Obavijesti

Promo sadržaj

Zamislite vjenčanje nakon samo 90 dana poznanstva – ovim je parovima to uspjelo!

Zamislite vjenčanje nakon samo 90 dana poznanstva – ovim je parovima to uspjelo!
4

Koliko vas bi se odvažilo na ljubavni ili socijalni eksperiment u potrazi za ljubavi svog života? Ili ste više tip koji bi zasukao rukave i stao pred kuhara nagrađenog Michelinovom zvjezdicom?

Dok razmišljate što biste radije, ili ne biste, možete gledati zabavne showove koji oduševljavaju gledatelje diljem svijeta.

90 DANA ZARUKA

Fascinantan TLC reality show možete pratiti na PLAY Premiumu, a u njemu strani državljanin aplicira za SAD vizu, popularni K-1 program, ne bi li upoznao ljubav svog života. Ako viza bude odobrena, strani zaručnik putuje u SAD kako bi živio sa svojim budućim američkim supružnikom. Jedini uvjet je - vjenčanje u roku od 90 dana. U protivnom, korisnik vize mora napustiti zemlju. Par se može suočiti s jezičnim barijerama, kulturološkim šokom, stigmom da se o njemu ili njoj misli da je "mladenka/mladoženja naručen putem pošte", kao i sa skepticizmom prijatelja i obitelji. Je li to prava ljubav ili ljubav iz koristi?

90 DANA ZARUKA

THE CHEFS' LINE

Megapopularan kulinarski format u kojem se u svakoj epizodi pojavljuju po četiri kuhara amatera koji se natječu protiv profesionalnih kuhara u studijskoj kuhinji. Izazov je stvoriti vlastite verzije odabranog jela iz istaknute tjedne kuhinje. Jela potom ocjenjuju izvršni kuhar Dan Hong, spisateljica o hrani Melissa Leong i kuhar Mark Olive. Natjecatelji se eliminiraju dok se ne odabere pobjednik tjedna. Pete večeri Maeve O’Meara ulazi u kuhinju istaknutog tjedna restorana kako bi otkrila njihove kulinarske tajne. Edukativno, zabavno i dostupno na PLAY Premiumu!

THE CHEFS' LINE

LOVE ISLAND

Oduvijek ste se pitali gdje možete pratiti posljednju sezonu najpopularnijeg reality showa na svijetu, i to bez reklama i u HD rezoluciji? Love Island, šesta sezona iz 2020. godine dostupna je na PLAY Premiumu! Nova lokacija, novi stanari, ista pravila. Pjevačica, djelatnica demokratske službe, medicinska djelatnica, građevinski radnik, policajac ali i blizanke natjecat će se za glavnu nagradu. Kakve spletke će djevojke pripremati dečkima? Hoće li otočani uspjeti izvršiti sve zadatke? Ukoliko se želite prisjetiti prijašnjih sezona, sve su dostupne na RTLplayu.

LOVE ISLAND

IL' SE ŽENI IL' SE SELI

Postoji jako puno načina da upoznate ljubav svog života. No samo u Americi je 54 milijuna samaca i očito nešto nije uredu. Psiholog i stručnjakinja za odnose uzeli su stvari u svoje ruke i odlučili spojiti samce u TLC-ovom showu koji možete gledati u sklopu PLAY Premium paketa. Il' se ženi il' se seli odvažni je ljubavni eksperiment u kojem šest slobodnih muškaraca i šest slobodnih žena useljava u kuću s namjerom da pronađu supružnika i sreću do kraja života.

IL' SE ŽENI IL' SE SELI

PLAY Premium je dodatni programski paket na RTLplayu na kojem možeš uživo i na zahtjev gledati nove i kultne serije, zabavne showove, omiljene dječje sadržaje i filmske hitove te Premium TV kanale - RTL Living, RTL Crime, RTL Adria, RTL Passion, Discovery Channel, TLC i Eurosport kanal 24/7 na webu i mobilnim uređajima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve