Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Trebamo li biti u Afganistanu? Trebamo. I to je jedini odgovor

Tragedije poput ove uvijek tjeraju na preispitivanje vlastitih odluka. Specijalcu Briškom i njegovim kolegama falilo je jedva 200 metara do sigurnosti vojnoga kampa...

Komentari 167 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Illaminat
    Illaminat

    Jbg, nemojte se onda cudit kad se "doktori i inzenjeri" krenu zaletavat autima/kamionima na adventska okupljanja po trgovima. To je cijena lizanja americkog dupeta po stranim zemljama tisucama kilometara daleko od Hrvatske.

    11 Petak, 26.07.2019. u 09:05
    • Default avatar - d-82

      d-82: i to je jedina istina!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:14
    • Default avatar - krupa

      krupa: Svi ovi lažni moralizatori se gnušaju na žicu i pobornici su za otvaranje granica, kreatori bezvlašća i kaosa.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:17
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Pa ja sam prvi za žicu i zatvaranje granica. Za sve ilegalce i bosance/hercegovce/srbe. Žica, ograda i vize. Nisi dio EU? Hvala i doviđenja.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:37
    • Default avatar - Karadarko

      Karadarko: Krupa hajde ti u Bosnu pa da mi dignemo žicu.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:56
    • Default avatar - krupa

      krupa: Samo reci gdje i kad?

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:58
    • Default avatar - kloner111

      kloner111: Zašto su onda Hrvati ratovali kroz povijest na Solunskoj fronti, u Španjolskom ratu, na Ruskoj fronti?

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:06
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: paranoja je hebena bolest

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:35
    • Avatar hvala bogu što sam ateist

      hvala bogu što sam ateist: nije pitanje Trebamo li biti u Afganistanu nego - !!!!Trebamo li biti u NATO-u!!!!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 12:58
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: "Zašto su onda Hrvati ratovali kroz povijest na Solunskoj fronti, u Španjolskom ratu, na Ruskoj fronti?" - zato jer nas svatko smatra svojim kujicama, a mi ne dizemo glas nego se jos guzimo i saljemo vlastitu mladost da gine nase "gospodare".

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 13:30
    • Avatar hvala bogu što sam ateist

      hvala bogu što sam ateist: Hrvati su tradicionalno bili dobre sluge i za tuđi račun ginuli za svakog ko bi pred nosom aktualnog suverena zazveketao kesom. I tako od stoljeća sedmog - nema na čiji se zvižduk nismo dizali na zadnje noge mazali šupak vazelinom ...prikaži još! naoružavali se i mašući repom srljali u ratove - nije važno dali nas je taj do jučer pljačkao rušio palio silovao nam žene i kčeri ili klao očeve i braču ako bi gore spomenuta kesa zazveketala ispred gore spomenutog organa njuha - Pamčenje "austrijskih konjušara" i velikodušnih darivatelja Istre i Dalmacije je izuzetno kratko a snishodljivost nevjerovatna - noge nam vire iz guzice doslovno svakog svjetskog šljama. Služimo služili smo, sluškinjali i ginuli za svaki svjetski ološ i evo konačno zahvaljujući aktualnoj zlatokosoj vladarici koja se s nostalgijom sjeća svog služenja u NATO-u, ginemo i kao dio te svjetske kriminalne organizacije.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 15:14
    • Default avatar - Tone

      Tone: Nevjerojatno da ljudi kojima elektro-mehaničar treba za promjenu žarulje u autu, znaju kako regulirati odnose unutar čovječanstva. Kada se obradi miljunti dio potrebnih podataka i to dobivenih preko precizno usmijerenih sredstava informiranja, lako je donositi zaključke koji su upravo takvi ...prikaži još! i i "naručeni". Besplatno je biti oduševljen svojom pameću ali to nije dovoljno ni za što !!! Priroda ima nepogrešiva pravila a sindikate su izmislili neradnici kako bi zaveli radnike !!!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 15:59
  • Avatar SnakeFarmer
    SnakeFarmer

    Poginuo vojnik... nazalost to im je u opisu posla i nazalost je umro za tude, lazne ideale i pare (obicno tako pogiba vecina vojnika) . Znao je dobro gdje ide i sto moze ocekivati. Nek ti je laka crna zemlja ratnice.

    19 Petak, 26.07.2019. u 09:04
    • Default avatar - Teatar

      Teatar: Koji su to "tuđi lazni ideali". Hrvatska je clanica NATO-a kojemu je legalna afganistanska vlada poslala pozivu u pomoc protiv talibana. Sutra dan da se nesto dogodi u Hrvatskoj isto bi tako imao vojnike sa svih strana svijeta koji bi ...prikaži još! dosli tebi u obranu. To je solidarnost i poanta NATO pakta.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:14
    • Default avatar - krupa

      krupa: Tako je, nažalost, vozač gine u kamionu, vojnik na terenu, a ovi lažni dušebrižnici, koji obično ove kozojebe podržavaju, čak su ih nazivali inžinjerima i doktorima, netko će drugi riješiti za njih problem da bi oni svisoka nakon boja komentirali.....

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:15
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: aha, a tudi, lazni ideali nisu svrgavanje prijasnje vlade te postavljanje vlastite kojom mozes manipulirati te ju korimpirati i iskoristavati, aludiram na SAD i kradu nafte sa bliskog istoka. Ti vojnici su tamo s tim ciljem, a ne da pomognu ...prikaži još! jadnim, unesrecenim Afganistancima do kojih im je jako stalo...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:19
    • Default avatar - Teatar

      Teatar: Znaci sve clanice nato pakta su tamo sa ciljem da bi Ameri mogli iskoristit naftu. Interestantno. Imas li jos koju idiotariju za rec ili je to sve za danas?!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:26
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: A za koje to lazne ideale? Ok, na tom podrucju 80tih su Rusi i Ameri ratovali proxy ratovima, 90tih su Ameri glumili svjetske policajce, no od od 2001 pa do danas teroristi su prijetnja narodu slobodnoga svijeta, samim time i ...prikaži još! europe, a tako i Hrvatske. U zemlji do Hrvatske, preko cije granice se moze prijeci bez papira se obucavaju teroristicke celije i jedino je luda sreca sto Hrvatska jos nije bila meta, no kao u slucaju ovog poginulog vojnika (koji je prvi i jedini Hrvatski vojnik koji je poginuo tamo) ukoliko dode do teroristickog napada u Hrvatskoj, svi vi pseudo-moralisti cete pozivati na linc istih. Nije da vec siluju i prijete zenama nozevima po Hrvatskoj, no vas to ne zanima dok god nije vasa guzica u direktnoj opasnosti

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:26
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Previse jednostavno tj. ograniceno razmisljas tako da nema smisla raspravljati uopce Teatar, nisu "svi" tamo da bi Ameri mogli iskoristiti naftu, Ameri su tamo da bi Ameri mogli iskoristiti naftu, nece oni to nikom drugom prepustiti da radi za njih. ...prikaži još! @Pametni napisao sam ti u prijasnjem postu koji lazni, ne da mi se ponavljati, procitaj opet, a ako ti nije jasno onda jos jednom, valjd ude u glavu nakon par puta.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:30
    • Default avatar - krupa

      krupa: Kako je licemjerno voditi lažnu brigu, preko tuđih leđa, za tuđe interese, obično su ovi i za otvaranje granica, da se ne daj Bože njihovoj djeci nešto dogodi od strane ove horde profesora i doktora koji hrle ka Europi, većina ...prikaži još! bez imalo namjere da se socijaliziraju, promijenili bi priču, ali ova Soroševa propaganda je ravna izdaji, kako hrvatske, tako i Europe.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:33
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Teatar, ti ko da si zaboravio povijest, ali možda je se i ne sjećaš jer rat tamo traje bar ovi zadnjih 18 godina, ali kad malo bolje sabereš rat tamo traje non stop zadnje stoljeće. Ameri su nakon 11.09. napali ...prikaži još! Afganistan da svrgnu Talibansku vladu jer je navodno pomagala Bin Ladena i napade na Ameriku bla bla. Onda su Ameri potpomogli tada Sjeverni Savez, to je bila jedna frakcija u Afganistanu koja je držala vojno samo mali dio zemlje i uz pomoć amerikanaca su preuzeli Kabul i veće gradove, mislim da u naponu snage kad su Ameri imali tamo preko 100,000 vojnika držali su maksimalno 70% zemlje. Sad Ameri traže izlaznu strategiju jer ako odu odjednom zemlja će utonuti u kaos. Sada ta tzv legalna vlada drži 40% zemlje navodno i većinom urbana središta. Predviđanja analitičara su da kad se Ameri povuku da će talibani preuzeti zemlju kompletno. I što je kako ti kažeš legalna vlada, onu koju ti strane sile nametnu? To je druga kultura, drugi način života, plemenski običaji itd. A jesu li naši trebali podržati misiju u Afganistanu, jesu naravno, kao dio NATO a , i UN a moramo podržavati saveznike i određene mirovne misije. A da nas je "legalna" vlada pozvala, nije!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:35
    • Default avatar - Teatar

      Teatar: Ne nego ovaj kralj zeli reci da su Ameri iskoristili sve druge drzave NATO pakta kako bi se borili za njihove interese. To je ono sto je smijeh. I onda mi jos kralj prica da ja ograniceno razmisljam. Pogledao dva ...prikaži još! filma i utripovao da se razumije u politiku.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:47
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Promasio si ti sine bit mog posta, tako da lagano mozes razgulit dalje, ae zivio.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:48
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: Ne moze biti legalna vlada kada je vladavina rijeci Alaha (i to na nacin da se samostalno interpretiraju rijeci Kurana bez obzira na njihovo stvarno tumacenje od strane Imama), a ne demokracije. To sto oni jos zive na taj nacin ...prikaži još! svojim odabirom (stovise odabirom podobnih) su imali pravo sve do onoga trenutka kada nisu napali zapad. Medunarodnim svjetskim zakonom je definirano da se legitimitet nad stranim teritorijem moze ostvariti invazijom (cesijom ili nad ne nastanjenom zemljom). Buduci da su Ameri napravili invaziju i ustalili demokraciju, samim time je ta vlada legitimna. To sto razne ljevicarske frakcije ne prihvacaju takav rasplet je drugi par rukava, no vlada koja je postavljena je legitimna

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:48
    • Default avatar - Teatar

      Teatar: pametnih li ljudi, sta pricas ti?! Vidis da ti likovi ovdje govore prave informacije. Sad ti krece jos jednom lekcija o nafti i amerima.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:52
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Ameri ustalili demokraciju? Aj ne lupetaj. Pa evo i Rusi su napravili cesiju Krima i poslije invaziju, pa referendum koji je demokratski standard. Što je sporno u pripojenju Krima? Malo brkaš međunarodno pravo!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:54
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: A za sve vas koji imate problema na nacin na koji je usataljena demokracija na srednjem istoku, ste isti koji bi protestirali da se umjesto Zakona RH gleda u Bibliju, a da se vrh drzave bira odabirom Jahve-a i tu ...prikaži još! je stvarno kraj rasprave ...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:55
    • Default avatar - krupa

      krupa: Obično ovi empatični prema hordama sa Istoka u svojoj Domovini prema vjernicima nemaju baš tolerancije, kakvi su to kriteriji, ovaj stav se ipak plaća!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:57
    • Avatar SnakeFarmer

      SnakeFarmer: Ako je demokracija onda ne moze biti zakon "rijec Alaha" vec drzava mora biti sekularna, ostalo su teske gluposti i "mazanje ociju" javnosti . Amerikanci i demokracija su jedni od najvecih oksimorona sto postoje, oni demokraciju nemaju ni u vlastitoj ...prikaži još! drzavi tj. drzavama, a kao pomazu drugima da dodu do demokracija, haha de dobro je. Tko hoce u takve stvari vjerovati moze slobodno, ja nemam nista protiv toga.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:05
    • Default avatar - Blues_2

      Blues_2: Teatar@ Dali je Afganistan članica NATO-pakta ili zemlja nečijeg interesa?

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 11:07
    • Avatar pametnih_li_ljudi

      pametnih_li_ljudi: @papajaoo7 Zanimljivo da ja brkam medunarodno pravo, dok ti brkas cesiju (pisanu primopredaju prava nad teritorijem i drugim stvarima) i aneksiju (prisilno spajanje ili pripajanje). Krim i Rusija su pripojeni na isti nacin (tj. Pravni argument) na koji su Kosovo ...prikaži još! o odcijepili Amerikanci samo suprotno koristen

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 12:07
    • Avatar papajaoo7

      papajaoo7: Pravo se tumači s pozicije sile. Pravo vrijedi za male koji se ne mogu oduprijeti , znači napravi se što se zamisli, a onda se traži pravno pokriće. Kina je okupirala Tibet, Rusija anekrirala Krim, Izrael Golansku Visoravan i unatoč ...prikaži još! protivljenju UN-a, znaš kada će to biti poništeno i vraćeno na početno stanje? Nikada!

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 12:37
  • Avatar Smikidacho
    Smikidacho

    Mala privatna državica, koju 25 godina razvaljuju najgori kriminalci u povijesti hrvatskog naroda, plaća svoje kakvo takvo postojanje, šaljući vojnike tamo gdje im veliki gazda naredi. Danak u krvi, jbg, to se platiti mora.

    4 Petak, 26.07.2019. u 09:26
    • Default avatar - Darko Darko

      Darko Darko: Neda mi se ponavljat ali ništa od navedenog nije točno.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:32
    • Default avatar - kloner111

      kloner111: Zašto su onda Hrvati ratovali kroz povijest na Solunskoj fronti, u Španjolskom ratu, na Ruskoj fronti?

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:07
    • Avatar abas

      abas: Ruska fronta nema veze sa ovime. II svjetski rat. Razumiješ "svjetski" ovdje. I oni su zajedno sa ostalima pokorili Nijemce. A kakva je korist pripala hrvatskoj ili njenim žiteljima iz borbe u Španjolskom ratu? Nikakva. Zašto su išli tamo? Jer ...prikaži još! r su voljeli rat, oružje i ubijanje. Eto.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:32
    • Default avatar - kloner111

      kloner111: „Debelo smo zagrezli u govna ljudi moji. Vidi se po komentarima..”

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:37
  • Default avatar - cokvoke
    cokvoke

    Oni koji misle da naši vojnici moraju biti tamo su svoje sinove dobro sakrili i nisu ih poslali tamo da izgube glavu....

    5 Petak, 26.07.2019. u 09:09
    • Default avatar - Darko Darko

      Darko Darko: Glupost, ova ocvala fraza jednostavno nije primjenjiva u ovom slučaju. Idu samo dobrovoljci.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:17
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Opet sinovi. On je vojnik znao je sto ga ceka i sto sad kriviti ovog onog...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:00
    • Default avatar - gp1862

      gp1862: idu dobrovoljci s jakom vezom jer se dobro plaća. jbg rizik posla.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:39
    • Default avatar - domagoj264

      domagoj264: @gp1862 naravno Moraš imat boga za ujaka da upadnes u misiju.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 11:33
    • Default avatar - cokvoke

      cokvoke: gp1862: domagoj264: Zanimljivo, obično guzonje nariktaju svoje sinove tamo di se lapa lova, ali ovdje ne, što mislite zašto...??? Zato što njihovi, guzonjini sinovi nisu topovsko meso, za to su predodređeni obični smrtnici, koji se od strane Države vrlo brzo zaborave.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 14:38
  • Default avatar - kmikula
    kmikula

    Prije 50 godina bi tako trebali biti i u Vijetnamu za interese drugih.Predlazem da umjesto vojnika tamo posaljemo nase novinare kao logistiku

    1 Petak, 26.07.2019. u 09:14
  • Avatar armageddon-35
    armageddon-35

    prije svega žao mi je dečka mladog kao čovjeka bio on vojnik ili ne! A to što je išao tamo to je rizik posla. I ne,nije trebao biti tamo! Nije imao pošto ići! Niti Amerikanci nebi došli ovdje da je ...prikaži još! kod nas kaos! Svatko se brine za svoje dupe jedino mi za tuđe...

    3 Petak, 26.07.2019. u 09:23
    • Avatar vesela sova

      vesela sova: On je Hrvatski vojnik i sam se prijavio da bude profesionalni vojnik i sam se prijavio za odlazak u stranu zemlju .Žao mi je što je poginuo . Puno naših vojnika je već bilo u Afganistanu i drugim državama , ...prikaži još! tako da je ovo prvo stradavanje . Do ovog događaja smo dobro prolazili , sva sreća .

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 09:32
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Nije mi ga žao, to mu je u opisu posla. Profesionalni vojnik=plaćenik. Žao mi je njegove supruge i djece. Obiteljskim ljudima ne bi smjelo biti dopušteno ići u rizične zone u drugom državama. Ne braniš svoje nego tuđe.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:37
    • Default avatar - gp1862

      gp1862: Otišao je u tuđu zemlju ratovati za tuđe ideale (korist) i dobru plaću. Jbg rizik posla.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:38
  • Avatar dory ri
    dory ri

    hrvatska mu je bila na prvom mjestu? za hr poginuti…?? mislim da mu je na prvom mjestu trebala biti zena i malo dijete… ako je ratovanje jedini nacin zarade isao je svijesno u rizik is kojeg se nije vratio..

    4 Petak, 26.07.2019. u 10:01
    • Default avatar - sinister1509

      sinister1509: Nije isao ratovat,isao je raditi ono što najbolje zna,išao je čuvati i savjetovati ,prenosit svoje znanje drugima...vjerovatno mu je i sin i žena na prvom mjestu zsto je isao zaradit za kruh ,osigurat im budućnost a nije sjeo u auto ...prikaži još! i pobjegao u Švabiju kao ti npr...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:25
    • Avatar dory ri

      dory ri: sinister… ja sam svoju buducnost osigurao.. imas pravo.. ne u svabiji ali jesam… a on nije isao u rat.. imas pravo… ne slazem se da je izabrao najbolju opciju...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:40
    • Default avatar - gp1862

      gp1862: Pa pametnije bi mu bilo da je pobjegao u Švabiju nego kaj je služio vragu.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:46
    • Default avatar - toma24

      toma24: Sinister, zbog takvog razmisljanja dijete sad odrasta bez oca. Bolje da su zajedno otisli u Njemacku nego ovako zavrsit. Bilo gdje nego ovako

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 12:25
  • Avatar veliki mudonja
    veliki mudonja

    bome nije "trebao" biti ali je "želio" biti..odluka je bila njegova

    Petak, 26.07.2019. u 09:45
  • Default avatar - Bayern777
    Bayern777

    Moja sucut obitelji ali svaki vojnik ide dobrovoljno,preko veze i za dobre pare u afganistan.laka mu zemlja.

    2 Petak, 26.07.2019. u 09:27
    • Default avatar - sinister1509

      sinister1509: Slažem se ali ide pod Hrvatskom zastavom a ne pod Njemackom , Irskom ili nekom drugom

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:33
    • Default avatar - Kuzo0506

      Kuzo0506: Sinister1509 on je svojevoljno potpisao ugovor da ide van ko i svi profi vojnici tako da imas izbor zelis li ici van jest tuđa govna ili ostat u hrvatskoj radit ko profi vojnik...znaci nije bitna zastava nego njegova volja...

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 15:32
  • Default avatar - POTPEC
    POTPEC

    Naša vojska tamo ne triba biti i štititi interese imperijalističke države. Ako triba naša vojska da ide u misije vani, onda samo humanitarno, a nikako vojno. Ko će sutra biti kriv ako se neki bombaš pojavi u Hrvatskoj i napravi ...prikaži još! ravi pokolj. NIKO, a ipak postoji krivac. ŽALOSNO ALI ISTINITO.

    Petak, 26.07.2019. u 10:22
  • Avatar IronDuke62
    IronDuke62

    Možda bismo se i mogli složiti s iznesenim - o preuzimanju obaveza, kad početna premisa ne bi bila kriva. Naime, hrvatske građane nitko nije pitao žele li u NATO, ili ne. Na referendumu. A Ustav RH je po pitanju pristupanja ...prikaži još! RH međunarodnim asocijacijama vrlo jasan...

    Petak, 26.07.2019. u 10:19
  • Default avatar - Popy_1
    Popy_1

    Da ima iti malo svijesti u glavama ljudi, da ne trce ko ovce za laznim idealima i idolima...nebi bilo rata.

    Petak, 26.07.2019. u 09:32
  • Default avatar - matea.love.8
    matea.love.8

    dični hrvatski pisac miroslav krleža davno je opisao hrvatskog vojnika kao jeftino metu za neprijateljske redove ..oni kmoji tvrde da hrvatski vojnik mora biti u afganistanu neka kažu razlog zasto bi mi okupirali afganistan

    1 Petak, 26.07.2019. u 09:53
  • Default avatar - ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    Ja bi rekla NE!Koga mi tamo štitimo?Pa Avganistan je samostalna država sa dvi frakcije.Pa neka se tuku kolko žele.Osobno ne opravdavam da je Hrvatska svakoj krpi zakrpa.

    Petak, 26.07.2019. u 10:41
  • Avatar bemise
    bemise

    Nekada su nam mladiće odvlačili Turci, a sada to rade Ameri. Janjičari onda, janjičari danas.

    5 Petak, 26.07.2019. u 09:37
  • Default avatar - Psrgar1956
    Psrgar1956

    To je jedini odgovor! Sramota da ga nasi politicari salju da pogine za smrdljive, usrane I popisane muslice u kamenoj pustinji.

    1 Petak, 26.07.2019. u 09:33
    • Default avatar - gp1862

      gp1862: Naši političari ga šalju jer imaju koristi od toga. On je otišao jer je dobra lova. jbg ne'ko mora i nahebat.

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 10:41
  • Default avatar - mare1989
    mare1989

    Čemu psovke u tekstu??

    Petak, 26.07.2019. u 09:12
  • Avatar fafarikula021
    fafarikula021

    Neka Kolinda i Plenković salju svoje sinove tamo, a nase na fakultet u Ameriku, malo za promjenu

    1 Petak, 26.07.2019. u 10:15
    • Default avatar - tico123

      tico123: Nije sam vladajuča stranka kriva krivi su svi političari koji su nam vladali do sada,

      Odgovori Petak, 26.07.2019. u 11:03
  • Default avatar - mariovario
    mariovario

    Ako je jedini odgovor da trebamo biti u Afganistanu,,samo dajte idite,,ja znam ko nece..zasto ici,,za koga se boriti,,za Ameriku??za koga ginuti..najbolje biti doma,pa nek se oni j...

    Petak, 26.07.2019. u 12:28
  • Avatar crazy mind
    crazy mind

    trebamo li biti u Afganistanu? pa svakako da NE trebamo. nasi vojnici su tamo dio OKUPACIJSKIH snaga. ako afganistanci zele talibane kao vode neka im budu. oni kojima se oni ne svidaju i onako ce otici. nasi vojnici tamo ne ...prikaži još! donose ni mir ni demokraciju nego zastupaju interese nato - amerikanaca. po cemu se razlikuju od prijasnjih ruskih okupatora te zemlje?

    Petak, 26.07.2019. u 15:53
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message