Obavijesti

Promo sadržaj

Vjeshalica: Majica koju ćete poželjeti imati u svom ormaru

Vjeshalica: Majica koju ćete poželjeti imati u svom ormaru
9

Majice koje hrabro (ponekad i iskreno) govore umjesto vas u manje-više redovitim vremenskim razdobljima hit su na modnim pistama, ali već više od pedeset godina suvereno vladaju dućanima sa street style konceptom

Statement t-shirt vremenom je iz majice s printanim likovima iz crtića postao oglasni prostor za ozbiljne političke, društveno osviještene, feminističke i buntovničke poruke s kojima smo se poistovjećivali i vezali uz razne pokrete i inicijative. 

Popularni bendovi, pjevačice i pjevači vjerojatno su na najbolji mogući način iskoristiti priliku za masovnu i jeftinu promociju, a usput na majicama, hudicama i kapama zarađuju i više nego od prodanih karata na turnejama…

Modni dizajneri posljednjih su godina posebnu pažnju posvetili ovom svakodnevnom komadu odjeće, a najzapaženije su bile jednostavne bijele i prugaste majice sa zabavnim, šaljivim porukama, nerijetko predviđene da se nose – u paru! No, često su na majicama bili ispisani samo high street brendovi poput Diora i takvi su komadi odjeće bili među najprodavanijima.

Pojavom jeftinog a kvalitetnog tiska na raznim materijalima i podlogama trendseterice (ali i trendseteri) dobili su priliku iznositi i vlastite, jedinstvene stavove i nijemo progovoriti o svemu o čemu su prije samo razmišljali, a nisu se usudili izreći na glas. Osim toga, više se nisu morali plašiti da će na nekom partyu imati isti odjevni predmet kao i pola prisutnih – dovoljno je „posuditi“ neku poruku i staviti je na t-shirt neke neuobičajene boje, koja naravno ipak mora biti usklađena s ostatkom modnog izričaja… A možda i ne, jer majica je sve samo ne ozbiljan komad odjeće i s njim se najlakše igrati u bezbrojnim kombinacijama i varijacijama!

Osim poruka, print na majicama može sadržavati efektne vizuale pa i složene grafike, a uspješna zagrebačka tvrtka Ab dizajn koja je na tržištu prisutna već petnaest godina pokrenula je projekt Vjeshalica te na najkvalitetnijim strojevima za digitalni tisak sve vaše ideje i želje može otisnuti na majice, veste, pregače, jastučnice pa i torbe.

Matching t-shirtovi u ove su predblagdanske dane poklon kojim svojoj boljoj, značajnijoj ili samo – polovici – možete poručiti sve što se možda inače ne biste usudili: tko zna, možda nekoga možete i zaprositi…

U kombinaciji s najčešće trapericama, još jednim nezaobilaznim komadom pop (ili možda prije rock) kulture, i prikladnim komadom otkačenog nakita, Vjeshalica vam može pomoći da se istaknete u masi, jer osim velikog izbora pripremljenih predložaka koje možete upotpuniti svojim detaljima, ekipa Vjeshalice će vam pomoći pri dizajniranju i pripremi vlastitog modnog detalja.

Ne želite li se odvojiti od svog kućnog ljubimca, pokazati tko je zaista boss u vašoj vezi ili dečkima suptilno poručiti da je pravo vrijeme za šmugnuti van na pivo – pretražite Vjeshalicu i uvjereni smo da ćete naći nešto što vam baš u tom trenutku odgovara. 

Više o ponudi pogledajte na Facebook ili Instagram profilu.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve