Obavijesti

Promo sadržaj

Travanj je mjesec rođendana i rođendanskih popusta u Buzzu

Travanj je mjesec rođendana i rođendanskih popusta u Buzzu
5

Travanj je odličan mjesec za proslaviti rođendan. Vratilo se sunce u grad, svi su na špici da pokažu svoj modni izričaj, a ti se još dvoumiš koje ćeš tenisice obuči?

Odgovor je jednostavan, nove tenisice.

Izađi iz stana, udahni proljetni zrak i pravac u prvi Buzz sneaker shop, jer ovaj travanj Buzz slavi rođendan.

Povodom svog četvrtog rođendana Buzz časti tebe i tvoju ekipu s popustima do 30% na nesnižene cijene određenih brandova poput Nike, adidas, Puma, Vans i mnogih drugih…

Kažu da će vrijeme za vikend biti odlično pa iskoristi tu mogućnost da pokažeš svoj novi urbani stil.

Akcija na web shopu Buzza traje od 24.4. do 25.4.2019., a svoj odabir uradi ovdje.

Ako ipak želiš prošetat po suncu 25.4. te u svim trgovinama Buzza čeka odlična ponuda.

Nemoj zaboraviti zapjevati i Happy B-day kad uđeš u trgovinu jer ipak Buzz časti za svoj rođendan!

Sretan ročkas Buzzu i vidimo se.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve