Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Žada dobio 4 mjeseca zatvora: 'Ovo je zastrašujući presedan'

Protiv medija i novinara u Hrvatskoj se vodi oko 1130 sporova. Ustavni sud je u posljednje vrijeme ukinuo nekoliko presuda protiv medija osuđenih zbog sramoćenja javnih ljudi - moraju prihvaćati kritiku

Komentari 78 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Leslie Eldridge
    Leslie Eldridge

    Vrlo je licemjerno kukati oko toga, a istovremeno radite ovdje na portalu istu stvar. S jednom razlikom, na presudu suda mediji imaju pravo žalbe, imaju pravo braniti se. Na odluke administratora nitko nema pravo žalbe - ovdje vrijedi ona "kadija ...prikaži još! te tuži, kadija ti sudi". I vi biste trebali prihvatiti kritiku kad vam ju komentatori upute. I ovaj komentar će vjerojatno biti obrisan, a ja sankcioniran. Toliko o tome.

    3 Subota, 09.11.2019. u 07:53
    • Avatar zveko

      zveko: A što niste napomenuli recimo to da političar može izjaviti što želi i vrijeđati koga želi i štiti ga imunitet. Samo u slučaju da DORH traži ukidanje imuniteta, to se i dogodi. Za privatnu tužbu, nema šanse. Zaista smo svi isti pred zakonom

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:34
    • Default avatar - Leslie Eldridge

      Leslie Eldridge: U pravu si. Ali zamjenjuješ teze, a zamjena teza nije argument, već logička pogreška.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:40
    • Avatar mrki1704

      mrki1704: 5+

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:49
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    Ako mi komentatori moramo poštivati (naglašavam poštivati) pravila komentiranja, onda bi i novinari trebali poštivati svoja pravila objavljivanja svojih članaka.

    9 Petak, 08.11.2019. u 23:15
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Losa usporedba i nepoznavanje materije

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:29
    • Avatar Možetemi

      Možetemi: E moj Đoni, da nema novinara tvoji bi još više pljačkali i iživljavali se nad sirotinjom. Svaki tvoj komentar je drukanje za zločinačku organizaciju. Gdje je tu pravda ako nasilnik i krimos Đakić prijeti čovjeku i na kraju bude osuđen ...prikaži još! onaj kojem se prijetilo.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 04:08
    • Avatar Zivjela Cenzura!

      Zivjela Cenzura!: @jo2hn8ny, nisu svi isti, za neke pravila ne vrijede. @Možetemi, ne piše se o pljačkanju i iživljavanju nad sirotinjom, osim ako nije neka senzacionalna situacija. A ako neka cajka prdne, o tome tri dana zaredom bude članak.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 04:28
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Možetemi, koji su to moji? Od 2000-e godine Republikom vladaju potomci SKOJ-evaca. Ja sam bio za Hrvatsku kakvu je htio doktor Franjo Tuđman,a ne ovo danas.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 06:31
    • Avatar GGMU92

      GGMU92: Pa i dobio si rvacku kakvu je franjo htio, 300 odabranih žive na grbači 3.5-4 milje ljudi.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:15
    • Avatar zveko

      zveko: A Đakić može vrijeđati koga želi jer ga štiti imunitet. Zaista prava jednakost pred zakonom.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:36
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: GG kojih 300 odabranih? Nabroji mi ih, molim te? Osobno me zanima kako svi iz Republike Hrvatske kada odu u drugu državu mogu POŠTIVATI njihove zakone, a naše ne mogu, nego bi svi htjeli biti šerifi i utajivati poreze?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:08
    • Avatar Možetemi

      Možetemi: Zašto se praviš naivan? Da je Tuđman živ, misliš li da bi bilo bolje? On je utemeljitelj ove mafijaške hobotnice.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 11:00
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Nisi mi odgovorio na pitanje. Ne kažem da je bio svetac, ali prema ovima je nevinašce.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 12:06
  • Avatar Zivjela Cenzura!
    Zivjela Cenzura!

    I ja sam šokiran presudom. Za isticanje svog mišljenja obični smrtnici (nenovinari) dobivaju kazne. Takvo nazivanje telefonom je očita provokacije radi prijašnjeg incidenta (odmazda) i još je razgovor pri tome neovlašteno sniman. Zakon treba važiti za sve, a ne samo ...prikaži još! za novinare. Samo je pitanje vremena kada će netko opljačkati banku ili upucati nekoga i onda se vaditi na to da je novinar i da je sve snimao. Ovo zadnje nije bilo poticanje krivičnog djela, nego zajedljiva hiperbola.

    1 Subota, 09.11.2019. u 04:45
  • Avatar iinvidico
    iinvidico

    Svatko treba odgovarati ako krsi zakon pa i novinari tako da je presuda ok...e sad o odgovaranju politicara ne treba posebno raspravljati...

    Subota, 09.11.2019. u 07:49
  • Avatar ravno1
    ravno1

    Imamo preveliki broj takozvanih novinara i mora ih se "spustiti na zemlju" jer su si umislili da su iznad svih. Ako treba i povećati kazne.

    9 Petak, 08.11.2019. u 22:48
    • Avatar ivo sanader

      ivo sanader: Nazad u HDZ..zima jos nije pocela.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:15
    • Default avatar - onogray

      onogray: Žada nije priučeni novinar. A i da je, Đakić je to prljavo odigrao i izvukao se zbog svog statusa. Ta činjenica je alarmantnija od priučenih novinara.

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:19
    • Avatar ravno1

      ravno1: onogray - Žada, da je pravi novinar, trebao je znati što će se dogoditi i trebao je drukčije "odigrati igru". To je slično kao kada sam ja, mlad i naivan motociklista, u dva sata noću, milicionera "drvenjaka" kako smo ih ...prikaži još! zvali (ne pred njima naravno) koji me zaustavio zbog kontrole, pitao: "Da li ste Vi ovlašteni mene legitimirati"? Dotični mi je odgovorio: "Ako ti ja pokažem za što sam sve ovlašten mislit ćeš da te je pregazio teški kamion".

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:30
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Ma to - kaznjavati jedino sto ti u drzavi pokrece stvari jer prozivaju, pokazuju prstom na sve sto bi ti i slicni pomeli pod tepih...kako se sramotis..

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:31
    • Avatar ravno1

      ravno1: Tihakucanica - Poštovana gospođo kućanica. Ja podržavam dotičnog (nazovimo ga novinarom). Ali, kako god se Vi trudili, on je novinarski diletant. To je trebao drukčije "odigrati", kao što sam naveo u prethodnom komentaru. Stječe se dojam da ni Vi ne ...prikaži još! razumijete kako funkcionira sustav?

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:40
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Da, nepravedan sustav mi je stran bio i ostao. Zanimljivo da je u fokusu novinar, a ne osoba koja je na mocnom polozaju iznosila vrlo opipljive prijetnje tom istom novinaru. Los sarkazam

      Odgovori Petak, 08.11.2019. u 23:45
    • Avatar NKNK

      NKNK: Tiha..., u pravu si, ali to što ti pišeš nema veze sa navedenim slučajevima. Žada je snimao bez dopuštenja druge strane, a drugo ako je već snimao radi svoje sigurnosti, zašto to nije zadržao nego iznio van ? Novinari su ...prikaži još! tu da izvještavaju, prenose informacije istinito, točno, precizno. Iznošenje mišljenja nije informacija i ono često kroz medij može biti uvredljivo i bezobrazno, a gore u tekstu se žale da im se radi toga tuži i penalizira. Moja majka je bogata. U mladosti je bila lijepa i nije se nikad udala, viđana je s ovima ili onima. Ti misliš da je bila skupa kurva i to kao novinarka napišeš. To je jednostavno tvoje mišljenje i ti iskoristiš svoj medij koji će čitati tisuće i tisuće ljudi za izraz svog mišljenja. I misliš da je to u redu i treba prolaziti nekažnjeno. Osobno mi se gade ljudi poput Đakića i sličnih i vrlo zločesto ću reći da im malo dobra želim..., ali i novinari vrlo često krivo postupaju i za to trebaju snositi odgovornost.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 01:21
    • Avatar Zivjela Cenzura!

      Zivjela Cenzura!: @onogray, i Žada je taj koji igra prljavo. Ako je novinar ne znači da ima veća prava nego ostali u državi. Ako je imao muda provocirati, neka ih pokaže sada i prihvati kaznu.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 04:32
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @NK- slazem se s tobom kakav bi novinar mogao/trebao biti u “salonskim” uvjetima. Ali ovo nisu bili ti uvjeti. Mala sredina, vrlo opipljive i neugodne prijetnje lokalnog, zadriglig mocnika i polukrim...ca... pukne zivac - strah, gadjenje, zelja...ali smo saznali nesto. ...prikaži još! Opet. Nazalost. Je, mogao je drugacije da nije svjestan i ogorcen nepravdim i gutanjem srajna..,zato velim - podrska covjeku - ovo je tipican primjer kad ti se zgadi sve i ides glavom u zid a onda ekipa uz kavicu komentira “ooo sit, pa trebalo je ovako/onako” ...pobune pocinju ekscesima a ne molbama s 3 primjerka i “a gde je pecat”. Zato podrska covjeku

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 17:39
  • Default avatar - srecko64
    srecko64

    Bravo dobra i mala presuda kazna. Nobinare treba zatvorit za nanosenje lazi i prevara i primanja mita za lazne optuzbe .

    Subota, 09.11.2019. u 05:24
  • Default avatar - Kromanjonac drugi
    Kromanjonac drugi

    Što, za novinare zakoni ne vrijede? Ako ti netko prijeti, onda lijepo odeš na policiju i prijaviš prijetnje. Zakon je o tajnom snimanju jasan i vrijedi za sve, pa i za novinare.

    Subota, 09.11.2019. u 08:14
  • Avatar Inteligencija
    Inteligencija

    Mediji previse zadiru u privatnost, posao je nesto drugo.

    1 Subota, 09.11.2019. u 01:35
  • Default avatar - Semper_Fidelis
    Semper_Fidelis

    Danas su si određeni profili ljudi umislili da su iznad zakona, iznad drugih i bolji od drugih i važniji i bitniji od ostalih - političari, nastavnici, novinari.....

    5 Subota, 09.11.2019. u 08:17
    • Avatar Vlad

      Vlad: Gdje nađe nastavnike da su iznad zakona?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:23
    • Default avatar - Semper_Fidelis

      Semper_Fidelis: Govorim generalno, za njih više vrijedi onaj dio "važniji i bitniji od ostalih", ali ako ćemo već o zakonu, zakon kaže i da postoji pravo na redovno školovanje. To pravo djece u RH trenutno krše i negiraju upravo nastavnici.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:38
    • Avatar Vlad

      Vlad: Štrajk je legitimni način borbe za svoja prava.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:43
    • Default avatar - Semper_Fidelis

      Semper_Fidelis: Ne, ako to nanosi štetu drugima ili zadire u prava drugih. Ničija prava nisu bezgranična. Prava jednog prestaju tamo gdje počinju prava drugog.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:54
    • Avatar Moderni poganac

      Moderni poganac: "Prava jednog prestaju tamo gdje počinju prava drugog." - amen!

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:59
  • Default avatar - radišaklapun
    radišaklapun

    triba je dobiti najmanje 44 miseca a ne 4.novinari i jesu najveći dijelitelji mržnje,svaka čast onima koji su bili u pravu te triba i nagraditi al ove kvazi novinare triba pozatvarati koji priče sa ulice šire neprovjereno bez ikakve odgovornosti ...prikaži još! svjesno sa jednim jedinim ciljem a to je raspirivanje mržnje

    Subota, 09.11.2019. u 09:23
  • Default avatar - škver
    škver

    Istina će uvijek naći svoj put . Povijest će učiti djecu kakva je bila i čija , Hrvatska nakon rata.

    Subota, 09.11.2019. u 08:22
  • Avatar Lun@777
    Lun@777

    Novinari rade posao DORH-a i USKOK-a. Tek nakon novinarskih članaka pokrene se DORH i USKOK, pa malo pročeprkaju aktere članaka. Sjetite se, samo zbog njih pao je Kušćević, Dalićka, Goran Marić,Žalac, Tolušić, Škaro... No, kako vidimo novinari vlasti smetaju, pa ...prikaži još! ih se često sudi, a sudstvo je produžena ruka vlasti. Svaka čast novinarstvu i novinarima, pogotovo istraživačkom novinarstvu. Svaka čast emisijama kao što je Provjereno, Otvoreno i neka druga.

    Subota, 09.11.2019. u 08:16
  • Avatar sol
    sol

    A kako se stite?

    Subota, 09.11.2019. u 05:47
  • Avatar Dobrojavno
    Dobrojavno

    Sloboda za "gospodu" ,a tlačenje za narod.

    Petak, 08.11.2019. u 22:25
  • Avatar Možetemi
    Možetemi

    Mi smo samo korak iza Meksika. Razlika je samo u tome što kod nas mafijaši još ne ubijaju ljude. Hm, kad se sjetim onih 17 mil. kuna iz Virovitice i brzinskog sprovoda, mislim da nisam u pravu. U Virovitici vlada ...prikaži još! strahovlada. Kirin i Đakić su nedodirljive osobe. U njihovim rukama je policija i sudstvo i njima se koriste za svoje prljave poslove.

    3 Subota, 09.11.2019. u 04:01
  • Default avatar - mad975.IA
    mad975.IA

    Đakić bira i imenuje suce na svim razinama, a vi bi htjeli da oni sude protiv Đakića. Nešto nije u redu! Hm, što bi to moglo biti? To je vrlo zapetljano klupko ovisnosti i korupcije. A tko je odgovoran, zna se.

    Subota, 09.11.2019. u 09:39
  • Default avatar - franjo54
    franjo54

    Ako vec imamo slobodu govora i demokraciju onda se za rijec koja je istinita nebi smjelo suditi. Ako netko ne govori istinu vec klevece onda zasluzuje kaznu. Svi oni za koje je bilo receno da su kriminalci a nisu tuzili ...prikaži još! tim sami priznaju izreceno jer bi se tuzbom otkrila istina.

    3 Subota, 09.11.2019. u 10:10
    • Default avatar - _Q_

      _Q_: Ako ja napišem da Pero Perić nosi ružičaste ženske tange, a Pero doista nosi ružičaste ženske tange, onda sam ja napisao istinu. Ali ako sam ja do toga došao na način da sam provalio u Perin stan i prekopao mu ...prikaži još! ladice u spavaćoj sobi i album sa slikama, onda sam ja prekršio zakon. I može i treba mi se suditi. U Hrvatskoj je tajno snimanje protuzakonito, ma tko što o tome mislio. I to vrijedi za mene, tebe i bilo koga drugoga. Pa i za novinare.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:17
    • Default avatar - franjo54

      franjo54: Tocno ako sam te tajno snimio ali ako sam izrekao rijec koja je istina a ti me ne tuzis znaci da priznajes

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:33
    • Default avatar - _Q_

      _Q_: A ako te ne tužim onda ne priznajem?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 16:48
  • Avatar zveko
    zveko

    Jadna je država u kojoj građani navijaju za kažnjavanje novinara i pravo političara i lovaroša da rade što žele.

    1 Subota, 09.11.2019. u 08:38
    • Avatar 50 nijansi šljive

      50 nijansi šljive: Građani navijaju za poštivanje zakona i na ravnopravnost pred zakonom za sve. Nitko ne bi smio "raditi što želi". Ni lovaroši i političari, ali niti novinari.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:09
  • Default avatar - listovača
    listovača

    Gotovo polovica komentatora ilije potpuno glupa ili su na platnoj listi adezenjara. Koliko glup moraš biti da bi odobrio ovakvu presudu? Shvaćaju li ti likovi što rade sami sebi? U svakoj normalnoj državi taj napuhani balavac bi zajedno sa ocem ...prikaži još! već odavno bio u prdekani a moroni ih podržavaju i veličaju!

    2 Subota, 09.11.2019. u 06:36
    • Avatar zveko

      zveko: I gle čuda, za većinu je ovaj komentar loš. Jadna je ovo zemlja.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:40
    • Avatar 50 nijansi šljive

      50 nijansi šljive: zveko, pa normalno da je loš. Kad vrijeđaš ljude i nazivaš ih glupima i drugim pogrdnim imenima, onda valjda ne očekuješ pozitivne reakcije.

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 10:11
  • Avatar Vlad
    Vlad

    Bitno je da novinar objavi ISTINU. Za novinara ne bi trebalo vrijediti pravilo "nepropisno pribavljenih dokaza" kao kod kaznenih postupaka. U većini demokratskih država novinar ne mora odati svoj izvor. Postoji "na papiri" to pravilo i kod nas ali nesposobni ...prikaži još! sudije to ignoriraju.

    1 Subota, 09.11.2019. u 08:20
    • Avatar Freedom To Obey

      Freedom To Obey: Da li želiš reći da za novinare zakon ne bi trebao vrijediti? Da novinar smije narušavati privatnost, provaljivati, krasti itd, a sve u korist "objavljivanja istine"?

      Odgovori Subota, 09.11.2019. u 08:56
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message