Obavijesti

Promo sadržaj

Voziti ljude je genijalno, moj auto je sjecište gradskih zbivanja

Voziti ljude je genijalno, moj auto je sjecište gradskih zbivanja
10

Danas je teško naći posao od kojeg možete normalno živjeti, biti egzistencijalno osigurani, a pri tome ne imati grč u želucu. Kao Uberov partner-vozač uživam u radu i po meni je to najveća prednost Uber platforme

"Najveća motivacija mi je zadovoljstvo korisnika. Dobar komentar koji mi ostave na aplikaciji važniji mi je od zarade. Nit vodilja u danu mi nije profit, već dan bez puno stresa. Danas je teško naći posao od kojeg možete normalno živjeti, biti egzistencijalno osigurani, a pri tome ne imati grč u želucu. Kao Uberov partner-vozač uživam u radu i po meni je to najveća prednost Uber platforme", priča Saša, partner-vozač Ubera koji iza sebe ima 1800 vožnji s 5 zvjezdica.

Krenuo je voziti u prosincu 2016. kada je nakon 15 godina rada u prodaji i karijere prodajnog predstavnika u automobilskoj industriji, ostao bez posla. Za Uber je saznao sasvim slučajno kada je vožnju naručila kolegica s kojom je pio kavu. Počeo je istraživati koje su mu opcije za suradnju i sada je, kaže, siguran da je donio dobru odluku. 

"Većina nas je odgojena s uvjerenjem da moramo imati posao koji se radi od 7 do 15, da se moramo strgati na poslu da bi nas netko primijetio i shvatio koliko smo vrijedni. No, kad radiš preko Uber aplikacije i sam određuješ radno vrijeme i koliko novca ćeš zaraditi; shvatiš da je moguće živjeti bez robovanja poslu. Oduvijek sam maštao o takvim poslovima, a kao Uberov partner-vozač, sad ga i imam" - govori Saša. 

Radni dan sam je posložio na način da vozi od ponedjeljka do petka, osam sati dnevno. Za volanom je isključivo u dnevnoj smjeni, a slobodna popodneva čuva za obitelj i važne stvari izvan posla. 

"Takav raspored ostavlja mi dovoljno slobodnog vremena za moju šestogodišnju kćer, obitelj i prijatelje. Stignem prošetati po prirodi i raditi stvari koje me vesele. Bez ikakvog pritiska mogu ujutro dijete odvesti u vrtić i ne brinuti što će mi šef reći ako slučajno zakasnim na posao", ističe. 

Budući da jako voli putovati, veseli ga kada mu u auto sjednu strani turisti, a svakog ih dana ima sve više. Na desetak vožnji, dvoje ili troje su strani državljani koji Uber platformu koriste bilo gdje u svijetu. 

"Stranci se često čude kada im uzmem torbu i stavim ju u prtljažnik, otvorim im vrata i kažem 'hvala' ili 'doviđenja'. To ih odmah oraspoloži, pa počnu postavljati pitanja o životu u Hrvatskoj koji im Google ne može dočarati u punom smislu" – kaže Saša. 

Budući da je tijekom vožnji doživio mnoštvo anegdota i upoznao mnogo zanimljivih ljudi planira pisati blog na kojem će diskretno, ne otkrivajući sve detalje zabilježiti sve te susrete. Bilo da je riječ o vožnji od nekoliko minuta ili onim dužim ljudi u automobilu vrlo brzo ostave dojam. Ima ih svakakvih – od onih koji vožnju koriste za predah pa samo gledaju kroz prozor do drugih koji u dahu prepričavaju svoj dan.

"Kroz auto mi svaki dan prođu ljudi različitih nacionalnosti i religija, jedinstvenih osobnosti i različitih sudbina. Ako malo ozbiljnije promislite o mom poslu i njegovim prednostima, ja sam u sjecištu zbivanja. Šteta bi bila ne ispričati par riječi o svim tim fenomenalnim ljudima", zaključuje Saša. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve