Obavijesti

Promo sadržaj

Zašto su ‘Inspiracije’ događaj na koji baš svi želimo doći

Zašto su ‘Inspiracije’ događaj na koji baš svi želimo doći
5

Treći po redu društveni događaj ‘INSPIRACIJE’ predstavio je goste iz gastronomsko enološkog svijeta, svijeta estetske medicine i svijeta glazbe: sommelira Ivana Juga, chefa Gorana Kočiša, Dr. Nikolu Milojevića i pjevačicu Sabrinu Hebiri

Po ideji Anite Vukušić Crevar, ‘INSPIRACIJE’ su zamišljene kao događaj na kojem zanimljivi gosti panelisti dijele svoja životna iskustva i govore o onome što ih inspirira u svakodnevnom životu kao i poslu koji vole. Na taj način nadahnjuju i publiku koja ih ima priliku slušati i upoznati uživo. Voditeljica i moderatorica eventa Jana Fabijanić, na spontan je i duhovit način izvukla najbolje i najzanimljivije informacije od svojih sugovornika. Potvrdila je to i nasmijana i znatiželjna publika koja se rado odazvala i na interakciju s gostima. 

Dolaskom u prigodan prostor caffe bara Gymnasium u muzeju Mimara, gosti i panelisti,  dočekani su  pjenušcem i Hendrick’s gin barom na kome su mogli probati različite varijacije okusa ovog popularnog pića. Druženje je bilo upotpunjeno ukusnim zalogajima uz koje su se pijuckala vrhunska Kutjevo vina, a završni ‘touch’ su dale Noelove senzacionalne praline i ručno rađeni grisini. Gosti su se razveselili i mnoštvom poklona koji su im namijenjeni. Središnji dio eventa ispunio je razgovor s inspirativnim gostima.

Prvo je predstavljena osobna i poslovna priča koja stoji iza tandema restorana Noel, jedinog zagrebačkog restorana s Michelinovom zvjezdicom. Vrhunski sommelier Ivan Jug, kome se pridružio i chef restorana Goran Kočiš, bili su vrlo neposredni i otkačeni te je svaka njihova izjava gorila od ljubavi prema svom poslu. 

"Kao povratnik koji je odrastao u Engleskoj, putovao po svijetu, mogu reći da je Hrvatska iznimno mjesto. Baš zato što je mala, svi možemo biti kao obitelj. Tako se moramo i ponašati jedni prema drugima, vjerujem i da će se oni koji su otišli jednog dana vratiti i obogatiti našu zemlju. Mjesto kao Hrvatska vjerujte ne postoji nigdje i ako to osvijestimo samo malo nam treba da bude savršena" u svojem govoru na panelu kazao je estetski liječnik dr. Nikola Milojević i izazvao oduševljenje prisutnih."

Briga o svakom detalju od ulaska gosta u restoran, do mirisa, ambijenta i ponude koja pomiče granice suvremenoga kulinarstva spajanjem inovativnih kulinarskih tehnika s dominantnim lokalnim sezonskim namirnicama, prepoznata je i nagrađena Michellinovom zvijezdicom.

Osim zanimljivih detalja o tome kako sve izgleda ‘ iza zatvorenih vrata’, dvojac iz Noela pohvalio se svojim novim projektom Noel-Buje, Istra, koji uskoro otvara svoja vrata i o kojem ćemo, vjerujemo, još puno toga čuti.

Drugi i centralni inspirativni gost bio je estetski liječnik, dr. Nikola Milojević, vlasnik i direktor Poliklinike Milojević u Zagrebu i Milo Clinic u Londonu koji je zaslužan da Hrvatska nimalo ne zaostaje za svjetskom scenom na području estetske medicine.

Njegova strast, ambicija, mirna i sigurna ruka, stručnost i srdačan odnos s pacijentima, pozicionirali su ga kao jednog od najtraženijih liječnika estetske medicine, a britanski mediji su ga prozvali i The Botox King.

London je mjesto gdje je dr. Milojević započeo karijeru u estetskoj medicini otvorivši Milo Clinic te je bio među prvim liječnicima u Velikoj Britaniji koji su počeli tretmane botoxom i dermalnim filerima kojih izvede i po 30 na dan.

Radi zahvata ’s njegovim potpisom’, u njegovu hrvatsku Polikliniku Milojević dolaze pacijenti iz cijelog svijeta.

U inspirativnom govoru dr. Milojevića, saznali smo što ga je ponukalo da se iz Londona vrati u Hrvatsku i započne i ovdje graditi karijeru na području estetske medicine. Velika ljubav prema svojoj zemlji, vjera u uspjeh, naporan rad i vizija da Hrvatska bude bogatija za nešto novo, drugačije i lijepo, bile su njegova nit vodilja od koje nije odustajao.


Dr. Milojević nesebično je iznio svoje inspiracije, priču o povratku, zanimljivim hobijima te uzvanike oduševio svojom svestranošću, pozitivnom energijom, smijehom, šarmom i optimizmom te razbio mit o ‘strogim doktorima’.

Uskoro se bliži i deseta obljetnica Poliklinike Milojević u Hrvatskoj, a ovom prilikom ekskluzivno smo saznali da će zbog širenja poslovanja poliklinika zasjati u novom, većem prostoru.

Opuštenu i zanesenu publiku, na kraju je oduševila soul, funk, pop i jazz pjevačica fantastičnog glasa. Uz pratnju vrhunskog gitarista Joe Pandura, predstavila se Sabrina Hebiri, riječanka hrvatsko arapskog porijekla koja je i glavni vokal u velikom povratničkom projektu legendarnog jazz rock glazbenika, orguljaša i kompozitora Tihomira Popa Asanovića koji upravo doživljava svoj nevjerojatan glazbeni comeback. 

Njezin glas, stas i pojava apsolutno su osvojili sve uzvanike. Uvjerili smo se da INSPIRACIJE nude gostima puno više od dolaska na ‘event’. Pružaju cjelokupan doživljaj, emociju, inspiraciju i želju s kojom se odlazi kući i još dugo razmišlja.

Partneri projekta: Poliklinika Milojević, Kutjevo vina, Jana - voda s porukom, Perutnina Ptuj, Gift Angel, Max Factor, Hendrick’s, IQOS.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve