Obavijesti

Promo sadržaj

Turizam na drugačiji način: objed u balonu iznad Zagorja

Turizam na drugačiji način: objed u balonu iznad Zagorja
8

Kako biste proveli slobodno vrijeme ili odmor na potpuno nov način, posjetite priceless.com i kupite jedno od iskustava za sebe i svoje najbliže ili kao originalan poklon

Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili u 2018. Kako naša zemlja ujedno postaje sve popularnije cjelogodišnje odredište, online platforma Priceless Croatia koja okuplja najbolje od hrvatske turističke ponude je iz ljetnog projekta pretvorena u digitalno mjesto koje obogaćuje turističku ponudu tijekom cijele godine. 

Hrvatska se uključila u Mastercardovu globalnu platformu Priceless Cities 2017. godine kao Priceless Croatia (priceless.com) i tako ušla u društvo 40-ak najatraktivnijih turističkih destinacija svijeta. Priceless Croatia turistima i lokalnom stanovništvu ove godine nudi preko 60 jedinstvenih i ekskluzivnih doživljaja iz svijeta gastronomije, kulture i zabave koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno nov način.

Nakon što se korisnik registrira na internetskoj stranici priceless.com, ima priliku doživjeti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio poznati chef Mate Janković ili u panoramskom letu helikopterom iznad Dubrovnika, iskusiti pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, okušati se u traženju tartufa, otkriti šarm hrvatskog „malog Beča” tijekom romantičnog vikenda, istraživati tajne podmorja podvodnim skuterom, kušati najbolja svjetska izvorna maslinova ulja, razveseliti bolju polovicu kreativnom radionicom izrade čokolade, uživati u degustaciji autohtonih vina ili posebnom obroku u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, ovladati osnovnim vještinama ekstremnih sportova u sklopu Pannonian Challengea, otkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, plesati do kasno u noć na festivalu Ultra Europe, uživati na koncertu Jacoba Colliera u Šibeniku ili planinariti po Velebitu i spavati u novouređenim pastirskim stanovima i još mnogo toga.

Naša istraživanja pokazala su da potrošači sve više teže otkrivanju autentičnih događaja, a manje kupnji i stjecanju vlasništva nad fizičkim stvarima. Zbog toga je novac postao sve važniji katalizator za doživljaj svijeta i na tome je zasnovan naš program Priceless Cities – pristup tisućama ekskluzivnih, zadivljujućih i organiziranih doživljaja diljem svijeta čini ga privlačnim milijunima korisnika Mastercard® kartica. Sretni smo što je Hrvatska postala cjelogodišnji projekt, s obzirom na to da prirodne ljepote naše zemlje, bogata gastronomska ponuda i kulturno nasljeđe čine sjajan temelj za neprocjenjive doživljaje”, izjavila je Helena Šekerija iz Mastercarda.

Osim već aktivnih iskustava, na priceless.com bit će dostupna i mnoga druga, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularne događaje i još mnogo toga.

O platformi Priceless Cities

Priceless Cities (www.priceless.com) iskustvena je stranica za putovanja i ponude koja korisnicima Mastercard kartice pruža jedinstvene prilike poput neponovljivih doživljaja, povlaštenih pristupa događajima i posebnih trgovačkih ponuda kako bi se povezali s gradovima u kojima žive i u koje putuju. S više od 40 dostupnih destinacija diljem svijeta, to je digitalna destinacija koja nikada ne izlazi iz mode; mjesto na koje odlazite da biste započeli najneobičnije doživljaje u sportu, zabavi, kulinarstvu, kupovini i tako dalje. Za razliku od drugih turističkih stranica, Priceless Cities pruža pogled iza scene, mjesta u prvim redovima, privatne doživljaje i ulaznice za najtraženije događaje; samo za korisnike Mastercard kartice. Za više informacija posjetite stranicu www.priceless.com. 

O kompaniji Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, tehnološka je kompanija u globalnoj platnoj industriji. Predstavlja najbržu platnu mrežu, povezuje potrošače, financijske institucije, prodavače, javne uprave i poslovne subjekte u više od 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja kompanije Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti – kao što su kupnja, putovanja, poslovanje i upravljanje financijama – jednostavnijima, sigurnijima i učinkovitijima. Pratite Mastercard na Twitteru uz @MastercardNews, pridružite se razgovoru na blogu Beyond the Transaction i prijavite za najnovije vijesti na Engagement Bureau. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Do kraja tjedna u Zabi dostupni stambeni i gotovinski krediti uz niže kamatne stope
PROMO

Do kraja tjedna u Zabi dostupni stambeni i gotovinski krediti uz niže kamatne stope

Proljetna akcija na stambene i gotovinske kredite u Zagrebačkoj banci dostupna je do kraja tjedna – 19. travnja 2024. Za vrijeme trajanja kampanje, klijentima svih banaka na raspolaganju su stambeni i gotovinski krediti uz snižene fiksne kamatne stope.

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici nagrada za najefikasnije marketinške projekte
PROMO

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici nagrada za najefikasnije marketinške projekte

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue marketinškog natjecanja Effie.
Najbolje od zadnjeg dana festivala – donosimo kratki pregled s Dana komunikacija
PROMO

Najbolje od zadnjeg dana festivala – donosimo kratki pregled s Dana komunikacija

Posljednji dan ovogodišnjega izdanja festivala još dugo nećemo zaboraviti i učvrstili smo stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najzanimljivije sugovornike i najbolje od domaće industrije.