Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Tommy daruje s 5 Jeepova i 100.000 kuna na karticama

Svakog tjedna po pet kupaca osvojit će po 1000 kuna na potrošačkoj kartici, 10 njih po 500 kuna. Dosad je pristiglo čak 175.000 prijava. Još nije kasno da se uključite, jer igra traje do 2. prosinca

Foto: Tommy

Želite novi automobil? Baš njega možete osvojiti u velikoj nagradnoj igri koja je u Tommy trgovinama počela 29. rujna. Još nije kasno da se uključite jer igra traje do  2. prosinca. A Tommy daruje ne samo jedan, već čak pet automobila Jeep Compass  legendarne marke, prepoznatljive diljem svijeta. Osim toga, tu je i deset tjednih izvlačenja u kojima se dijele potrošačke kartice. Tako će svakog tjedna po pet najsretnijih kupaca osvojiti po 1000 kuna na kartici, a 10 njih po 500 kuna na potrošačkoj kartici. Za nagradnu igru pristiglo je čak  175.000 prijava i 36.315 sudionika. 

Foto: Tommy

Pravila nagradne igre su jednostavna. Za svakih potrošenih 100 kuna u Tommy trgovinama, kupac dobiva jedan kod, za 150 kuna dva koda, a za 200 kuna i više tri koda. Kodove je potom potrebno prijaviti na web www.tommy.hr ili ih poslati SMS-om na broj 60036. Uz kod treba navesti ime, prezime, adresu i grad. 

Foto: Tommy

Tommy je jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, najveća kompanija i najveći poslodavac u Dalmaciji i južnoj Hrvatskoj, a po ukupnom prihodu spada u hrvatski TOP 25, te spada u red 10 najvećih kompanija u privatnom vlasništvu. Trgovački lanac trenutno čini preko 200 prodajnih mjesta, u četiri prodajna formata, koja su rasprostranjena po cijeloj Hrvatskoj u nekoliko Županija, a s posebnom koncentracijom u četiri dalmatinske Županije. U Splitsko¬-dalmatinskoj županiji kao domicilnoj, Tommy je i službeno tržišni lider u maloprodaji, a tržišni udjeli i na ukupnom hrvatskom tržištu stalno rastu. Kupcima nudi povoljne prodajne cijene s naglaskom na povoljan omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga, a osim toga, tu si i stalne akcije koje ponudu čine još atraktivnijom i konkurentnijom.

- Naš je cilj zadovoljan i lojalan kupac koji u Tommyju kupuje povoljno, kvalitetno, ugodno, brzo i sigurno - naglašavaju iz Tommyja. U Tommyjevim prodavaonicama dnevno kupuje preko 250.000 lojalnih potrošača. 

[video: 1201883 / ]

Tema: Promo sadržaj

Message