Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

To je slatka ljubav: S Ledom se volimo već šest desetljeća

Inovativan pristup, jedinstven spoj tradicije i primjene moderne tehnologije te kvalitetne sirovine temelji su na kojima Ledo već 60 godina gradi svoj uspjeh

Foto: PROMO

Otkako je davne 1958. godine proizveo legendarnu Snjeguljicu, prvi sladoled na štapiću, Ledo je predstavio i mnoge druge sladoledne novitete s kojima su odrastale generacije, a uz neke od njih mlađi naraštaji i danas stvaraju slatke uspomene.
Ledo redovito osvaja nagrade za najinovativnije sladolede i najbolja tehnička rješenja.

Upravo se zbog kontinuiranog ulaganja u usavršavanje proizvodnih procesa, Ledo ove godine našao u odabranom društvu tvrtki s UTZ certifikatom koji podržava najveći program za održivi uzgoj kakaa u svijetu.U posljednjih šezdeset godina Ledo je radio i rastao. Nakon Snjeguljice, lansirali su sladolede u čašicama i kornetima, sladoledne torte, bezbroj različitih brendova i proizvoda. Neki od njih, naprimjer, Ledolina, Njofra ili Bubi, postali su neodvojivi dio odrastanja brojnih generacija. Ledo je danas najveći domaći proizvođač sladoleda i distributer smrznute hrane.

SNJEGULJICA- Ljubav na prvi liz

Prije šezdeset godina, proizvedena je prva Ledova Snjeguljica. Slike svakodnevice od tada su se potpuno promijenile. Neke su stvari, ipak, ostale iste. Na primjer, kada biste prije šezdeset godina htjeli razveseliti klince u šetnji gradom, utješiti nakon pada s bicikla ili ih ohrabriti pred posjet liječniku, mogli ste im, kao i danas, kupiti Ledovu Snjeguljicu.

Ledo, kompanija koja Snjeguljicu proizvodi sve ovo vrijeme, nastala je malo prije toga, prema legendi, jer su u Zagrebačkoj mljekari shvatili da imaju višak mlijeka. Kako se kod velikih stvari u životu obično mora poklopiti više faktora, baš je te 1958. godine na zagrebačkom Velesajmu izložen američki stroj VitaFriz, moćna mašina na kojoj je Zagrepčanima demonstrirana industrijska proizvodnja sladoleda. Naravno, nije bilo teško spojiti dva i dva, VitaFriz je kupljen, a prvi zagrebački sladoled koji je na njemu proizveden bila je Snjeguljica. Ledo je narednih godina i dalje funkcionirao u sklopu mljekare, a kasnije se odvojio i postao potpuno odvojena i samostalna kompanija. Snjeguljicu izvoze na mađarsko, slovensko i kosovsko tržište, a prodaju je i u multipacku. Bez obzira na promjene kroz godine, Snjeguljica je i dalje je kompanijin najprodavaniji sladoled i vjerojatno jedina zajednička dodirna točka svih djetinjstava od kad je nastao prije šezdeset godina. 

Foto: PROMO

KING - Kralj užitka

Ljubitelji vrhunskih užitaka i hedonisti već dugi niz godina biraju Ledo King sladolede,  simbol vječne vrijednosti koja ne podliježe prolaznim trendovima. Kroz godine paleta Kingova se mijenja i nadopunjuje, ono što uvijek ostaje su sastojci premium kvalitete i kraljevski užitak u božanstvenim okusima. King je danas na hrvatskom tržištu prisutan s osam okusa Classic, Double, Kokos, Extra Panna Cotta Malina, Chocolate Obsession, Caramel Adventure, Peanut Perfection i Experience. Upravo je King Experience posljednji član velike kraljevske obitelji koji stoji kao sinonim za uzbudljivo i raskošno sladoledno iskustvo.
King sladoledi iznimno su popularni, a jedan od omiljenih je King Classic koji je na velika vrata ušao 1995. godine. Mnogi tu godinu pamte po prvom susretu sa sladoledom okusa vanilije i hrskave čokolade, kombinaciji koja je sve ove godine zadržala izvorni oblik. Ledo je za brend King primio i najprestižnije svjetske nagrade u sladolednoj industriji na natjecanju Internacionalnih udruženja proizvođača sladoleda (IICC). Ledo King sladoledi svaki će slatki trenutak začiniti osjećajem istinskog uzbuđenja koje se može usporediti jedino s neobuzdanom zabavom prepunom iskušenja i bogatih okusa. Najteže je donijeti odluku, koji King okus odabrati?

KORNETI - Hoćeš kornet? Reci Kornet!

Ledo korneti su prepoznatljiv simbol za svevremenski užitak. Otkako je 1967. godine lansiran prvi sladoled u kornetu, ovaj desert postao je sinonim za ultimativni užitak kojem već preko 50 godina ne mogu odoljeti ni veliki ni mali ljubitelji sladoleda. Preko pola stoljeća Ledo sladoledi u kornetu potvrđuju svoju kvalitetu, pružaju vrhunski užitak te svaki puta iznova  izvlače osmijeh na lice 
Bez obzira na to volite li klasične okuse vanilije i čokolade ili radije birate voćne, Ledo korneti oduševit će vas neizmjernim  bogatstvom odličnih okusa sladoleda u finom kornetu. Nevjerojatno ukusni, kremasti i hrskavi Ledo sladoledi u kornetu osvajaju baš svaki put.

QUATTRO - Ima sve što želiš!

Prema BRANDscore istraživanju Quattro je broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i Adria regiji.
Quattro već dugo godina oduševljava raznolikim kombinacijama obogaćenim ukusnim preljevima i posipima. Osim toga, Quattro sladoledi jedinstveni su i po tome što jedini nude najraznovrsnije kombinacije okusa među kojima baš svatko može pronaći nešto po svome ukusu. Quattro tako ima klasične kombinacije čokolade, vanilije, stracciatelle i lješnjaka, a za profinjena nepca tu su okusi vafla, pistacije, zuppa inglese, te brojni drugi. Ove godine u velikoj Quattro obitelji možete pronaći i inovativnu soft ice recepturu uz koju novi Mini Quattro Romance ostaje mekan i na -18 stupnjeva pa više ne morate čekati na omiljeni desert nego se odmah prepustite novim Quattro okusima.

GRANDISSIMO - Umjetnost u sladoledu

Zahvaljujući premium kvaliteti i vrhunskim, pomno odabranim sastojcima, Grandissimo je postao sinonim za vrhunsku kvalitetu sladoleda. U novoj se recepturi koriste samo premium sirovine. Tako primjerice novi Grandissimo sadrži još više lješnjaka, čokolade i voća, a znatno je kremastijeg i punijeg okusa zbog povećanog udjela maslaca.

Tehnološki napredak donio inovacije

Godine su prolazile, a generacije su rasle zajedno s njima. Ledo marketing i razvoj prati i stvara najnovije svjetske trendove, a njihovi su kupci to prepoznavali i rado prihvaćali inovativne prijedloge. Ledo je jedan od najsnažnijih brendova u Hrvatskoj, uspjehe niže i u svijetu, ali njegovim je potrošačima i dalje ipak najvažnije da od njih uvijek dobivaju ono što najviše vole- najkvalitetniji sladoled u svim okusima i pakiranjima.

Foto: PROMO

Podaci pokazuju kako potrošač u Hrvatskoj prosječno pojede 6 litara sladoleda godišnje. Najpopularniji su okusi čokolada i vanilija, pa tek onda voćni, iako su osvježavajući. Koliko je kvaliteta Ledo proizvoda prepoznata govori i to da posluju sa brojnim zemljama svijeta. Bosna i Hercegovina, Slovenija, Mađarska, Kosovo, Makedonija, Crna Gora, Srbija, Italija, Španjolska, Portugal, Francuska, Danska, Slovačka, Njemačka, Švedska, Libija, Azerbajdžan i SAD zemlje su s kojima ostvaruju značajan dio inozemnog poslovanja. Zato je njihov Ledo Medo prepoznatljiv i daleko van granica Hrvatske. Inovativan pristup, jedinstven spoj tradicije i primjene moderne tehnologije te kvalitetne sirovine temelji su na kojima Ledo već 60 godina gradi svoj uspjeh.

Potvrda tome su i brojne nagrade koje Ledo redovito osvaja za najinovativnije sladolede i najbolja tehnička rješenja. Tako je 2016. Ledo lansirao proizvod kakav ne postoji nigdje drugo u svijetu, sladoled na dva štapića oblika hešteg koji se mogao podijeliti. Ove godine Ledo je razvio soft ice recepturu, novost na našem tržištu. Soft ice sladoledi Cookie čašica i Mini Quattro Romance soft ice spremni su za konzumiranje odmah nakon što ih izvadite sladoled iz zamrzivača. 

Ključne godine u razvoju kompanije

Prvi sladoled - Iako je napunio 60 godina, ni dana nije ostario. Ledo je star koliko i njihov prvi proizvod, sladoled Snjeguljica, a danas imaju preko 210 različitih sladoleda

Nova linija - Od Snjeguljice lagano su se nizali sladoledni proizvodi. Ipak, 1967. donijela je preokret. Na tržište je izašao prvi sladoled u kornetu, a počeli su pakirati i smrznuto povrće i voće, smrznutu ribu i meso

Kraljevski sladoled - Svi ljubitelji premium sladolednog užitka znaju da na njega uvijek mogu računati. Iako je napunio 23, King ne gubi šarm. Kada jednom probate ovu vrhunsku kombinaciju čokolade i krem sladoleda više nećete poželjeti ništa drugo

Najbolji na svijetu - Na konferenciji IICC 2013 u Norveškoj, Ledo torta od borovnice na štapiću proglašena je najboljim sladoledom na svijetu dok je kampanja Ledonardo proglašena najboljim komercijalnim rješenjem. Ledo je tada osvojio i dva druga mjesta

Tema: Promo sadržaj

Možda vas zanima i ovo:
Message