Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Izglasali zakon o otpisu duga: 'Određeni pomak ipak je tu...'

O izmjenama Zakonu o najmu stanova vjerojatno će se glasovati idućeg petka, zadnjeg dana rada Sabora prije ljetne stanke, nakon dodatnih pregovora, rekli su iz redova vladajućih

Komentari 37 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar landahoy
    landahoy

    Zamisli živiš 25 godina na tuđoj nekretnini i onda te uhvati panika sad kad bi ju trebao vratiti i kupit nešto svoje. E pa jbg nismo više u komunizmu sad je kapitalizam. Vlasnicima dati odštetu jer nisu imali pristup svom vlasništvu.

    1 Petak, 06.07.2018. u 08:36
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: To triba dati država, jer je ista ko zna koliko uzela u tih 25.godina od osoba koji su živili u tim stanovima..

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 08:29
  • Avatar Invictus_Zagreb
    Invictus_Zagreb

    moraju tocno vidjeti koliko uhljeba i ratnih profitera ima i kako sloziti zakon tako da svi oni "zadovoljavaju" zakonske norme.. nikada se hrvatska osloboditi nece hdz-a.. nikada

    Petak, 06.07.2018. u 08:31
  • Avatar beach
    beach

    pa nije više juga i dodjela stanova besplatno, kapitalizam je i zašto bi oni živjeli u tuđim stanovima za ništa, a vlasnik ne može do svog stana, a mogao bi ga iznajmiti za pristojne novce, pa neka gospoda koja koriste ...prikaži još! tuđu imovinu za sitne pare godinama izvole platiti pristoju najamninu vlasniku kao i svi ostali podstanari...... ! Što su oni bolji od ljudi koji moraju uzeti kredit i otplaćivati ga da bi imali svoj stan..... a ovi izmišljaju kako da im netko sve plati i pokloni stan...... sram ih bilo ..... da su u poziciji vlasnika stana bilo bi drvljem i kamenjem na one koji su u njihovim stanovima......

    5 Petak, 06.07.2018. u 08:39
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: Zašto tkz. vlasnik stana isti triba dobiti natrag, a neko čija je zemlja oduzeta za gradnju tvornice naknadu za istu ne može dobiti.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 08:30
    • Avatar breaklimit

      breaklimit: Tek se krenulo, riješavat će oni i zemljišta. U ovo se krenulo dirat jer je 1 lik iz Splita koji je zaštićeni najmoprimac tužio svog vlasnika da je dužan platit mu za uređenje prostora kojem vlasnik uopće nema pristup jer ...prikaži još! u njemu živi taj zaštićeni najmoprimac. I to se povuklo skroz na Europski sud gdje je taj zaštićeni najmoprimac izgubio i onda su vjerojatno dobili direktivu od Europe da to riješavaju. Slažem se da treba sve to riješavat ali idemo redom, krenulo je bar nekako da se to riješava!

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:06
    • Avatar partybreaker12

      partybreaker12: Lik želio besplatno si sredit stan, i sad us**o sve svim zaštićenim najmoprimcima bolje da se nije prtio, baš smiješno.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:11
    • Avatar beach

      beach: @Potpec budi pametan ako se vrati stanove imat će se priliku vratit i zemljišta ako se stanovi ne vrate neće se imat prilike nikad vratit ni zemljišta. Tako da bi većini građana bilo u interesu da ovo prođe dobro osim ...prikaži još! ovim parazitima u tuđim nekretninama...

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:22
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: beach: Večina te zemlje je prodano uz nekretnine, novci su dio zbuksani u privatne đepove, a dio država potrošila. I odakle pare da im država to plati. Na taj način su mogli i platiti stanove ili izgraditi nove.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:33
  • Avatar Robert Plant
    Robert Plant

    Buduci da su zasticeni najmoprimci placali najam u visini vrecice kikirikija imali su dovoljno vremena da skupe cash i sada sebi kupe nekretninu.

    Petak, 06.07.2018. u 15:28
  • Avatar Robert Plant
    Robert Plant

    U Sopnici Jelkovcu ima dovoljno praznih i povoljih smjestajnih jedinica. Ako im ne odgovara nek si kupe gdje zele.

    Petak, 06.07.2018. u 15:31
  • Default avatar - 03041
    03041

    Znači nekima se pio n-ti put otpisuju dugovim a oni koji plaćaju i odriču se užitaka da bi platili račune su budale

    Petak, 06.07.2018. u 15:24
  • Avatar Demetrius
    Demetrius

    Cirkus,lazi i obmane.Sljepci vode sljepe.

    Petak, 06.07.2018. u 12:53
  • Avatar Robert Plant
    Robert Plant

    10.000 (20.000) kuna su sasvim dovoljni iznosi za OPROST duga. Nisu blokirani zasticena vrsta, a gradjani koji zive skromno i uredno podmiruju sve svoje obaveze budale.

    1 Petak, 06.07.2018. u 15:34
  • Avatar Plejada
    Plejada

    Članak je napisan površno. Uopće nije rečeno što oni žele postići s time. Vjerojatno opet neka nova pljačka.

    4 Petak, 06.07.2018. u 10:52
    • Avatar breaklimit

      breaklimit: Članak se tiče ovoga "Sin mu radio zakon, pa je Uhlir odlučio dati stanove državi...", nastavak rasprave oko "žaštićenih najmoprimaca" ili ti ga parazita koji žive u tuđem vlasništvu a plaćaju nikakvu rentu. I sad se to tek nakon preko ...prikaži još! 20 godina gleda riješavat... Ali slažem se članak je iznimno površno napisan.

      Odgovori Petak, 06.07.2018. u 10:57
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: breaklimit: Po kojim zakonima vlasniku stana se isti vrača, a ONI kojima je oduzeta zemlja za gradnju tvornica i sl. ne vrača ni obeštećenje, a kamoli zemlja.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 08:33
    • Avatar breaklimit

      breaklimit: Pa POTPEC ja se nadam da će doć red i na zemlju, pravda je spora ali sigurna, evo tek nakon 20ak godina se uopće u ovo dira. Ne vidim razloga zašto ne bi ljudi kojima je oduzeta zemlja dobili ju ...prikaži još! natrag ili nadoknadu. Ali ovaj trenutačni zakon se dira u stanove.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:00
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: breaklimit: Čisto sumnjam ovoj lopovskoj vlasti to nije u interesu jer večinu toga je prodano, a novci zbuksani.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:31
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    evo za 4 godine istima po treći put otpis duga budalama koje otkidaju od usta da ne bi bile dužne naplatiti duplo -sve to mi plaćamo i od naše love se nekome oprašta

    Subota, 07.07.2018. u 08:51
  • Avatar najiram 10
    najiram 10

    pa i tim stanovima su partijci i partijsko osoblje uhljebi partijski ti več 75 godina uživaju u pokradenoj imovini...da nije bilo lažnog drugog tita i lažljive partije proizvoda hitlera i staljina nebi bilo ni tih stanara u tuđim stanovima..i kučama ...prikaži još! tanara u tuđim stanovima..i kučama imanjima tvornicama..o samo da nikad nije bilo partije i lažnog tita kako bi nam sada lijepo bilo u hrvatskoj...

    Petak, 06.07.2018. u 15:03
  • Default avatar - Lopud
    Lopud

    Država treba isplatiti "vlasnike" koji godinama nisu lipe uložili u te nekretnine, protiv sam deložacija ljudi koji su legalno dobili stanarska prava, godinama ulagali u te nekretnine. No, kao i u ostalim stvarima Država kako vjetar puše!

    14 Petak, 06.07.2018. u 18:02
    • Avatar breaklimit

      breaklimit: Haha ulagali u tuđe nekretnine. A koliko su onda oni dužni stanarina? Živiš preko 20 godina u nekretnini i plaćaš stanarinu od 150 kn?Da ti je stanarina oko 1500kn bio bi dužan oko 360000 kn. Ajd samo mi javi tvoju ...prikaži još! adresu da uselim jer čini se da tebi odgovara netko da živi u tebe za 100injak kn. Zašto bi vlasnik nešto ulagao u to kad ne može to koristit?

      Odgovori Petak, 06.07.2018. u 20:24
    • Avatar beach

      beach: Skroz logično ulagat pare u nešto što nemaš ama baš nikakve koristi jedino štete. Jer najam koji oni plaćaju 100 kn a namet oko 150 kn tako da si u minusu s nečim što ne možeš koristit. Pa koga ti praviš budalom?

      Odgovori Petak, 06.07.2018. u 20:27
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: breaklimit: Koji su to pravi vlasnici stanova. Lopovi iz izdajničke partije koji iste dobivaju samo da daju svoj izdajnički glasić. LOPUD je u pravu. I kad si toliki zagovornik povrata stanova, kako nisi i zemljišta na kojima su tvornice, zgrade ...prikaži još! rade i slični objekti, a koji su prodani kako građanima tako i strancima. Vlasnici zemljišta ništa nisu manji Hrvatati od vlasnika stanova.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 08:38
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Upravo tako POTPETEC. Zagovarati da se stari ljudi izbacuju na ulicu i glumiti pravednu Državu na teret onih koji nisu krivi za oduzetu imovinu bivšeg režima je sve samo ne pravednost i jednakost gradjana. Mnogi su dobili davno stanarska prava, ...prikaži još! ulagali, sredjivali te stanove, a Državi plaćali stanarinu koliko je Država odredila. Da li bi se netko od komentatora bunio i nudio da plaća veću stanarinu? Zasigurno ne bi. Da nisu stanovali u tim stanovima, danas bi to bile zapuštene rupe puno manje tržišne vrijednosti nego to danas jesu. Davno nepravda je učinjena mnogima, za to nisu krivi nosioci stanarskih prava, to su ljudi poput nas i u dobi kada uglavnom više nisu radno sposobni. Današnja vlast opet radi nepravdu, ponajprije ne vraća svima sve što im je oduzeto, selektivna "pravda" na snazi!!! Važno je da bogatoj Crkvi vraća, a ne onima kojima je stvarno potrebno. Potrebno je naći rješenje koje se ne lomi preko ledja dijela gradjana u korist nekih drugih, Država mora rješavati bez da ugrožava ikoga, novca ima samo se ne rasporedjuje kako treba....

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 09:23
    • Avatar breaklimit

      breaklimit: Ja sam za povrat svega Potpec, i nadam se da će doć red i do povrata zemljišta i svega ostalog što je oteto ljudima! Sad je red na stanovima, nadam se da će doć i do zemljišta. U potpunosti se ...prikaži još! slažem s tobom, sve što je oteto treba biti vraćeno ili nadoknađeno ili zemljištem ili novcem. Ne vidim tu dileme.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 11:54
    • Avatar partybreaker12

      partybreaker12: @Lopud ne slažem se. ti stari ljudi su imali prilike uštedit i ostavit poprilično lijepu svotu sa strane za kupit si stan (1000 kn da si ostavljo mjesečno nakon 25 godina, imas 360000 kn a s obzirom da nisi plaćo ...prikaži još! stanarinu imao si takvu mogućnost).Evo primjer baba iz Srbije je "zaštićena najmoprimka" i vodi se kao socijalan slučaj u Hrvatskoj (a u biti je parazit), a u Srbiji ima 2 kuće i pođe tijekom ljeta u Srbiju a iznajmljuje taj tuđi prostor. I sad meni netko govori da bi ona to trebala nastavit, sve te parazite treba na ulicu ili na račun države im dati stan a ne otimati od privatnih građana. I da ovaj primjer s babom je osobni primjer...

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:09
    • Avatar beach

      beach: Vidi Lopuda što viče diskriminacija zato što neće imat privilegiju više živjet u tuđem vlasništvu za 0 kn, nego će morat kao ostali podstanari plaćat stanarinu. Čak i da su radno nesposobni bilo je vrijeme kad su bili radno sposobni ...prikaži još! i mogli su iskoristit tu privilegiju neplaćanja stanarine da si kupe negdje stan. 20ak godina nije malo vremena za uštedjet jer stanarine su po 2000 kn, znači mogo si po 2000 kn ostavljat po mjesecu tokom 20 godina. Pa to je pola milijuna kn. Ljudi dižu kredite i znoje krv da bi si kupili stan a ovi bi besplatno u tuđe. Pa zašto onda ne bi ovi podstanari koji su dosad plaćali stanarine zamijenili mjesta s ovim parazitima? Zašto bi ovi imali toliku privilegiju dok običan podstanar ne bi? Po čemu su oni bolji od nas? Po čemu zaslužuju bolji tretman?

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:29
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: Gospodo koje tuđe vlasništvo. Zar i veliki dio gradova nije napravljen na tuđim zemljema. Tvornice koje su prodane strancima. O čemu Vi pričate. Ili je tribalo sve obeštetiti ili nikoga.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:34
    • Default avatar - Lopud

      Lopud: Tako je, obeštetiti sve i od strane Države, a ne na način stvaranja novih beskućnika! beach...lamentiraj ti koliko želiš, empatija za ugrožene nije za očekivati od ljudi tvog profila.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 12:52
    • Avatar beach

      beach: Ne može se sve odjednom, ne vidim problem. Krenuli su od stanova zbog tužbe od strane zaštićenog najmoprimca prema vlasniku, jer je parazit očekivao da mu ovaj sređuje stan kojem vlasnik nema pristupa. I izgubio na Europskom sudu. Znači ni ...prikaži još! ovdje se pravda ne bi dijelila da bu*ala nije očekivala da mu ovaj još sređuje prostor u kojem on besplatno živi. Zaštićeni najmoprimac pokrenuo lavinu, pođite se njemu žalit pa možda pokrene neku tužbu za zemljišta.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 13:07
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: beach: Ne možeš kreniti od jednog tek tako. Denacionalizacija je krenila samo prema stanovima, prema ostalima NIŠTA - NULA-...... Tako se ne radi. Ko je parazit: Onaj koji živi u stanu i održava ga ili onaj koji želi da mu ...prikaži još! a mu se vrati u stanju kad mu je ko zna kome bio oduzet. Nažalost pok. predsjednik je u istom takvom stanu živio i sve riješio. Sanader isto. Pa o čemu pričamo. O PRIVILEGIRANIM.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 18:57
    • Avatar beach

      beach: Možeš krenut tek tako od nečega kad je tema potegnuta od strane zaštićenog najmoprimca koji je potegnuo tužbu i na kraju ju izgubio. Ta osoba koja održava stan ga održava jer živi u njemu besplatno ( i da on je ...prikaži još! za mene parazit) i ima koristi od njega, zašto bi vlasnik održavao nešto čemu nema pristup i nema korist? Ugl. ne možemo se složit ja ću podržavat denacionalizaciju i nadat se da će s vremenom krenut i prema zemljištu i ostalim stvarima koje su otete građanima. Bar nešto pravde prema dijelu građana a s vremenom nadam se prema i ostalim građanima. Danas stanovi sutra zemljišta, to je moja nada.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 19:19
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: beach: NI jedna tužba nije mogla krenuti, ako država, pardon izdajnička vlada to nije potakla i odobrila. Svaki stanar je održava stan, a to nisu baš mala sredstva. A i ono najvažnije nisu tu bili besplatno i svojom voljom. Te ...prikaži još! Te stanove su dobili od države, a ne uzurpiranjem i tjeranjem tkz. vlasnika iz njih. Promisli da vlasnici zemljišta u gradovima sutra traže to isto zemljište da im se vrati, ili da se istjeraju stanari iz zgrada u kojima su. A prema tom zakonu imali bi isto to pravo. Oni su tu po tebi i takvima isto tako tu bespravno i besplatno.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 19:29
    • Avatar beach

      beach: Da, nisu oni osobno nisu otjerali vlasnike ali su bili voljni koristiti te iste stanove iz kojih su vlasnici bili otjerani tako da su trebali očekivat da će kad tad doći do tog pitanja vlasništva i stanovanja. I da za ...prikaži još! a mene ako vlasnici nisu kompenzirani istim vrijednosnim zemljištem (ili stanom zavisi o čemu se radi) koje im je oteto bar po cjenovnom rangu onda imaju pravo na žalbu. Jer tako sutra može država doći meni ili tebi i tražit i reć da je to zemljište njihovo bez ikakve kompenzacije jer recimo njima to treba za proširivanje ceste. Nema toga u kapitalizmu, isplatiš vlasnika i onda dobiješ na korištenje tj. kupiš.

      Odgovori Subota, 07.07.2018. u 19:49
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message