Obavijesti

Promo sadržaj

Tvrtka "K pivovari" kupuje Vukovarsko pivo

Tvrtka "K pivovari" kupuje Vukovarsko pivo
1

K pivovari investira u novi proizvodni pogon u Vukovaru, vrijedan više milijuna kuna, a otvorenje je planirano u prvoj polovici 2018.

Tvrtka K pivovari, tvrtka kćer Zagrebačke pivovare, vodeće domaće pivovare, potpisala je ugovor s Vukovarskom pivovarom o kupnji brenda Vukovarsko pivo. Istovremeno kreću u investiranje u novi proizvodni pogon u Vukovaru  s planiranim proizvodnim kapacitetima od pet tisuća hektolitara godišnje. Radi se o višemilijunskom ulaganju, a prve boce Vukovarskog piva s nove proizvodne linije očekuju se do sredine ove godine. 

Potpisivanje ugovora s Vukovarskom pivovarom komentirala je direktorica tvrtke K pivovari Tina Puhalo Grladinović: „Iznimno smo ponosni što Vukovarsko pivo od ove godine postaje dijelom pivske obitelj tvrtke K pivovari te će se tako sada naći uz bok novom pivskom brendu Grif mikropivovare. Novim ulaganjem u Vukovarsko pivo zadržat ćemo sve vrijednosti koje brend ima, kao i njegov izvorni okus i izgled te mu dati vjetar u leđa i priliku da se istakne na hrvatskom tržištu.“ 

Vukovarsko pivo je svijetlo nepasterizirano pivo koje se među prvima u Hrvatskoj istaknulo kao pivo male proizvodnje i prodaje se u manjim kafićima i trgovinama. Društvo ljubitelja piva je Vukovarsko pivo 2010. godine proglasilo najboljim hrvatskim pivom zbog njegovog okusa i priče koja nosi sjećanja na grad Vukovar. U međuvremenu je taj pivski brend zamalo pao u zaborav, na žalost brojnih ljubitelja piva.

Ulaganje u Vukovar i vrijednu investiciju kojom se kreće u otvaranje novog proizvodnog pogona u Vukovaru komentirao je i predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Marko Njavro: „Otvaranjem novog proizvodnog pogona omogućit ćemo Vukovarcima nova radna mjesta, a Vukovaru pomoći u gospodarskom razvitku. Kao vodeća pivovara na tržištu, vjerujemo da ovakvim projektima doprinosimo stvaranju pozitivnog investicijskog ozračja na lokalnoj i nacionalnoj razini. Zahvaljujemo se Gradu Vukovaru i gradonačelniku Ivanu Penavi na pomoći i susretljivosti oko pronalaska adekvatnog prostora za novi početak proizvodnje Vukovarskog piva.“

Koliko je ta investicija važna za poticanje daljnjih ulaganja u lokalnu zajednicu istaknuo je i gradonačelnik Vukovara Ivan Penava: „Posebno nas veseli što su tvrtka K pivovari i Zagrebačka pivovara prepoznale potencijal Vukovarskog piva i odlučile mu dati priliku za dodatan razvoj. Ova nova suradnja predstavlja dobar primjer ulaganja u lokalnu zajednicu jer su upravo nova radna mjesta i gospodarski razvitak ključ opstanka naših građana u Vukovaru.“

K Pivovari

K pivovari je tvrtka kćer Zagrebačke pivovare, najvećeg domaćeg proizvođača piva, koja posluje na istoj lokaciji u zagrebačkoj Ilici još od 1892. godine. U portfelju tvrtke K pivovari nalazi se i pivnica Pivana te novoizgrađena mikropivovara Grif, u kojoj se proizvode svježa, nepasterizirana i nefiltrirana piva od vrhunskih sastojaka iz cijelog svijeta, u malim količinama.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve