U povodu 110 obljetnice Velesajma, Hrvatska pošta izdala markicu koja vrijedi za slanje razglednica, dopisnica te pisama do 50 grama težine. Može se koristiti za domaći promet
Zagrebački velesajam 'završio' je na poštanskoj markici
U opticaju je nova komercijalna poštanska marka izdana u povodu 110 godina postojanja Zagrebačkog velesajma. Nominalna vrijednost je prvi put izražena slovnom oznakom A koja odgovara iznosu poštarine od 3,1 kune za pismo mase do 50 grama te dopisnicu ili razglednicu u domaćem prometu.
Zagrebački velesajam oduvijek je bio dio identiteta grada Zagreba. Od prvog dana poslovanja preuzeo je ulogu ambasadora gospodarstva povezujući Grad Zagreb i Hrvatsku sa svijetom. Godine 1925. pokrenuo je i utemeljio, s još 19 sajamskih gradova, Međunarodnu uniju sajmova (UFI), danas krovnu svjetsku sajamsku organizaciju. Vizionarska odluka gradonačelnika Amruša da oplodi tu inicijativu daljnjim razvojem sajamskih aktivnosti u gradu Zagrebu te, povrh svega, vizionarskog poteza gradonačelnika Holjevca za prelaskom preko Save, gdje je sagrađen današnji Zagrebački velesajam, Zagreb je već 110 godina na karti svijeta i Europe kao sajamski grad.
Danas, s godišnjim portfeljem od 20 vlastitih sajamskih projekata i više od 100 događaja kroz godinu, uspješno se pozicionirao kao komunikacijska i promotivna platforma domaćega gospodarstva te ostao prepoznatljiv simbol Zagreba i Republike Hrvatske.