Na više od 2000 četvornih metara ponuda, koju standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, bit će još bolja i raznovrsnija uz uobičajeno povoljne cijene...
Uz bakalar u Solinu svečano otvoren hipermarket Tommy
Nakon što su ga dva mjeseca preuređivali, u Solinu su svečano otvorili hipermarket Tommy. Nakon dugogodišnjeg uspješnog poslovanja taj je hipermarket postao sinonim za ugodnu i povoljnu kupnju u Splitu, kao i u Splitsko-dalmatinskoj županiji. U Tommyju su se zbog toga odlučili za obnovu interijera i eksterijera te uvođenje modernije tehnologije poslovanja. Brojni kupci stigli su na otvorenje i počastili se besplatnim bakalarom, ali i mališani koje je obradovao sv. Nikola.
Na više od 2000 četvornih metara ponuda, koju standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, bit će još bolja i raznovrsnija uz uobičajeno povoljne cijene. U sklopu hipermarketa Tommy je i “Bobis” s dnevno svježom ponudom pekarskih i slastičarskih proizvoda. Osim toga, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže.
U hipermarketu Tommy u Solinu i u petak, 7. prosinca, se sprema fešta. Od 17 do 21 sat bit će veliko izvlačenje nagrade igre "Izaberi pravi smjer" u kojoj Tommy kupcima daruje čak pet automobila Jeep Compass. Nastupit će Ćubi, a bit će i kulinarski dvoboj - košarkaši Splita protiv nogometaša Hajduka i Splita.
Tommy je jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, najveća tvrtka i najveći poslodavac u Dalmaciji i južnoj Hrvatskoj, a po ukupnom prihodu spada u hrvatski TOP 25 te u deset najvećih tvrtki u privatnom vlasništvu. Trgovački lanac trenutačno ima više od 200 prodajnih mjesta, u četiri prodajna formata, koja su rasprostranjena po cijeloj Hrvatskoj u nekoliko županija, s posebnom koncentracijom u četiri dalmatinske županije. U Splitsko-dalmatinskoj županiji kao domicilnoj Tommy je službeno tržišni lider u maloprodaji, a tržišni udjeli na ukupnom hrvatskom tržištu stalno rastu.
Kupcima nudi povoljne prodajne cijene s naglaskom na povoljan omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga, a osim toga tu su i stalne akcije koje čine ponudu još atraktivnijom i konkurentnijom.
- Naš je cilj zadovoljan i lojalan kupac koji u Tommyju kupuje povoljno, kvalitetno, ugodno, brzo i sigurno - ističu iz Tommyja. U Tommyjevim prodavaonicama na dan kupuje više od 250.000 lojalnih potrošača.