Obavijesti

Promo sadržaj

Veliki iskorak u digitalizaciji poznatog Beauty, Dentex & Health Expo

Veliki iskorak u digitalizaciji poznatog Beauty, Dentex & Health Expo
8

Zagrebački velesajam učinio je iskorak u sajamskom poslovanju u Hrvatskoj i ponudio digitalnu ekstenziju poznatog Beauty, Dentex & Health Expo

Ove godine u online ediciji okupio je renomirane stručnjake koji kroz panel rasprave i predavanja daju svoj osvrt na sveukupnu situaciju koja nas je pogodila. Ovakav hibridni model održavanja sajma usmjeren je na kreiranje i snaženje zadovoljstva izlagača i njihovih proizvoda u realnom i virtualnom vremenu.

Riječ je o edukativnim i stručnim predavanjima renomiranih stručnjaka koji prenose znanje i alate iz različitih područja, a organizirana su u suradnji sa Ivom Belé, trenericom načela uspjeha.

Iva Belé

Uz teme zdravlja i ljepote, možete poslušati i uspješne poduzetnike i stručnjake za marketing. Primjerice Nevena Vretenar, vlasnica marketinške agencije Brainder govori o brendiranju proizvoda u segmentu ljepote i daje praktične upute kako izgraditi uspješan brend. Brendiranje je jedno od temeljnih načela izgradnje uspješnog biznisa te je dugoročni proces u kome se treba gledati šira slika.

Nevena Vretenar

Danas više nego ikad, tržište je preplavljeno ponudom, pogotovo u beauty industriji. Stoga je neophodno brendirati svoje proizvode i usluge kako biste se izdvojili iz mase i postali prepoznatljivi. Također, pažnja se treba obratiti i na emocije koje želimo izazvati kod naše publike.

''Nije dovoljno samo plasirati proizvod ili uslugu i govoriti zašto smo najbolji. Potrebno je stvoriti emociju i graditi emocionalnu povezanost publike s nama.'' – ističe Nevena.

Također, navodi 3 karakteristike koje smatra temeljem uspješnog brendiranja:

  1. Jasnoća
  2. Jedinstvo
  3. Dosljednost

Uz teorijski pristup temi, Nevena sa sudionicima Beauty, Dentex & Health Expo sajma dijeli i razne savjete te primjere iz prakse.

Dubravka Knezović Zlatarić

Korisne informacije možete dobiti u online panelu „Ljepotom do samopouzdanja“ u kome sudjeluju stomatologinja mr.sc. Andrijana Kovačić, profesorica na stomatološkom fakultetu dr.sc. Dubravka Knezović Zlatarić te poznate stručnjakinje Manuela Picard i Marcela Pezo. Misterioznost ljepote uvijek je prisutna i to uvijek u drugačijem obliku. No, ljepota je potreba svih nas, i žena i muškaraca. Kako onda, tako nedefinirana ljepota, može utjecati na naše samopouzdanje?

Kroz panel raspravu Beauty, Dentex & Health Expo 2020, stručnjakinje iz područja ljepote, osvrću se na poznate trendove te daju korisne i primjenjive savjete.

Manuela Picard Marcela Pezo

Da bi ljepota bila dojmljiva, nije dovoljan samo vanjski izgled. Ljepota potiče i iznutra, a kao jednu od najvažnijih stvari ističu kako je važno cijeniti sebe. ''Ako cijenimo sebe, i drugi će nas cijeniti pa će tako i naše samopouzdanje rasti.

U Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online ediciji putem Entrio.hr možete naučiti i kako koristiti Instagram za svoje beauty brendove, kako poslovati u nepredvidivim okolnostima, na koje načine izazove možemo pretvoriti u prilike, kao i cijeli niz korisnih savjeta koje donose ugledni stručnjaci i poduzetnici.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.