Obavijesti

Promo sadržaj

Trebaju nam ljudi koji posjeduju vještine i kreativnost

Trebaju nam ljudi koji posjeduju vještine i kreativnost
2

U Visokoj školi PAR kurikulum temelje na inovacijama te na bogatom međunarodnom iskustvu

Je li duh poduzetništva ono što treba našem obrazovanju kako bi pravovremeno odgovorio na potrebe poslodavaca? Činjenica je kako moderna radna mjesta traže ili vrlo usku specijalizaciju ili širinu znanja, a na današnjim studentima počiva odgovornost za pronalaženje svog mjesta na tržištu rada. No zapravo je to i izazov za svaku visokoobrazovnu instituciju ili bi barem trebao biti.
Jedan od primjera gdje obrazovanje djeluje u sinergiji s realnim sektorom čuli smo na konferenciji “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” održanoj u srijedu 29.11. u prostoru Obrtničke komore Zagreb, na kojem je sudjelovala Gordana Nikolić, dekanica riječke Visoke poslovne škole PAR. Ne očekujemo, istaknula je, od svih naših studenata da sutra budu poduzetnici. No, trebaju nam ljudi, dodaje, koji posjeduju vještine i vrijednosti kao što su kreativnost, hrabrost, poznavanje tehnoloških inovacija i važnost otvorene perspektive. 

Zadovoljstvo studenata i njihova uspješna integracija na tržište rada osnovne su zadaće poduzetničkih učilišta, pa i njihov program stavlja osobiti naglasak na praksu i stjecanje znanja iskustvom. Da je poduzetnička kultura u svakom aspektu djelovanja riječke Visoke poslovne škole PAR, pokazuju i brojna priznanja i nagrade na lokalnoj i nacionalnoj razini te sudjelovanje u brojnim međunarodnim projektima. Dekanica i osnivačica, doc. dr.sc. Gordana Nikolić, proglašena je Poduzetnicom godine 2015., a gostovala je i na drugoj po redu konferenciji “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”.

"Studentima nudimo i teoriju i praksu koja je jako važna. Dajemo im mogućnost i da odu van, ali u Hrvatskoj je jako kvalitetan život te je odavde moguće raditi i na globalnoj razini" - kaže Nikolić i ističe da je problem u Hrvatskoj što se nova zanimanja kreiraju jako sporo i to je razlog zbog kojeg se ne može odmah reagirati na potrebe tržišta. 
S druge strane, zadaća visokih učilišta također nije više jednostavna - biti u korak sa zahtjevima ne samo tržišta, već i onima koji dolaze od današnjih studenata je dodatni izazov. No, budući da su visoke poslovne škole primarno poslovne ustanove, one se brže prilagođavaju promjenama na tržištu rada te trendovima ali i potrebama studenata. 

"Nije problem u stručnjacima nego u tome što se odobrenja jako dugo čekaju" - smatra Nikolić. PAR je, ističe, upravo poseban po tome što uspjeva pravovremeno integrirati potrebe tržišta, poslodavaca i modernih studenata.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve