018. u 06:02
  • Default avatar - plehan
    plehan

    Vidi jugića kako plaču,a istina boli,dugo ste uživali u toj jugi.

    Srijeda, 12.09.2018. u 07:00
  • Default avatar - Alex111603
    Alex111603

    Od kojih novaca se živjelo u Jugoslaviji ? Da li je NETKO ikad čuo za Marshal plan? Nafta iz Libije Itd ? ŽIVJELO SE NA TERET “trećeg svijeta”, milijuni ljudi u Africi i po cijelom svijetu je umiralo, gazili smo ...prikaži još! o preko leševa , kao i cijela Europa.

    Utorak, 11.09.2018. u 23:16
  • Default avatar - plehan
    plehan

    Napokon da netko u Hrvatskoj kaže istinu,a ne samo okolišati o tom zlu od komunizma koji je bio na našim prostorima.Bravo za predsjednicu

    1 Srijeda, 12.09.2018. u 06:55
    • Default avatar - Dr. Neno

      Dr. Neno: E kad se jave velike hrvatine iz posavine sa takvim komentarima odmah dobijem proljev! Sve borac do borca na rijecima!

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 07:09
  • Avatar Billericay Dickie
    Billericay Dickie

    Vidim po komentarima da je Hrvate pogodio Stockholmski kompleks. U Jugoslaviji je čak bio nepoželjan i pridjev "hrvatski" pa se umjesto toga koristio genitiv. Primjerice, umjesto Hrvatski atletski savez, imali smo Atletski savez Hrvatske. Na smotri folklora, morali su skidati ...prikaži još! hrvatske trobojnice sa škrlaka i nošnji jer nisu imale "socijalističko obilježje". U firme su silom gurali zaposlenike drugih nacionalnosti, ako je nacionalni sastav bio suviše homogen. Zato su vas i pitali za narodnost.

    2 Srijeda, 12.09.2018. u 00:28
    • Default avatar - SlavkoVidović

      SlavkoVidović: Moguće je da se negdje i to što pišeš događalo ali ja sam 30 godina plesao folklor i nikada baš nikada i nigdje nisam morao skidati trobojnicu ni sa šešira ni sa tkanice.Čak je jedan srbin koji je sa nama ...prikaži još! plesao upozorio jednoga plesača da mu tkanica nije dobro okrenuta i da treba biti crven bijeli plavi a ne obrnuto kako je taj stavio.Zato ja ne vjerujem da je to bilo tako kako vi kažete uz ogradu možda se vama dogodilo ali to nije bila ustaljena praksa.

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 19:42
    • Avatar Billericay Dickie

      Billericay Dickie: Sve što sam napisao je iskustvo iz prve ruke. I za trobojnicu i za zapošljavanje druga druge nacionalnosti. Uvijek se našao neki drug s kojim je bilo bolje ne prepirati se. Napraviš kako kaže drug, a poslije vratiš trobojnicu. Na ...prikaži još! žalost, zaposlenog druga više se nisi mogao riješiti, ali ako bi imao sreću, drug bi bio zadovoljan s plaćom i gablecom i poslije gableca bi otišao u CK (crvenu katedralu) po mišljenje. Za one koji ne znaju "crvena katedrala" - CK, je bio CK - Centralni komitet Saveza komunista Hrvatske, popularna zgrada "kockica" u susjedstvu Hrvatske radiotelevizije na Prisavlju u Zagrebu.

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 20:45
  • Default avatar - shadan memeti
    shadan memeti

    Ja ko Albanac za vreme sluzenja JRM u Sibeniku god 1977,za vrijeme dizanje te Zastave na mostu broda.Nisam pozdravio eto jednostavno nije moja bila nego nametnuta.Prijetili vojnim sudom,ovo ono na kraju nista . A bio jedan Splicanin i jedan Dubrovcanin,oni ...prikaži još! i su mi rekli da ne smiju reci da su Hrvati u Hrvatsku.Obojica su radili u stranim brodovima,bojali se da Ce im uzeti pasose jer milicija je bilo u srbskim rukama!!!

    6 Utorak, 11.09.2018. u 22:10
    • Avatar patagonija1

      patagonija1: Govoris bedastoce i neistine

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 22:17
    • Avatar glinac

      glinac: Ako si imao Yu državljanstvo (a ako si bio u JRM onda sigurno jesi) onda ti nije ništa bilo nametnuto, to je bila državna zastava. Jeli ti i ova sada nametnuta ili si nakon rata veći hrvat i od mene?

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 22:18
    • Default avatar - zoranmx5

      zoranmx5: A albancima ne vrijedi nidta rec to je koma dno

      Odgovori Utorak, 11.09.2018. u 23:11
    • Avatar strikan2

      strikan2: Šabane, bila ti je nametnuta zastava, ali ste se vi drugovi sa Kosova po dolasku u JNA konačno okupali i dobivali jesti tri puta na dan.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 00:58
    • Default avatar - jelacicplac

      jelacicplac: strikan2: Daj zaboravio si mu napisati da je za svaki obrok mogao birati koje će meso jesti. Nije morao jesti svinjetinu zbog vjere, svaki dan su bila tri menija pa je mogao birati. Naročito je dobra klopa bila u JRM. ...prikaži još! Ja sam služio u građevinskoj inženjeriji pri Ratnom zrakoplovstvu (bio sam plavac), klopa ubi Bože, jedan meni pa ti biraj ako možeš. I nikada nisam požalio. Meni klopa bila dobra i bilo dosta. Pet puta na dan. Za Bogove. Što onda šipac sere. Još i danas može na internetu naći Jelovnik JNA.

      Odgovori Srijeda, 12.09.2018. u 22:07
    • Avatar glinac

      glinac: to ti je ono, gdje svi turci tu i mali mujo. kada se već pljuje, pa da i on jednom hračne, čisto da ne bude da nije rekao... koliko se ja sjećam, albanci nisu nikada imali problema sa yugoslavijom.nikada. bili ...prikaži još! su priznati sportisti, ugostitelji... ali uvijek ima jedan pojedinac kojeg nešto hebe...

      Odgovori Četvrtak, 13.09.2018. u 12:33
  • Default avatar - škver
    škver

    Da,bilo je Hrvata koji su se izjašnjavali kao Jugoslaveni . To su u pravilu bili samo žestoki / žestoke komunisti. Bolje reći " komunjare". Čak imam dokaza da su se i neke moje kolege Srbi izjašnjavali kao Hrvati pa su ...prikaži još! mnogi 91. pred takvima ustuknuli .

    Utorak, 11.09.2018. u 21:31
  • Avatar marijanaosijek
    marijanaosijek

    Bravo Kolinda. Sve tocno.

    4 Utorak, 11.09.2018. u 20:04
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message