'U vazi u kancelariji dočekao me štakor, za razvoženje pomoći mi nisu dali koristiti službeni auto'

Ja se nadam da će kod svih političara proraditi ljudskost, vidjeli su kakvo je stanje na terenu. Ja se nadam da će pustiti svu politiku i da će to biti jako brzo, rekla je dogradonačelnica Gline Branka Bakšić Mitić za 'Nu2'

Ne bih rekla da je neka sjajna suradnja s gradskom vlašću. Tražila sam službeni auto nakon što je krenula humanitarna inicijativa Ljudi za ljude, rekli su mi da ne mogu koristiti auto za raznošenje humanitarne pomoći. Na kraju sam digla kredit, kupila polovni auto star 15 godina i s njim se služim. Iz Zagreba sam prevezla sigurno 50 bicikala koje sam podijelila po cijeloj regiji, riječi su dogradonačelnice Gline, Branke Bakšić Mitić za HRT-ovu emisiju 'Nedjeljom u 2'.

Bili smo ispred kuće žene kojoj je poginuo sin. Rekla mi je: 'Moj Darko, sve se srušilo na njega'

Nakon razornog potresa koji je pogodio područje Petrinje, Gline, Siska i okolice mnogi su ljudi ostali bez krova nad glavom, ali i svega što su stvarali kroz život. Gradonačelnici su postali čelni ljudi gradova koji su u jako teškom stanju, a dogradonačelnica Gline sad se mora susretati s novim izazovima.

- Stanje nije tako kaotično, ali i jest. Nama je sad najvažnije da svima osiguramo krov nad glavom. Još ima ljudi koji su po livadama, spavaju po autima.

POGLEDAJTE VIDEO: Posveta za sve stradale u potresu

Posveta za sve stradale u potresu 02:01

Iako je izabrana kao predstavnica naroda, s gradskom se vlasti od početka svog mandata nije slagala. Ona je dogradonačelnica iz redova srpske nacionalne manjine.

- Bio je pokojni gradonačelnik, Milan Bakšić, brat od mog muža. Ljudi su me nagovorili, 10 dana prije predaje potpisa su mi rekli da se moram kandidirati. Ljudi su skupili potpise, a ja sam nastavila i dalje pomagati ljudima. Drugi ili treći dan u mojoj kancelariji je u vazi bio štakor. Ali ja sam borac, neće me ništa zaustaviti, samo da ne bude bolest.  - rekla je Bakšić Mikšić za HRT.

Kad je krenuo rat, bila je sa suprugom u Njemačkoj, a u Glinu se vratila 2010. godine. U Hrvatsku se vratila i prije te je bila u Zagrebu s kćeri koja je tamo išla u školu i studirala.

- Prije rata je bilo puno industrije u Glini. Imali smo 6 trgovina obućom, a lani se zatvorila zadnja trgovina obućom. Mi sad nemamo gumene čizme i šlape gdje kupiti. Glina sad nema više od 6 tisuća ljudi, na zadnjem popisu ih je bilo 9000. Nama su ostali samo penzioneri, svi drugi odlaze - istaknula je dogradonačelnica Gline koja je jedna od osnivačica humanitarne inicijative "Ljudi za ljude".

Uživo s mjesta nesreće: On nam je dovezao kampicu, skidao je crijep i više valjda nije mogao...

Osvrnula se i na stanje s isticanjem narodnosti u vrijeme nakon razornog potresa.

POGLEDAJTE VIDEO: Petrinja nakon potresa

- Majske Poljane su selo gdje žive i Srbi i Hrvati i Romi. Uopće nije bitno tko je što, bitno je da su ljudima uništene kuće. Ne Hrvatima, ne Srbima, ne Romima, nego ljudima. Ja se nadam da će ova tragedija biti prekretnica, da će se riješiti ceste i struja Ima djece, nema puno, ali ako im daš uvjete za život, oni će ostati - zaključila je za HRT dogradonačelnica Gline.

UŽIVO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Izvor iz HDZ-a: Sve je vrlo blizu dogovora s DP-om. Vučemilović i Pavliček će dati podršku?
IZ MINUTE U MINUTU

Prošlo je tjedan dana od parlamentarnih izbora, ali i dalje nitko nije skupio 76 ruku i formirao većinu. Kreću ozbiljni pregovori
Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"