Agencija za odgoj i obrazovanje, pod čijom nadležnošću je provođenje kurikula, kao i praćenje rada nastavnika, o korona-zadaći u školi u Sesvetama kaže da je primjerena učenicima i spada u propisani program
'Zadaci su u skladu s kurikulom za 5. razred. To je istraživački rad, nastavnica nije pogriješila'
Zadaća koju je nastavnica prirode dala učenicima petog razreda u OŠ Brestje u Sesvetama kod dijela je roditelja izazvala zgražanje. Učenici u istraživačkome radu trebaju odgovoriti na pitanja poput:
U kojoj državi svijeta je najviše oboljelih od Covid - 19? Kakav je broj zaraženih osoba koronom u vremenu od 7. do 14.9.? Broj je zaraženih svakim danom u porastu (da ili ne)?
Zatražili smo mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje, pod čijom nadležnošću je, između ostalog, provođenje kurikula u školama, kao i stručni nadzor rada nastavnika i učitelja. Iz Agencije ističu, nastavnica nije pogriješila. Pitali smo jesu li ovakva pitanja i tema koronavirusa primjerena učenicima petog razreda, te kakve su preporuke nastavnicima i učiteljima kako da pristupe temi korone.
- Postavljeni zadatci u skladu su s kurikulom Prirode za 5. r. osnovne škole jer se njime ostvaruju ishodi vezani uz prirodoslovnu pismenost. Prema novim kurikulima istraživački rad trebao bi se provoditi i biti zastupljen u svim nastavnim predmetima. Učiteljima i nastavnicima preporučeno je povezuju gradivo koje predaju sa svakodnevnim događajima, stvarima, pojavama, odnosno da ih aktualiziraju. U zadatku je naglasak na istraživanju - pronalaženju podataka, prikazu i analizi podataka, donošenju zaključka, a ne na temi istraživanja. Od učenika nije tražen ni jedan podatak oko kojeg nema suglasja među znanstvenicima - traženi su statistički podaci koji su službeno objavljeni i javno dostupni. Od učenika se ne očekuje da znaju broj zaraženih, već da znaju pronaći vjerodostojne informacije - navodi se u odgovoru AZOO-a.
Pogledajte video: Škola u Hrvatskoj počela 7. rujna
Pokretanje videa...