Obavijesti

Promo sadržaj

Zadovoljan zaposlenik je ključ u izgradnji poslovnog uspjeha

Zadovoljan zaposlenik je ključ u izgradnji poslovnog uspjeha
10

Da je zadovoljan zaposlenik ključna komponenta u izgradnji poslovnog uspjeha, svjestan je i jedan od vodećih splitskih hotela Radisson Blu Resort & Spa, Split koji posluje pod brendom jedne od vodećih svjetskih hotelskih grupacija RHG – Radisson Hotel Group

Hotel već dugi niz godina sustavno radi na kreiranju pozitivne radne atmosfere i visoke motiviranosti svog tima koji je njegova najveća snaga. Kao rezultat kontinuirane suradnje i socijalnog dijaloga, Uprava hotela i sindikalni povjerenici Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije te Sindikata Turizma i usluga Hrvatske, potpisali su 27. ožujka Dodatak kolektivnom ugovoru Hotela Split d.d. te izmjene pripadajućeg tarifnog modela. 

Od 1. ožujka, za 6 % se povećava osnovica plaće za sve radnike pod kolektivnim ugovorom, odnosno osnovica plaće će porasti čak 11 % u dvije godine što predstavlja jedno od najvećih povećanja osnovice plaće među hotelima u okruženju. Povećanju neto primanja pridonijet će, zasigurno, i povećanja dodataka na plaću. Tako će se od 1. ožujka dvokratni rad plaćati 15%, a rad na svih 14 blagdana (za razliku od dosadašnjih 8 blagdana) 100 % više. Otpremnina pri odlasku u mirovinu se povećava na dvije prosječne plaće ostvarene u Društvu. Već u 2018. isplaćena je Božićnica u maksimalnom iznosu od 2500 kn što Uprava planira isplatiti i ove godine. 


Zdravlje je temelj kvalitete života i samim time društveno odgovorna poslovna filozofija postaje imperativ u poslovanju hotela u suvremenom svijetu. Imajući na umu važnost kulture zdravlja, vodstvo hotela je u veljači ove godine ugovorilo policu dodatnog zdravstvenog osiguranja za svoje stalne zaposlenike s partnerskim osiguravajućim društvom. Samim time, stalni zaposlenici Radisson Blu Resort & Spa, Split odsada će imati na raspolaganju besplatne usluge preventivnog sistematskog pregleda te preventivne i kurativne zdravstvene zaštite koja se sastoji od specijalističkih pregleda, dijagnostičke obrade i laboratorijskih pretraga. Na ovaj način, među zaposlenicima se želi širiti svijest o važnosti kontinuirane brige o vlastitom zdravlju. 

U srijedu, 3. travnja 2019., Radisson Blu Resort & Spa, Split ugostio je učenike osmih razreda splitskih škola: OŠ „Split 3“ i OŠ „Mertojak“, predstavnike stručnih službi škole te organizatore projekta „Posjeti tvrtku – upiši struku“. Ovu vrijednu inicijativu organizirala je Hrvatska gospodarska komora s partnerima, Splitsko-dalmatinskom županijom, Gradom Splitom te splitskim uredom Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Cilj posjete je bio  približiti učenicima rad u turizmu i dati im informacije iz prve ruke, a kako bi, zajedno sa svojim roditeljima, razmotrili turistička zanimanja pri upisu u srednje škole.Učenici su tako imali priliku, iz prve ruke, razgledati hotel i naučiti dosta informacija o samom radu u hotelu. Tim hotela na zabavan je način učenicima prezentirao hotelske  sadržaje i usluge, poput izrade bezalkoholnih koktela u The Door Baru i ekskluzivnog predsjedničkog apartmana. U edukativno-nagradnoj igri najs(p)retniji učenici osvojili su obiteljske spa dnevne karte u jednom od najvećih wellness centara na prostoru Splitsko-dalmatinske županije.

Voditeljica Odjela ljudskih potencijala Radisson Blu Resort & Spa, Split, gđa. Sandra Čanić, izjavila je pritom: „Vrlo rado smo se odazvali ovoj akciji kako bismo popularizirali turistička zanimanja među mladima. Upoznali smo ih sa zanimanjima koja se traže, ali i sa činjenicom da na raspolaganju imaju jako dobre turističke škole te da se u turizmu, ne samo može naći posao, nego i ostvariti lijepa karijera“. Organizatori ove akcije, kao i poslodavci koji su se uključili u sudjelovanje, dali su dobar primjer kako se na unaprijeđenju povezanosti obrazovnog i gospodarskog sustava, koja je jedan od temelja društvenog napretka, može raditi  kroz jednostavne, praktične i zabavne inicijative. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću
PROMO

Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću

Matko Šišak u Vukomeriću vodi akademiju prirodnog graditeljstva, gdje se polaznici kroz 12 dana uče graditi kuće od prirodnih materijala poput drva, slame i gline